מיליארד שקל בייבי: החיים החדשים של שי-לי שינדלר

שי לי שינדלר | צילום: מיכה לובטון
שי לי שינדלר | צילום: מיכה לובטון

בעלה עשה אקזיט של מיליארד שקל אבל שי-לי שינדלר לא עוזבת את "הצינור" או קונה מכונית יוקרה. אז מה היא תעשה עם הכסף?

88 שיתופים | 132 צפיות

מגישת הטלוויזיה ואושיית האופנה שי-לי שינדלר, 33, הפכה השבוע לאחת הנשים העשירות בביצה. אם בעבר אמרה שהאושר מגיע במנות קטנות, עכשיו הוא הגיע אליה במנה ענקית, הכי ביג מק כפול ועם כל התוספות.

חברת הסטרטאפ "דיינמיק יילד" שבבעלות בעלה, יזם ההייטק המצליח ליעד אגמון, 42, ושותפו עמרי מנדלביץ, נמכרה לענקית המזון המהיר "מקדונלדס" תמורת כ-300 מיליון דולר, מעל מיליארד ש"ח. כמה מהסכום הזה יגיע לחשבון הבנק הפרטי של שינדלר ואגמון? לא ברור, אבל 100 מיליון שקל נשמע סכום סביר.

"אני הכי מאושרת בעולם. בעולם ההייטק אף פעם אין לדעת, לא כל סטרטאפ נגמר באקזיט, לפעמים זה יכול להיגמר בפשיטת רגל וכל התהליך היה ארוך, אבל הינה, שנים של עבודה קשה התנקזו לרגע אחד ומיוחד ואין מאושרת ממני", אמרה שינדלר רגע אחרי האקזיט בתחילת השבוע, "שום דבר בחיי לא ישתנה, אני אמשיך להגיש את 'הצינור' לצד גיא לרר, אין לי תוכניות לעבור דירה או להחליף רכב, נמשיך ללכת לשחק עם הילדים במתקני הפארק שליד הבית ואני אמשיך לאכול מקדונלדס כי אני מאד אוהבת", היא צוחקת.

הרכישה שעשתה רשת המזון המהיר הנחשבת לגדולה ביותר בעולם תעזור לה לייצר ללקוחות שלהם חווית קנייה בהתאמה אישית, הכול כדי למכור בסוף היום הרבה יותר המבורגרים. מקדונלדס, חברה המעסיקה מיליון ותשע מאות אלף עובדים, העדיפה את החברה הישראלית שהוקמה בארץ ב-2012, שמונה כ-200 עובדים בסך הכול, אחרי שבדקה במקביל עשרות חברות אחרות.

"שום דבר בחיי לא ישתנה, אני אמשיך להגיש את 'הצינור' לצד גיא לרר, אין לי תוכניות לעבור דירה או להחליף רכב, נמשיך ללכת לשחק עם הילדים במתקני הפארק שליד הבית, ואני אמשיך לאכול מקדונלדס כי אני מאד אוהבת", שי-לי שינדלר בתצוגה של בובספוג בשבוע האופנה תל אביב | צילום: אדריאן סבל
"שום דבר בחיי לא ישתנה, אני אמשיך להגיש את 'הצינור' לצד גיא לרר, אין לי תוכניות לעבור דירה או להחליף רכב, נמשיך ללכת לשחק עם הילדים במתקני הפארק שליד הבית, ואני אמשיך לאכול מקדונלדס כי אני מאד אוהבת", שי-לי שינדלר בתצוגה של בובספוג בשבוע האופנה תל אביב | צילום: אדריאן סבל

את הימים שאחרי בילו שינדלר ואגמון עם מאה עובדי המשרד בישראל (לחברה גם כמאה עובדים בארה"ב). "ימים של חגיגות והתרגשות גדולה", היא אמרה לחברה טובה. אי אפשר לומר על שינדלר שהופתעה לחלוטין. במחצית השנה האחרונה קומץ חברים קרובים ידעו שזה הולך לקראת חתימה, ובכל זאת, הטיסה שלהם בתחילת השבוע מניו יורק, מקום מושבו של ליעד, לישראל, נראתה יותר ארוכה מכל הטיסות הקודמות. הם עלו על טיסה בניו יורק כאשר עורכי הדין של שני הצדדים דנו בסגירות אחרונות. אבל בעסקים כמו בעסקים, שניהם ידעו שעד שלא הכול חתום, הכול יכול להשתנות.

במהלך הטיסה לא היה להם ויי-פיי והם לא ידעו אם האקזיט הושלם ואם אפשר להרים כוסית. רק כשנחתו בישראל ראו בסלולרי את ההודעה המרנינה שבישרה להם כי החוזה חתום וזה סופי ומוחלט. יש אקזיט. "אנחת רווחה", היא הגדירה את התחושה. "העבודה הקשה השתלמה".

בעוד החברות הטובות שלה לירון ויצמן ורותם סלע החלו לחרוך את המסך, היא הרגישה לא מסופקת, ולא עזרו החיים הטובים, הנסיעות לקריביים, הטיולים והבית היפה בשכונת ויליאמסבורג בברוקלין. מבחינה מקצועית היא לא הרגישה שהיא מממשת את עצמה.

בכלל, דומה שהמגישה הקולית והנעימה היא לא מהטיפוסים שנוטים לצאת מגדרם. חוץ מזה, צריך לזכור שהיא לא נישאה לבחור אביון במיוחד, ממש לא. כשהיא פגשה לראשונה את ליעד בשנת 2011, בשידוך של חברים משותפים. הוא כבר היה אחרי אקזיט. במושגים של האקזיט הנוכחי זה נשמע כמו כסף קטן ובכל זאת, חברת "אוניגמה" לאבטחת מידע שהייתה בבעלותו נמכרה ב-2006, שנה בלבד לאחר הקמתה, ב-20 מיליון דולר.

שינדלר נמצאת על מסכי הטלוויזיה כבר שנים. היא ילידת הרצליה שלמדה במגמת תיאטרון ובהמשך התלבטה בין תחום הבמה לעיצוב אופנה והלכה ללמוד בשנקר. בשנים שאחרי השירות הצבאי היא השתתפה בסרטי סטודנטים ובהצגות ילדים, הייתה כתבת שטח של "האלופה" ו"בובות", הגישה את תוכנית הלוויין של "המירוץ למיליון", קצת רדיו והבלחות בערוץ "החיים הטובים". למרות שהצליחה להתחבב מאוד ולצבור עשרות אלפי עוקבים, מי שנתן לה את הצ'אנס הראשון המשמעותי היה מגיש הטלוויזיה גיא לרר, כשבחר בה למגישת הרצף הבכירה שלו ב"צינור לילה" בערוץ 10. במקביל היא סיימה לימודי אופנה ב"שנקר".

החתונה שלה ושל אגמון התרחשה בספטמבר 2013 ברשפון, עם מיטב ידועני הביצה. הבעל הטרי לחץ על מעבר לארה"ב, שם נקבע הבסיס של החברה שהקים שנה קודם והוא משמש כמנכ"ל שלה, אבל היא בינתיים הרתה ומשכה את ההחלטה עד לידת הבן כעבור שנה.

בקיץ 2015 השתכנעה שעכשיו זה הזמן שלו ונסעה אחריו לניו יורק, לא לפני שסגרה תפקיד של כתבת אצל גיא פינס ועם חדשות ערוץ 10. בפועל הודתה שהיא לא הייתה מאושרת שם ואפילו חוותה קצת דיכאונות.

בעוד החברות הטובות שלה לירון ויצמן ורותם סלע החלו לחרוך את המסך, היא הרגישה לא מסופקת, ולא עזרו החיים הטובים, הנסיעות לקריביים, הטיולים והבית היפה בשכונת ויליאמסבורג בברוקלין. מבחינה מקצועית היא לא הרגישה שהיא מממשת את עצמה. שנתיים אחרי כאשר לבנה גילי, כיום בן ארבע וחצי, נולדה אחות קטנה בשם דני, כיום בת כשנתיים, בעת שהגיעה עם המשפחה לביקור בישראל, קיבלה שינדלר הצעה שלא יכלה לסרב לה. ערוץ 10 התאחד עם רשת, וגיא לרר הציע לה להנחות לצידו את "הצינור", תוכנית יומית, בפריים טיים שני. לא בלי התלבטות, היא החליטה להיענות להצעה.

"העבודה שלי היא דבר חשוב ומשמעותי בחיי ושום סכום של כסף לא יגרום לי להפסיק לעבוד. אני נשארת בישראל"

המשמעות הייתה שליעד נותר בניו יורק, והיא חזרה עם הילדים לביתם שבצפון תל אביב, הנמצא סמוך לפארק הירקון, והוא הגיע לביקורים אחת לשבועיים. "זה לא קל" היא הטעימה כשנדרשה לספר על חיי המשפחה המפוצלים, "לאנשים תמיד יש מה להגיד". הם החליטו על שלושה חודשי ניסיון, אבל למרות שזה לא בדיוק מתכון מנצח לזוגיות היא הבינה שמקומה בארץ, "כשהאימא מאושרת – גם הילדים מאושרים", החליטה.

האקזיט העכשווי אמור לשנות את זה. בעקבותיו ליעד יהיה בארץ קצת יותר, ומבחינתה זה עוד רווח נקי של האקזיט. האם חשבה לרגע להפסיק לעבוד מרגע שנודע על הסכום האסטרונומי שהם ישלשלו לחשבון הבנק שלהם? ממש לא. "העבודה שלי היא דבר חשוב ומשמעותי בחיי ושום סכום של כסף לא יגרום לי להפסיק לעבוד. אני נשארת בישראל", הודיעה חגיגית.

ובכל זאת כשנשאלה במה בכל זאת ישתנו חייה, השיבה: "לא היה חסר לי כלום קודם ולא יחסר לי גם הלאה, החיים לא משתנים, החוכמה היא ליהנות מהם, להיות חיוביים ולשמוח בקן המשפחתי. עם כל הקושי של חיים ממרחקים, כשיש זוגיות בריאה, הבנה הדדית, סבלנות, חברות ואמונה האחד בשנייה, אנחנו מרגישים שיחד אנחנו יכולים לנצח את העולם".