שירות ממחלקה ראשונה למתגרשים

נחמני אורי, עו"ד ומגשר. בעל משרד בוטיק בתחום דיני משפחה וירושה.

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי

במה עוסק משרדך? 

״דיני המשפחה – הנו תחום נרחב העוסק במבנה המשפחה, לאורך כל מחזור החיים. המוכר יותר הוא תחום הנישואין והגירושין. למעשה התחום רחב הרבה יותר,  החל: משאלת האבהות, קביעת השם, טובת הקטין, אופי חינוכו וגידולו, עד לסוגיות זקנה והתמודדות עימה, וירושה לאחר שיבה טובה. פרט למנעד הרחב של הנושאים,  תחום דיני המשפחה, משיק לתחומי משפט נוספים. במסגרת ניהול ההליך, מתעוררות סוגיות שונות מתחום המיסוי, המקרקעין, דיני החברות ולעיתים אף מהתחום הפלילי והדין הזר. בנוסף, ישנה התעסקות עם נפש האדם. הצדדים המצויים במשבר ומצוקה נפשית וכן ילדיהם הקטינים הנדרשים להתמודד עם הפרידה, השלכותיה והתנהגות ההורים. במסגרת תפקידי אני משתדל לתת את המענה הנדרש לכל לקוח ובכל התחומים, הגם שצברתי ידע רב, לא אחת אני נעזר ברואה חשבון או בעו"ד המומחה בתחום התמחות ייחודי, על מנת לאפשר ללקוח את המענה הטוב והמתאים ביותר״.

 

מה משך אותך לתחום הזה?

״הגעתי לתחום בטעות, במהלך ההתמחות התאהבתי בקשר האישי והבלתי אמצעי עם הלקוח. בניגוד לעסקאות מקרקעין למשל, בהן אני מלווה את הלקוח בתקופה קצרה. במהלך ניהול תיק משפחה, אני מלווה את הלקוח תקופה ארוכה, למעשה מרגע השפל בחייו ועד ליציאתו לחיים חדשים.

בתקופת ניהול התיק, נוצר קשר אישי ביני ובין הלקוח, אני מכיר את ילדיו וזוכר אותם בשמות. גם הרבה לאחר סיום התיק אני מקבל טלפונים ועדכונים אודות התקדמותם ושיקום חייהם״.

 

מה סוד הצלחתך בתיחזוק משרד מצליח?

״בכל לקוח ובכל תיק, אני רואה קודם כל אדם. לקוחותיי יודעים שאני מכיר את סיפור חייהם ותמיד נמצא לסייע. כבר מפגישתינו הראשונה ולאורך ניהול התיק אנסה להבין מה המטרות, היעדים וההישגים אותם הלקוח מבקש להשיג. כשהבנתי את המטרה האמיתית של הלקוח, קל לי לבנות אסטרטגיה נכונה להשגתה. פרט ליחס האישי, אני מקפיד להתעדכן בחידושי הפסיקה וכן לקחת חלק בהכשרות והשתלמויות שונות, גם בתחומים המשיקים לתחום דיני המשפחה, כמו בתחום החברות ותחום המיסוי״.

 

הליך הגישור אינו סותר את מאבק הגירושין?

״כבר לפני קבלת ההסמכה כעו״ד, עברתי הכשרה בגישור, שהוא כלי מצויין לסיום מחלוקות.

עם השנים וההתמקצעות בתחום דיני המשפחה, עברתי הכשרה בתחום יעודי של מגשר משפחתי. הליך הגישור, בבסיסו פותר סכסוך וגם מתווה את דרכי ההתקדמות וההתמודדות בעתיד. עניין זה הינו חשוב מאוד, במיוחד בתחום המשפחה, שכן חרף גירושי ההורים, שניהם עדיין ותמיד יהיו הורים לילדים המשותפים. לכן, תמיד (!) אני מנסה לבדוק את האפשרות לסיים את הסכסוך באמצעות הליך גישור. עם כל הכיף הגדול בניהול הליך הוכחות מורכב, הצלחה של הבאת צדדים להסכם גירושין וסיום המחלוקות בצורה בוגרת ומכובדת הינו אושר גדול הרבה יותר״.

 

מה חשוב לדעת לפני שנכנסים לתהליך גירושין?

״הליך גירושין מחייב ייעוץ משפטי פרטני, שכן כל מקרה הינו יחודי. האינטרנט, החברים המשפחה  – כולם מוצפים ומכירים סיפורים על ההוא שאינו משלם מזונות ועל ההיא שקיבלה את כל הבית. מאחר והמידע כה זמין, הרבה אנשים בוחרים לגשת להליך לבדם או באמצעות מכר. מאחר והליך הגירושין משפיע על הילדים, על הסדרים כספיים ועל שלל סוגיות נוספת – חובה לקבל ייעוץ מקצועי פרטני ומקיף אצל עורך דין הבקיא בתחום ובחידושי הפסיקה. תכנון אסטרטגיה נכונה מתחילת ההליך תסייע לקיומו של הליך קצר, יעיל ונכון.

הרבה אנשים מגיעים אלי לאחר שניסו להתגרש לבד או באמצעות מכר שהינו עורך דין בתחום אחר, ואז אני נדרש להתמודד ולהקטין את הנזק שנגרם להם.  הנסיון לחסוך על עורך דין טוב כמה אלפי שקלים, גורם, בסופו של יום, לנזק עצום של עשרות ואף מאות אלפי שקלים״.

 

מקרה שנגע בך באופן אישי?

״במהלך חיי המקצועיים היו לי מספר רגעים מכוננים, החלטות מהפכניות והשיגים משפטיים. אבל אני בוחר לספר דווקא על מקרה אנושי מתחילת הקריירה שלי, הממחיש את הסיפוק בתהליך המדהים שאני זוכה לעשות – עוד כשכיר טיפלתי בלקוחה מהעשריון העליון בעלת כספים ונכסים. במהלך הפגישה הראשונה הציע עורך הדין של הבעל להותיר אצלה את הוילה המשפחתית ובכך לסיים את הסכסוך. הלקוחה, אשר היתה תלויה בבעלה באופן מוחלט ביקשה להסכים תוך שהיא טוענת בפני "אתה עוד צעיר, תבין יש להם כל כך הרבה כסף, שאין לי כל סיכוי להאבק בהם ובוודאי שלא לנצח" עניתי לה סמכי עלי, אני אכן צעיר ולכן אני נמרץ, אני לא אנוח עד שנקבל הרבה יותר" לאחר שהתפוצץ המו"מ התקיים דיון אליו נשלח עו"ד זוטר ממשרד ב"כ הבעל, עם התקדמות ההליכים, לאחר הגשת התביעות וכשראו שאין בכוונתי לוותר, התחיל להופיע לדיונים בעל המשרד. ולאחר כשנה של דיונים פעל אבי הבעל לשכור  את שירותיהם של משרד עורכי דין נוסף על מנת להפחיד אותנו ולנסות להכניע אותנו. לאחר כשנתיים של דיונים, הצלחתי להוציא את הצדק לאור ומרשתי קיבלה את כל מה שמגיע לה ומחלקה בכספים רכשה את חלקו של הבעל בוילה ואף נותרו בידה כספים רבים. פרט להצלחה המשפטית, אני גאה בלקוחה על הדרך שהיא עברה ועל הזכות שהיתה לי להיות שם עבורה. בתחילה לא ידעה אפילו למשוך כסף מהכספומט, בתחילת ההליך הלכנו יחד לפתוח חשבון בנק ובסיום ההליך, לאחר שקיבלה את כל הכספים המגיעים לה, התלוותי גם לפגישה עם יועץ השקעות שייעץ לה היכן להשקיע את הכספים שנתקבלו אצלה. כך מאשה תלויה בבעלה, חסרת ביטחון בכלוב של זהב, התקדמה והתעצמה לאשה עצמאית ודעתנית״.

 

ציטוט

״עו"ד נחמני אורי, הינו מעורכי הדין המוערכים והמוכשרים בתחום דיני המשפחה, מהלך שנות עבודתו ניהל תיקי משפחה מורכבים וסבוכים בכל רחבי הארץ, כאשר מבין תכונותיו הבולטות הינה האנושיות והלבביות שלו, שעוזרת להליך הגירושין לעבור בקלות״

 

עו״ד אורי נחמני

לתיאום פגישה התקשרו: טלפון: 04-6963676  פקס: 04-6964747 | שד' העצמאות 84 חיפה  |  ori.lawoffice@gmail.com