שיער, היום שאחרי: המדריך המלא

בלי פאניקה: הפתרונות לשיער ביום שאחרי. צילום: שאטרסטוק
בלי פאניקה: הפתרונות לשיער ביום שאחרי. צילום: שאטרסטוק

הוא נקי, מושלם למראה או מעוצב לעילא, עד שאת קמה בבוקר למחרת. ברוכה הבאה ל־Second Day Hair שלך ולאתגרים שהוא מציב. יודעת על מה אנחנו מדברות? המדריך הזה בשבילך

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי

הבעיה: שיער שמנוני

הפתרון: ניחשתן נכון, מדובר בשמפו יבש, והרבה ממנו. השמפו היבש הוא הכוכב שכל סרט "היום שאחרי החפיפה" צריך לצרף לשורותיו. הדבר הכי חשוב בו הם פורמולה קלילה שסופחת את השומניות בלי להכביד על השיער או להפוך אותו לדביק והוא כמובן בעל ריח נעים ורענן. שמפו טוב יחזיר לשיערך את הברק והנפח של אחרי החפיפה ויכין אותך ברגע ליום שיער מוצלח. כל מה שאת צריכה לזכור הוא להחזיק את הספריי כ־30 ס"מ מהשיער ולרסס מהשורש החוצה. המתיני דקה או שתיים לספיגת השומנים ולאוורור השיער, ואז עסי או סרקי באמצעות קצות האצבעות.

שמפו יבש אמיקה. צילום: יח"צ
שמפו יבש אמיקה. צילום: יח"צ

הבעיה: יובש, מראה משעמם וחסר חיים

הפתרון: טקסטורת המאט ששיער שאינו שטוף מקבל היא לגמרי יתרון, אבל הגיוני שתרצי להחזיר את הברק לשיער. איך? קונדישינר יבש הוא התשובה. מדובר במוצר משלים לשמפו היבש, המקנה לשיער מראה נקי ורך ומותיר תחושה רעננה כמו אחרי מקלחת.

טקסטורת המאט במיוחד בשבילך. צילום: יח"צ
טקסטורת המאט במיוחד בשבילך. צילום: יח"צ

 

הבעיה: אבדן נפח שיער

הפתרון: סוגי שיער מסוימים עלולים לקבל מראה שטוח וחסר נפח כשהם לא שטופים, כשאחרים מקבלים טקסטורה מעניינת. אם השיער שלך שייך לסוג הראשון, שמפו יבש בדרך כלל פותר את הבעיה, אך אם הנפח עדיין לא לטעמך, נסי להוסיף ספריי טקסטורות ונפח שיחזיר את הווליום לשיערך. הספריי המכיל מינרלים טבעיים הנקראים זיאוליטים, הוא מונע חשמל סטטי ומנקה את השיער מרעלים. במקביל, מולקולות הזיאוליטים נצמדות לשיער ויוצרות בו נפח בלי לגרום לקשיחות או כבדות.

ספריי קל ונוח לשימוש. צילום: יח"צ
ספריי קל ונוח לשימוש. צילום: יח"צ

הבעיה: עיצוב שאינו עמיד

הפתרון: יש לנו שתי מילים – ספריי מגן. הוא מגן בפני חדירת לחות לשיער ומאריך את חיי העיצוב שבילית זמן לא מבוטל ביצירתו. פורמולת האיטום המתקדמת של הספריי המגן של amica מחדירה גדורים תת־מיקרונים בצורה מבוקרת אל קשקשי השיער ויוצרת הגנה חזקה ובלתי נראית המגינה על השיער מפני נזקי היומיום.

קדימה, פנקי את שיערך. צילום: יח"צ
קדימה, פנקי את שיערך. צילום: יח"צ

 

לאתר אמיקה לחצו