זה בדיוק הזמן לרומן קיץ לוהט, עדיף עם תייר

רומן עם תייר, כמוהו נגיד. חוויאר ברדם | צילום: GettyImages
רומן עם תייר, כמוהו נגיד. חוויאר ברדם | צילום: GettyImages

המעלות עולות, המדינה בוערת וכל מה שנשאר זה לנצל את המומנטום לאהבת חינם. אין כמו מאהב חמוד וזר, אם אפשר, לרומן קיץ קליל, בלי להיכוות ובלי שברון לב

88 שיתופים | 132 צפיות

הגעת לעבודה גמורה מעייפות אחרי שעות שינה ספורות, אבל העיניים הבורקות שלך מסגירות: בילית עד השעות הקטנות עם קלאוס, התייר הנורדי. היה כל כך כיף שהיית חייבת שהוא יטעם את המאכל הלאומי לשיכורים, סמבוסק פיצה, בשלוש לפנות בוקר. ברכות, התחיל לך רומן של קיץ! רואים לפי איך שאת קורנת וזה הרי ידוע שאהבות קצרות עושות קסמים לעור הפנים.

>> בחוץ חם ומיוזע? גם הסקס שלכן יכול להיות לוהט בקיץ

בעולם מתוקן, בכל קיץ לכל אחת מאיתנו היה רומן אקזוטי אחד לפחות. זוהי חוויית התבגרות מהותית בחייה של אישה, שגורמת לחיים להרגיש כמו קרוסלה מרגשת ולוהטת והופכת את החום לנסבל. למעשה, אם יש לנו מזל, אנחנו זוכות למאהב לטיני או שניים לפני שהחיים משתלטים עלינו וגוררים אותנו לזוטות כמו זוגיות, קריירה ומשפחה.

בין אם זה בטיול בחו"ל, עם תייר מזדמן או עם אביחי השזוף ממעלה אדומים שאין לו שום קשר לחיים שלך אבל מה זה הסקס הכיפי הזה, את יודעת שמדובר באהבה קצרה. גם אם עצם המחשבה עליו עושה לך נעים בכל הגוף ומשבשת את שיקול הדעת כך שנדמה לך שרומן הקיץ הוא בעצם אהבת חייך – ובכן, הוא לא. וולקאם לחופש הגדול. הפנטזיה על איך יום אחד פבריציו ואת תספרו לנכדים איך הכרתם היא חסרת טעם, גם ככה הם לא רוצים לשמוע סיפורי זימה של סבתא.

קחי אותו לטיילת, לרכב על רולר בליידס. מרגו רובי וריאן גוסלינג בצילומי "ברבי" | צילום: GettyImages
קחי אותו לטיילת, לרכב על רולר בליידס. מרגו רובי וריאן גוסלינג בצילומי "ברבי" | צילום: GettyImages

הדבר החשוב ביותר להקפיד עליו הוא שהפאן והבילויים לא יפגמו לך בסדר העדיפויות. כדי לשרוד את רומן הקיץ במינימום שיברון לב, הרשי לנו לשלוף את המושג השחוק, הבודהיסטי אך הרלוונטי תמיד: תהיי בהווה. כן, זה ייגמר מתישהו, ואת תחווי שיברון לב וריקנות יפהפיים או רוויי דמעות ונזלת, אבל יהיה לך סיפור מעולה וזיכרונות מתוקים על גלידות ומזמוזים בטיילת.

כרגע אין טעם לחשוב על מה יקרה ביום שאחרי. ספוילר: יהיה אולי קצת מבאס, אבל את תאכלי שוקולד ותתגברי. כי זה חלק מהיופי ברומנים של קיץ: הם לוהטים, אינטנסיביים, משולחי רסן, וכמו כוכב מנצנץ, בוהקים לרגע ונשרפים מהר. אם לגייס משפט ניו אייג'י נוסף – סוף הוא לא בהכרח דבר רע. יש גם סופים טובים שמשאירים טעם של עוד.

לא בכדי רומנים של קיץ היוו השראה לאין סוף ספרים, שירים, קומדיות רומנטיות ו"גריז" אחד. אם ממש עכשיו יש לך אחד כזה, זו ההזדמנות לממש פנטזיות. דמייני שאת הדמות הראשית מתוך רומן רומנטי שהזיעה נוטפת מכל פסקה בו וצברי חוויות כדי שיהיה לך משהו טוב לכתוב עליו.