שופינג לסופ"ש: יריד האופנה Ready to Wear

60 מעצבים ישראליים יציעו מאות פריטי לבוש בהנחה של עד 70 אחוז, במכירה תל אביבית שתכלול גם חולצות לבנות מעוצבות, שההכנסה ממכירותיהן מוקדשת לנשים בסיכון

88 שיתופים | 132 צפיות

פריז מציינת החל מה-6 בינואר את תחילת עונת הסיילים באופן רשמי – זמן להסתער על פריטים נחשקים במחירים מכווצים – אבל כל מי שעלייה למטוס לא בדיוק מסתדרת לו טוב בלו"ז, יכול להתנחם בכך שמעבר לעובדה שבתל אביב חמים יותר, בסוף השבוע הקרוב מתוכננת בה חגיגת שופינג שמחה במיוחד.

יריד Ready To Wear, שייערך בבית ציוני אמריקה בימי בסופ"ש הקרוב (7-9 בינואר), יארח תחת קורת גג אחת 60 מעצבי אופנה ישראלים שיציעו את הקולקציות שלהם בהנחות משמעותיות של עד 70 אחוזי הנחה, כמו גם מבצעי 1+1. בקומה הראשונה של החלל תמצאו נעליים, תיקים, תכשיטים ואקססוריז נוספים, ובקומה השניה פריטי לבוש.

זוהי השנה החמישית בה מתקיים היריד, ולצד מעצבים שהשתתפו ביריד בעבר, ביניהם שלומית אופיר, אווה מנדלבאום, רואי צמח ל-Heroic ונדב רוזנברג לנורת'ן סטאר מצטרפים מעצבים שיציגו ביריד לראשונה: נטע אפרתי, Ginlee, Loulou Ballerina, Noma Hand Picked, Erica Harel, Brant ו-Racheli.

מלבד הקניות כדאי לשים לב לפרוייקט 'החולצה הלבנה' שיצא לדרך במסגרת הארוע. חמישה מעצבים המשתתפים ביריד (Little Street, Northen Star, Brant, Sister M ומעיין פז) עיצבו חולצה לבנה מכופתרת. החולצות, שיוצרו כ-One Piece, יוצעו למכירה ביריד וההכנסות ממכירתן יתרמו לעמותת "הופכות את היוצרות", המסייעת לנשים לצאת ממעגל הזנות והסמים. את הפרוייקט מקדמות מנשים מובילות בתחומן, שהצטלמו עם החולצות במטרה להעלות את המודעות לעמותה: רותי רוסו, אפרת גוש, שפרה קורנפלד, עדי רותם ותמר זנדברג.

טווח מחירים ביריד: 65–1,200 ש"ח

מחירי החולצות הלבנות מתוך הפרוייקט: 650-1,200 ש"ח

יום חמישי 7 בינואר, 17:00-22:00

יום שישי 8 בינואר, 10:00-18:00

יום שבת 9 בינואר, 11:00-22:00 

בית ציוני אמריקה, אבן גבירול 26 תל אביב

חצאית של Jul ביריד Ready to Wear, ב-365 במקום ב-460 ש"ח | צילום: ינאי יחיאל
חצאית של Jul ביריד Ready to Wear, ב-365 במקום ב-460 ש"ח | צילום: ינאי יחיאל