שופינג

המכירה הסודית: המותג הצרפתי ב-80 אחוז הנחה ועוד 8 פריטים לשופינג מושלם בסופ"ש

שופינג | צילום: Hill Street Studios/GettyImages
שופינג | צילום: Hill Street Studios/GettyImages

המכירה שאת חייבת להיות בה, הבושם המושלם לסוף הקיץ והצבע הנכון של הלק. כל הפריטים שכדאי להכיר לפני כולן

88 שיתופים | 132 צפיות

אומנם מדובר בסופ"ש פסיכי מבחינת רמות החום המלהיטות את המדרכות בחוץ, אבל זהו סוף אוגוסט והתודעה שלנו כבר מחפשת חצבים בשולי הדרכים, מהתלת בכולם שהיא צפרית ומכריזה "זה נחליאלי, בוודאות" על כל מיינה עם מקור צהוב. לכן, על אף שהעולם מזיע כרגע, אנחנו חייבות לספר לכן על כמה דברים מחממי לב.

1. קולקציית סקוטלנד של OPI

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

רשת הלקים האהובה השיקה את הקוקלציה החדשה שלה בהשראת סקוטלנד (סנוביות, "זרה" כבר ראיתן?), עם צבעים רוויים מאוד הנעים בין כתום עמוק משגע עם טיפה חום, סגול עמוק והכחולים האלה שכמו נועדו ללק דגרדה (על כל אצבע צבע אחר מאותה סדרת צבעים. יש בסדרה עוד גוון כחול, אינדיגו מושלם). 65 ש"ח ללק במכוני היופי והספא.

2. הגרסה החדשה לבושם Twilly d'Hermès, גרסת ה-Eau Poivree

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

טוויילי הוא הבושם לדור המילניום של בית האופנה היוקרתי הרמס, היוצא עכשיו בגרסה "חמה" יותר: עם הרבה פלפל ורוד, ורד ופצ'ולי, ואיכשהו גם הרגשנו בו ג'ינג'ר. בושם מתובל אבל קליל מאוד, יתאים לכל מי שלא חובבת בשמים מתוקים, ואת הסרט הדקיק שעוטף את הפקק אפשר לשמור במגרה של הגומיות לשיער ולקשור מסביב לקוקו או סביב פרק כף היד. 630 ש"ח ל-100 מ"ל ברשת אפריל.

3. החצאית שתרכיב לך לוק מנצח

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

אנחנו כבר יודעות מה יהיה אחד הלוקים האהובים עלינו בקרוב: חצאית מעטפת בצבע נטרלי, סווטשירט גדול ומגפונים בצבע חום או שחור. ועד שיתקרר קצת אפשר גם לצוות לטי שירט לבנה ויש לך לוק פשוט ומנצח. טופשופ, 179.90 ש"ח.

4. המכירה הסודית של השבוע

צילום יח"צ
צילום יח"צ

עצרו הכול, באמת: המותג הצרפתי ba&sh שיש לו פרטי בוהו שיק צבעוניים ומטריפים, IRO עם הפריטים הסופר קוליים ואורבנים ו-R13 עורכים מכירת סאמפלים של עד 80 אחוז הנחה. זו הזדמנות פז לקנות בגדים יקרים ואיכותיים במחירים מצחיקים, ולהעמיס כמה שמלות בוהו לסתיו חורף הקרובים. כל הטוב הזה קורה ב-Boutique 77 בין ה-25 באוגוסט ועד ה-1 בספטמבר. יצחק אלחנן 15 נווה צדק. בתמונה: חולצה של ba&sh מחיר 1,032 ש"ח (לא בהנחה).

5. קרם עיניים נענע של SR

צילום: לאון סוקולובסקי
צילום: לאון סוקולובסקי

חברת SR היא חברת ביוטי ישראלית הממוקמת (כמה לוהט) ברעננה. לאחרונה הם יצרו, יחד עם הטווס טום אביב, ליין חדש, פיקוק, הכולל שלושה מוצרים לגבר, אבל אנחנו כאן דווקא בעניין קרם העיניים שלהם. הקרם, המכיל תמצית נענע, בעל ריח מוכר, אהוב וקליל מאוד, מצנן את אזור העיניים העדין מיד עם מריחתו, לא מכביד, ועוזר ללחח גם עור יבש מאוד מסביב לעין. ממליצות. 278 ש"ח אצל קוסמטיקאיות מורשות.

6. שמלת חלוק משגעת של PAPER

צילום: ולרי ליבקינד
צילום: ולרי ליבקינד

נכון שעוד מוקדם מדי בשביל השמלה הזו, אבל תכנון מוקדם הוא אבן היסוד של 80 אחוז מהקניות המוצלחות. 20 אחוז הנותרים מתחלקים כך: 10 אחוז רכישות ספונטניות מוצלחות ו-10 אחוז רכישות ספונטניות שהן בבחינת בכייה לדורות. המותג הישראלי של רשת סטורי מציע העונה את השמלה הירוקה הזו, ומאותו בד יש גם גופיה ובלייזר. תחליטו מה שתחליטו, אבל אנחנו כבר שמנו עין של שמלת החלוק הזו. שמלה שגם כשאת בחוץ את מרגישה בה קצת בבית. וזו, גבירותיי, ההגדרה של שלמות. 699 ש"ח בסטורי.

7. מסכת טימין מטהרת

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

אנחנו על הגל הירוק אז נמשיך בו: חברת ל'אוקסיטן השיקה לאחרונה ליין של מסכות לפנים, בהן מסכות באריזה חד-פעמית של 6 מ"ל. המרקם שלהן "גס", כמו ביתי, ומסכת הטימין הזו הייתה גן עדן של ממש. עשר דקות על הפנים בניחוח עשבי תיבול ושטיפה במים חמימים הותירו פנים נקיות ובוהקות. 20 ש"ח ברשת ל'אוקסיטן.

8. מכנסי 7/8 מחויטים ורחבים של דורין פרנקפורט

צילום: עדי גלעד
צילום: עדי גלעד

כי הניינטיז כבר כאן וקיבלנו השראה מגל הנוסטלגיה שהציפה חזרתם של הבוורלי הילסים למסך. יחד עם ד"ר מרטינס, גומיית סקראנצ'י בשיער, חולצה לבנה מכופתרת ותיק גב, אנחנו על הגל. נותר רק להכריע סופית: לוק פרי כתיכוניסט מבוגר מדי ומקריח בבוורלי או כאב רגיש בריברדייל? אתן יודעות את התשובה. דורין פרנקפורט, 525 ש"ח.

9. חגורה של פנדי

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

מותג העל שקרל לגרפלד היה מעצב הבית שלו עשה עלייה והתחיל להימכר בשבוע שעבר ברשת פקטורי 54. אנחנו מתות עליו אבל כמובן שבחיים לא נוציא 1,690 ש"ח על חגורה. לפיכך הנחנו כאן את החגורה האלגנטית הפשוטה הזו כחומר למחשבה: חשבו עליה, תיהנו מיופיה ותזכרו שאין צורך להגשים את כל החלומות. יש כאן שיעור בדחיית סיפוקים – לנו וגם לכן. סופ"ש נעים. אה, כן: 1,690 ש"ח, פנדי בפקטורי 54.