שופינג

המכנסיים המושלמים, החצאית שתחרשי עליה ועוד פריטים לוהטים לסופ"ש

צילום: Rich Fury Gettyimages
צילום: Rich Fury Gettyimages

הקולקציה של בילי אייליש נחתה אתמול בברשקה והיא מאסט לחובבות הז'אנר, וגם: שמלה לסוף הקיץ, הסרום שישקם את השיער והבושם שהפתיע לטובה

88 שיתופים | 132 צפיות

ובכן, חברות, הגענו לסופ"ש האחרון של אוגוסט. ואתן יודעות מה זה אומר? מגיע לנו לפצות את עצמנו על כל מה שעברנו בחודש האחרון. כמה פעמים ביום אפשר לשמוע "אימא, מה יותר מסוכן – עכביש טרנטולה או נחש אדום?", או לחילופין "אימא, למי יש סירנה יותר חזקה: משטרה, אמבולנס או מכבי אש?" מבלי שיתעורר בך הרצון להתכרבל בסווטשירט חדש או להשפריץ על עצמך ניחוח שאינו שניצל מטוגן? ואם בעסקי פצויים עסקינן, אנחנו כאן כדי להציע לך את לסגור את החודש בצורה שלא תרגישי שהחיים רימו אותך. מוכנה? אנחנו מתחילות.

1. הקולקציה של בילי איילישXברשקה

צילום: יח"צ חו"ל
צילום: יח"צ חו"ל

קולקציית הקפסולה של בילי אייליש עם רשת ברשקה נחתה אתמול בחנויות ברחבי הארץ, והיא תגרום לכן להרגיש כמו תיכוניסטית מלנכולית שאוהבת ללבוש אובר סייז. הסווטשירט הזה יהפוך לסווטשירט הנחמה הגדול של החורף הקרוב, ובימי מחלה או עבודה מהבית נצוות אליו את המכנסיים עם ההדפס התואם, ונהיה יותר מדי קוליות אפילו יחסית למיליניאלז שסביבנו. 249 ש"ח בחנויות נבחרות של הרשת, כמו קניון עזריאלי תל אביב, קניון TLV ת"א, גרנד – חיפה, קניון הזהב – ראשל"צ, ביג כרמיאל, קניון רחובות, קניון הדר – ירושלים  ואבנת פ"ת.

2. יצירת אומנות שהיא במקרה גם חזיה

צילום: יח"צ חו"ל
צילום: יח"צ חו"ל

החזיה הזו משחקת בנו: האם היא ספורטיבית? הבד המחורר מעיד שכן, אבל תפרחות המלמלה מבלבלות אותנו – האם זו חזיה רומנטית? מדובר ביצירת אומנות בעלת רבדים שונים: היא מדברת בנמוך ובגבוה, כל אחת תבין אותה לפי יכולתה. מה שבטוח הוא שמגיע לה להציץ מתחת לחולצה שקפקפה, חזיה זו לא נועדה למחשכים, תנו לה לפרוח! (נכון, היא יקרה בצורה שערורייתית, אבל היינו חייבות שתראו אותה). 949 ש"ח, שנטל תומאס ברשת ג'ק קובה.

3. הסרום שיציל את השיער שלנו

צילום: יח"צ שוורצקופף
צילום: יח"צ שוורצקופף

מה שהקיץ עשה לאיכות השיער שלנו אפילו "הנוקמים" לא יצליחו לנקום. "מלחמת האינסוף" זה כלום לעומת הברשת בוקר אצלנו. יבש, מפוצל והכי חמור – פריזי. הספר שלנו אמר שזה בגלל שאנחנו כבר לא ילדות, ועדיין, עד לפני שלוש שנים היה לנו שיער מושלם. מה עושים? הסרומים החדשים של שוורצקוף פרופשיונל מגינים על השיער מפני דהיית צבע, מעניקים לו ברק, מונעים פריז, מוסיפים לחות ובאופן כללי מנסים להציל את מה שהחום, הלחות והקרינה הרסו. דאם יו, קיץ! 150 ש"ח לסרום במספרות מורשות.

4. שמלה ספורטיבית לסוף הקיץ

צילום: קמילה סימון
צילום: קמילה סימון

מאז החיסול של מבחוח בדובאי עלו המניות של בגדי הטניס בעינינו, ואף נוספה להם ארומה חשאית כמעט, של סוד הידוע למתי מעט. ובכן, הרשו לנו לחלוק עמכן את הסוד הזה, השמלה הזו שכולה מחווה אחת גדולה לניינטיז, ויחד עם הסניקרס הלבנות הנצחיות מדובר בלוק מושלם לבוקר של צעידה בעיר. רק אל תשכחי למרוח קרם הגנה על הכתפיים, שלא תגלי עם רדת ערב שעורך נצבע בדוגמת רשת דייגים. 780 ש"ח בדיזל.

5. הבושם שהפתיע לטובה

צילום: יח"צ חו"ל
צילום: יח"צ חו"ל

IDOLE של לנקום הפתיע אותנו ממש: קודם כל כי הוא ממש דקיק. לא רואים את זה בתמונה אבל עוביו כשל טלפון סלולרי, 15 מ"מ בלבד, והוא דקיק וארוך ויפה. ריחו ורדי, המלך של כל הבשמים מאז ומעולם, אבל יש בו גם יסמין ופצ'ולי. הוא מצליח להיות נוכח מבלי להכביד, קליל ופרחוני מבלי להיות מתוק מדי. בקיצור אהבנו ממש. סכנה נרשמה בגזרת הדרך בה הוא עומד על השידה, סכנה גדולה כי כל השלכה של דינוזאור המחמד של הילדים יכולה לערער את היציבה שלו ולהיגמר בהתרסקות. אבל זו האחריות שלנו לשמור עליו ונעשה זאת בשמחה. לנקום, 329 ש"ח ברשתות הפארם.

6. החצאית שתרשים בחורף הקרוב

צילום: הנס מוריץ
צילום: הנס מוריץ

קולקציות הסטודיו של H&M חביבות עלינו. הן נחשבות הליין המושקע והאיכותי יותר של הרשת המהירה, ולמעשה נוצרו עבור סנוביות כמונו שרוצות לקנות (קצת יותר) בזול ולהרגיש שהן שיא הסטייל. בקולקציה הקודמת קנינו  שמלה מחוייטת שאנחנו מקבלות עליה מחמאות בכל פעם שאנחנו לובשות אותה. הפעם לכדה את עינינו החצאית הזו שתיראה נהדר עם חולצה שחורה, כתומה או כחולה. עם הכל, בעצם. 399 ש"ח, מה-5 בספטמבר בקניון MALL TLV.

7. הבייסיק של מאיה נגרי

צילום: דדי אלפסי
צילום: דדי אלפסי

הקולקציה החדשה של מאיה נגרי מושפעת מהביקור שלה בדנמרק, מקום הידוע בסגנון המאופק והלא מתאמץ, המתאים לבני האלים שהם הדנים. הקולקציה החדשה עוסקת ברכישות שהן בסיסיות, קלאסיות ונותנות מענה איכותי לשנים רבות. הרבה חליפות מחויטות, חולצות ומכנסיים שהושקעה בגזרות שלהן הרבה מחשבה כדי שיתאימו ללקוחה הטרוגנית. המכנסיים האלה עונים על הצורך להיראות מחוייטת ורשמית, אבל גם מביאות אותה בהגנבה של הפרינט. עם סניקרס הם יהיו מושלמים לבוקר, ועם נעלי עקב לערב. 895 ש"ח, בחנויות מאיה נגרי

8. הז'קט שיסגור פינה

צילום: אורי דגן
צילום: אורי דגן

אם עדיין לא התארגנתן על פריט הבייסיק הזה, אין מה לחכות עם זה יותר. אלו ימי הניינטיז, הצמידו לזה אגלי סניקרס, ג'ינס גבוה, תיק גב ואם אין ברירה גם גשר לשיניים וקדימה – אתן מוכנות לחורף. אפשר גם עם מכנסיים שחורים רחבים ממש וארוכים. יואו, איזה כיף שמגיע החורף. 349.90 ש"ח בחנויות גולף.