שומרים על קשר

לא רק סקייפ: קבלו את האפליקציות והגאדג'טים שיאפשרו לכם לשמור על קשר גם מרחוק, כולל סרטונים וכרית להיט! קרוב-רחוק

88 שיתופים | 132 צפיות

בעשור האחרון, עם עליית הסמארטפונים והרשתות החברתיות, מתאפשר לנו ליצור קשר מהיר תוך שניות עם מי שרק נרצה בקצה השני של העולם. אבל העובדה שהעולם הפך לכפר גלובלי גם מרחיקה מאיתנו את האנשים שאנחנו אוהבים. בין אם מדובר בבן זוג שמטפח קריירה מעבר לים או בבן משפחה שמטייל במזרח הרחוק, לשמר ולתחזק מערכת יחסים מרחוק דורש מאמץ. בעזרת הכלים שנציג לכם כאן הכל יהפוך להרבה יותר קל – וגם ליותר זול.

סמסו בחינם

תעריפי ה-SMS הבינלאומיים של חברות הסלולר הישראליות זה משהו שרובנו לא יכולים לעמוד בו. אבל מי צריך לסמס בתשלום כאשר יש אפליקציות כמו What's App או Kik שמאפשרות זאת בחינם?

שליחת המסרונים מתבצעת באמצעות האינטרנט, ותמחור המשלוח מתבצע לפי נפח תעבורת הנתונים, שבמקרה של מסרון רגיל מסתכמת באגורות בודדות.

דברו בחינם 1

אולי הדרך הפופולארית והיעילה ביותר לשמירה על קשר מרחוק. תוכנות כמו סקייפ, הווידאו-צ'ט בפייסבוק, גוגל וידאו והמסנג'ר של חלונות – מציעות כולם שיחות וידאו בחינם וגם שיחות וידאו לטלפונים סלולאריים בתעריפים מוזלים. בנוסף, תשתיות האינטרנט כיום מציעות לנו רוחבי פס גדולים יותר, מה שמשפר פלאים את איכות השיחות, שבעבר התאפיינו באיכות ירודה.

דברו בחינם 2

אפליקציות נוספות שמציעות שיחות בחינם ודורשות חיבור לרשת הן אפליקציות כמו Viber, Tango, או iCall לאייפון. באמצעותן תוכלו לדבר חופשי חופשי עם אהובכם מעבר לים, אם כי בניגוד לווידאו צ'ט, כאן הטכנולוגיה עדיין לא הבשילה לגמרי, והשיחות לעיתים עלולות להתנתק או להתאפיין באיכות ירודה. כדי למזער את הסיכויים לתקלות מומלץ להשתמש בחיבור ל-WiFi.

הסרטון הבא מסביר על אפליקציית ה-Viber:

שתפו תמונות

האהוב שלכם נמצא ביבשת רחוקה? תוכלו לשתף איתו בקלות תמונות, באמצעות שלל אפליקציות ותוכנות מוצלחות. יש את האינסטאגרם, גם Picasa, שירות התמונות של גוגל, כולל כבר מאות מיליוני משתמשים, ותמיד אפשר פשוט להעלות תמונה לפייסבוק ולשתף אותה עם החברים.

ככה זה נראה כשמחברים את התמונות לסרטון:

שלחו כרטיס ברכה

הלהיט הגדול של עונת החגים. התחום הזה, שעד לפני שלוש שנים נחשב ללא יותר מקוריוז, קיבל פריחה מחודשת הודות לעיצובים מרהיבים של מיטב המעצבים שניתנים להורדה ולשליחה בחינם. אתר Jeego מציג אלפי כרטיסי ברכה מדליקים במיוחד והוא זמין להורדה גם באפליקציה לאייפון ולאנדרואיד.

צפו בסרטון המציג את מגוון הברכות שהאתר מציע:

שתפו במיקומכם

דרך פופולארית נוספת לשמירה על קשר מרחוק היא שיתוף המיקום שלכם. כולנו מכירים את שירות הצ'ק אין של פייסבוק, אבל הרשת החברתית למעשה "העתיקה" את הפיצ'ר הזה מאפליקציות ייעודיות לשיתוף מיקום כמו פורסקוור או גלימפס, שמציעות מגוון צ'ופרים למשתפי המיקום המתמידים.

חבקו את הכרית

הגאדג'ט הבא צפוי להיות להיט גדול מאוד השנה בקרב האנשים שבאמת מנהלים מערכת יחסים מרחוק. מדובר בטבעת לבנה פשוטה אשר עונדים אותה לפני השינה שמגיעה עם פיסת בד שמניחים על הכרית. לטבעת ולבד יש סט תאום, וכאשר אהוב ליבכם עונד אותה בצד השני של העולם, שתי הכריות נדלקות, וכך תדעו שאתם חושבים זה על זו.

צפו בסרטון שמדגים איך זה עובד: