שובה של קים: המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

קים קרדשיאן שבה לבאס אותנו, מי נראית כמו הגרסה הצעירה והפחות מוצלחת של ג'ניפר לופז ומי הדהימה ביום הראשון של פסטיבל קאן? השבוע החולף על השטיח האדום

88 שיתופים | 132 צפיות

הרעות

פינק בוולנטינו, טקס פרסי המוזיקה BMI קומבו של שמלה פלוס גלימה של ולנטינו אמור להיות קלף מנצח. לגווינת' פלטרו, נגיד, זה עבד מצוין באוסקר 2012. אבל ורוד עז הוא לא בדיוק הצבע שכדאי להעמיס הרבה ממנו על הגוף והכיווץ במותניים לא מחמיא וגם מוסיף יותר מדי פרטים למראה שאמור להיות נקי.

שוקינג פינק. פינק בוולנטינו
שוקינג פינק. פינק בוולנטינו

מריון קוטיאר בדיור קוטור, תצוגת קולקציית ריזורט של דיור תנו לנו להבהיר – באופן עקרוני, אנחנו לגמרי בעד המראה הזה. מעיל קוטור של דיור כשמלה זה משהו שעל הנייר, אמור להיות רגע אופנתי מהמם, בעיקר כשהוא על מריון קוטיאר, שלוקחת בהצלחה סיכוני אופנה משתלמים שוב ושוב, אבל הפעם המעיל יושב עליה מעט מוזר ונסגר באופן עקום בשילוב עם האורך הקצר מדי של המכנסונים, שמות אותה בצד הרע של הרשימה. יתכן שמישהי אחרת הייתה מצליחה לנחות ברשימת המתלבשות הטובות עם אותו האאוטפיט בדיוק, אבל במקרה של קוטיאר אנחנו מצפים ללא פחות משלמות,

ציפינו ממך ליותר. מריון קוטיאר בדיור קוטור
ציפינו ממך ליותר. מריון קוטיאר בדיור קוטור

ליה מישל בזוהיר מורד, פרזנטציית עונת הטלוויזיה הבאה של רשת פוקס ליה מישל סובלת כבר כמה שנים מתסמונת המאמץ העודף. כל דבר בה צורח "תראו אותי!". הפוזה, אורך השמלה, החיוך המאולץ והמבט למצלמה. כאן היא נראית כמו גרסה צעירה של ג'ניפר לופז, אך בעוד ג'יי לו מצליחה להתלבש רע מבלי להיראות מתאמצת יתר על המידה, מישל נכשלת לחלוטין במשימה. נא להחליף סטייליסט בדחיפות.

ג'יי לו הפחות מוצלחת. ליה מישל בזוהיר מורד
ג'יי לו הפחות מוצלחת. ליה מישל בזוהיר מורד

בלה ת'ורן בנעים קאן, פרמיירת "פיץ' פרפקט 2" בלוס אנג'לס לבלה ת'ורן יש את כל מה שנדרש כדי להיראות נפלא על השטיח האדום. היא צעירה, היא יפה ו… זהו בעצם. לא צריך יותר מזה. אבל מבין כל המבחר שיש לעולם האופנה להציע לה, היא איכשהו תמיד מצליחה לבחור במראה שגורם לה להיראות מבולבלת וחסרת אישיות אופנתית. האוברול הזה לא מדהים בפני עצמו, אבל הוא בעיקר לא מחמיא לה. ת'ורן קצת גבוהה מדי בשבילו, ולכן תפר המותניים יושב גבוה מדי, המכנסיים מעט קצרים מדי והמחשוף מוגזם. עוד כמה סרטים ותוכלי להרשות לעצמך תפירה בהתאמה אישית.

למה זה לא מצליח לך? בלה ת'ורן בנעים קאן
למה זה לא מצליח לך? בלה ת'ורן בנעים קאן

קים קרדשיאן בכריסטיאן דיור, אירוע חתימה על ספר הסלפי שלה אוף, קים. במשך שבועיים רצופים שימחת אותנו, רק כדי לשוב לסורך. צמוד מדי, שקוף מדי, חזייה מציצה מדי, אולי די? כבר חשבנו שאת במגמה חיובית, ואז היית חייבת להופיע בזה. ניתן לך מעט קרדיט על כך שהחצאית די הורסת והנעליים מתאימות לה פיקס, אך לא נסלח על החולצה ובעיקר לא על השיער.

די. קים קרדשיאן בכריסטיאן דיור
די. קים קרדשיאן בכריסטיאן דיור

הטובות

סיינה מילר בבלנסיאגה, פסטיבל קאן ממש כמו דיאן קרוגר, נראה שגם סיינה מילר תופסת מקום בפאנל השופטים של פסטיבל קאן לא בגלל הקריירה הקולנועית המפוארת, אלא כי הבחירות האופנתיות שלה מבטיחות שכל אירוע שהיא מופיעה בו יהיה מסוקר. ובכן, מדובר בפתיחה טובה מאוד לפסטיבל השנה. הגוון האפור-טוויד קצת כבד לזמן הזה בשנה, אבל הגזרה והסטיילינג הופכים את השמלה לאלגנטית ובעלת שיק אירופאי, בדיוק מה שצריך בקאן.

מחכות בקוצר רוח לשאר שמלות הפסטיבל. סיינה מילר בבלנסיאגה
מחכות בקוצר רוח לשאר שמלות הפסטיבל. סיינה מילר בבלנסיאגה

היילי סטיינפלד בדולצ'ה וגבאנה, פרמיירת "פיץ' פרפקט 2" בלוס אנג'לס במבט ראשון לא אהבנו את השמלה של סטיינפלד. אפשר לראות למה – יש לה סינר לבן ענק מקדימה עם מלמלה ועוד מלמלה לבנה בשרוולים. די קשה להתגבר על הפרטים האלה ובכל זאת, משהו עובד. אולי אלה השרוולים הארוכים, שתמיד עושים לנו את זה בשמלה, הגזרה הנהדרת של החצאית, הטקסטורה של הבד או פשוט סטיינפלד עצמה, שמוכיחה שאם מרגישים טוב בבגד זה מקרין החוצה, בעיקר כשאת מצרפת לתוצאה הסופית שיער מושלם וטבעות מעוררות קנאה.

לקח לנו זמן, אבל אהבנו. היילי סטיינפלד בדולצ'ה וגבאנה
לקח לנו זמן, אבל אהבנו. היילי סטיינפלד בדולצ'ה וגבאנה

אנה קנדריק בסטלה מקרטני, פרמיירת "פיץ' פרפקט 2" בלוס אנג'לס

אנה קנדריק כל כך קטנה עד שהיא נכנסת בכף היד שלנו, וקשה לנו לחשוב על יצור כה קטנטן במושגים של אישה בשלה ומלאת סקס אפיל. ובכן, טעינו. השמלה הזאת יושבת עליה נפלא, כל תפר בדיוק במקום הנכון, שילוב הצבעים לא משעמם, הקלאץ' מדויק והשיער המוסט הצדה נותן אקורד סיום מוצלח.

הוט מאמא. אנה קנדריק בסטלה מקרטני
הוט מאמא. אנה קנדריק בסטלה מקרטני

זואי קרביץ בוולנטינו, פרמיירת "מקס הזועם: כביש הזעם" בלוס אנג'לס לרוב, אנחנו לא כל כך אוהבות את מה שזואי קרביץ לובשת. או שהיא חוטאת ביתר-היפיות, או שהיא לובשת בגדים חשופים מאוד, מה שלא מפריע לנו ברמה הפמיניסטית, חלילה, זה פשוט לא ממש באופנה. הפעם היא הצליחה לקחת את השמלה הזאת, שבקלות הייתה יכולה להיקלע למחוזות הגותיקה, ולהפוך אותה לקולית ונינוחה. ובכלל, קשה מאוד לטעות עם ולנטינו. לתשומת לבך, פינק.

הפתעת אותנו. זואי קרביץ בוולנטינו |
הפתעת אותנו. זואי קרביץ בוולנטינו |

קייטלין פיצג'רלד בדרק לאם, פרמיירת העונה החדשה של "הסקס של מאסטרס" בלוס אנג'לס אם התגובה הראשונה שלכם היא – מי זאת? אתם צודקים. קייטלין פיצג'רלד זכורה בעיקר לצופים האובססיביים של "גוסיפ גירל" מתפקידה הקטנטן שם, ומי שלא צפה בסדרה שש פעמים או עוקב אחר הסדרה "הסקס של מאסטרס" בה היא מככבת בימים אלה, לא אמור לזהות את פניה. אבל בקרב חובבות השטיח האדום, פיצג'רלד ידועה כמתלבשת שכמעט לא מפספסת, והפעם הזאת לא שונה. היא נראית שיקית, נינוחה וקלאסית עם מידה מדויקת של אדג'. פיצג'רלד בחרה נכון כשלא העמיסה על הלבן הנקי הזה תכשיטים ורק קינחה עם אודם אדום ונפלא.

שווה להכיר. קייטלין פיצג'רלד בדרק לאם
שווה להכיר. קייטלין פיצג'רלד בדרק לאם