שר פיטנס המקורית: בגיל 76 הזמרת שר מציגה שגרת אימונים מטורפת

שר | צילום: by Matt Winkelmeyer / WireImage
שר | צילום: by Matt Winkelmeyer / WireImage

היא מככבת בקמפיין של MAC לצד ראפרית שצעירה ממנה ב-50 שנה, אבל רוב הזמן היא זונחת את האיפור, כי בכל זאת, יש לה ארבעה אימונים ביום. בגיל 76 שר עושה לנו בית ספר

88 שיתופים | 132 צפיות

אם את רוצה לעשות אימון אבל קר לך ואין לך חשק לצאת מהשמיכה, אולי תקבלי השראה משגרת אימוני הכושר של שר. הזמרת האגדית, שחוגגת השבוע (20/5) יום הולדת 76, הציגה בינואר האחרון בפני עוקביה בטוויטר את תפריט האימונים היומי שלה, והשאירה גם אותנו פעורות פה. זה שלא שהופתענו עד כדי כך, אחרי הכל שר היא אגדה חיה, כמו שפשוט הבנו שנגמר לנו התירוצים להבריז מהאימון. 

>> סלט תרד ושני אימוני כח ביום: הצצה לשגרת האימונים המטורפת של קים קרדשיאן

נשארה צעירה. שר בצילומים משנת 1984 (Photo by Harry Langdon/Getty Images)
נשארה צעירה. שר בצילומים משנת 1984 (Photo by Harry Langdon/Getty Images)

"בדיוק חזרתי מאימון בטן, זומבה, יוגה וישיבה נגד הקיר", צייצה שר בפני עוקביה, והאמת, התעייפנו רק מלקרוא את זה. כנראה שגם שר עצמה התעייפה, נוכח הציוץ המבולבל שלה. לצד הפירוט על הדרכים בהן היא מחזקת את שרירי הבטן שלה, שיתפה שר בכך שמכר שלה זרק לה "הערה מוזרה" בעקבות השתתפותה השנה בקמפיין של חברת האיפור MAC, שם היא משתפת פעולה עם הראפרית האמריקאית סוויטי, שצעירה ממנה ב-48 שנה.

כנראה שבמילה "מוזר", היא התכוונה למעשה ל"מחמיא", כי אותו מכר טען שהיא "עדיין הולכת באותה הדרך שבה הלכה כשהייתה צעירה". תכלס, אנחנו מוכנות לחתום על להיראות ככה בכל גיל (אבל נסתפק בלעשות חצי מהאימונים שהיא עושה).

אין בחירה מושכלת יותר לקמפיין של חברת איפור בהתחשב בכך שמדובר במלכת הצלליות וההצללות. באשר להעדפות הביוטי שלה, על פי מגזין People, הכוכבת שמחה לחזור לאיפור הדיסקו הקלאסי מהימים המיתולוגיים של סוני אנד שר, כי היא עדיין נהנית מזה כשהאירוע מחייב. "זה הכל עניין של כיף. אני פשוט חושבת שאנשים שמתעסקים באופן שבו מישהו אחר בוחר להתאפר, צריכים למצוא לעצמם חיים", היא אמרה בריאיון למגזין. אבל הימים הם כבר לא ימי הדיסקו, ושר מספרת כי ביומיום סגנון האיפור שלה מתון מאוד. "זה היה חייב להשתנות", היא סיפרה, והוסיפה שכיום יותר סביר שניתקל בה כשהיא בפנים נקיות ושיער אסוף, בגלל שככה היא פוקדת את חדר הכושר. 

>> 6 מסכות טבעיות שיגרמו לעור שלך לזהור

ויש גם כמה טיפים של שר שאפשר לאמץ: שר מאמינה מאמינה ש"לס איז מור", ושהאתגר הוא לחיות את החיים בתנאים שלך. בעיניה, המפתח הוא אף פעם לא להפסיק להיות בחורה צעירה, או במילותיה "אם את לא מפסיקה להיות בחורה צעירה, לעולם לא תזדקני". אנחנו השתכנענו.