7 דרכים יעילות לרענן את חיי המין

7 דרכים שובבות לרענן את חיי המין | צילום: Shutterstock
7 דרכים שובבות לרענן את חיי המין | צילום: Shutterstock

חושקת בסקס מול זרים? כפות רגליים עושות לך את זה? ומה עם קצת קשירות? שבע דרכים לרענן את חיי המין בעזרת קינקים קטנים ומחרמנים

88 שיתופים | 132 צפיות

לכל אחת מאיתנו יש טעם אחר באוכל, תכניות טלויזיה וכמובן שגם בבנים, למרות שישנה הסכמה כוללת על ליאם המסוורת' ואם את לא מסכימה את טועה. וכפי שלכולנו יש טעם שונה בדברים החשובים בחיים, כמובן שיהיה לנו טעם שונה גם בדבר ה-כ-י חשוב בחיים. לא, הכוונה אינה לק ג'ל, אלא סקס כמובן. חלקנו אוהבות דוגי, חלקנו אוהבות מיסיונרית וחלקנו אוהבות להגיד שכואב לנו הראש, סבבה. אבל מהן המחשבות היותר מרחיקות לכת שלנו? מהן הפנטזיות המשוגעות שעוברות לנו בראש? מהם החלומות המיניים שהגשמנו או היינו רוצות להגשים? או בקיצור… קבלו את שבעת הקינקים הכי נפוצים. מתברר שליאם המסוורת' לא נמצא שם, אבל הרבה דברים טובים אחרים דווקא כן. 

בדס"מ 

בדס"מ אלו ראשי תיבות המייצגים שליטה, כניעה והתמסרות, סאדו-מאזו, משמעת וקשירות. זוהי לחלוטין הפנטזיה הנפוצה ביותר אצל רוב בני האדם. סקר שנערך בארה"ב הראה כי 93% מהגברים ו-96% מהנשים שענו על הסקר חושקים בפנטזיה זו, ברמה זו או אחרת.

כבר רבות כתבתי על בדס"מ, אז מה יש לי להוסיף? כחובבת דמוקרטיה (לא מובן מאליו), פשוט אדגיש שהרוב אמר את דברו. ואולי בפעמים אחרות הייתי אומרת לכן לא לקפוץ מהגג אם כולם קופצים, אבל אם כולם אוזקים במיטה – תאזקו. הרוב קובע. 

יצאנו למועדון BDSM וזה מה שלקחנו למיטה ולחיים

מציצנות (voyeurism)

קינק נוסף הוא הקינק שכשהוא לא מיני הוא גורם לנו לצפות שעות באח הגדול וחתונמי, וכשהוא כן מיני הוא גורם לנו לצפות באחרים עושים את זה, בלייב כמובן. אז אם זה לא ברור – יש אנשים שכלל ההנאה שלהם, היא לצפות באחרים עושים סקס ונהנים. וואלה, אלטרואיסטים. 

חשוב לציין פה שהקינק הוא מגניב כל עוד הכל ברצון ואישור של כל הצדדים המעורבים, ולשמחת "מציצנים" רבים יש כאלו החולקים קינק של "פומביות" – מה שנקרא לכל סיר יש מכסה, ולכל אקסהיביציוניסט יש מציצן שרק מחכה עם הפופקורן. או הג'ל סיכה בעצם. 

אקסהיביזיוניזם

ראיתן את זה מגיע? ברור שראיתן את זה מגיע. למעשה כמעט חצי מכן כנראה הולכות להרגיש בבית, כי מתברר שכ-42% חולמים על "להעלות מופע" ולא כזה של הרקדניות של אתי פולישוק. הפנטזיה הזו עוסקת בסקס פומבי – לחשוף את עצמנו אל מול אחרים או לעשות סקס מול צופים – בהסכמה כמובן, כי זה הכי קול. 

בסעיף הקודם גילינו שיש הרבה מעוניינים, אז עכשיו רק נשאר להתחיל בחזרות.

כפות רגליים 

מבין הפטישים (= קינקים הנותנים פוקוס לאובייקט ספציפי או איבר) – פטיש לכפות רגליים הוא הנפוץ ביותר. ולא יודעת מה איתכן, לדעתי הוא גם אחד הפטישים הרועשים ביותר. מי מאיתנו לא קיבלה הודעה לאינסטגרם עם בקשה לתצלום כפות רגליים, שתרים יד. או רגל. עמודי אינסטגרם שלמים מוקדשים לזה, אתרים, אפילו סצנה בלתי נשכחת ב"סקס והעיר הגדולה" שגרמה לכולנו להגיד – "וואלה בשביל נעלי מעצבים חינם, הייתי שוקלת". אה, זו רק אני?

והנה, עכשיו גם מתחילה עונת השיא של חובבי הפטיש. אתן יודעות, עונת ה-לכולנו חם מדי כדי ללכת עם נעליים סגורות. זה יכול להישמע לחלקכן קצת חשוד, אבל תחשבו על זה  – מישהו שגם נמשך אלייך, גם נותן פוט מסאז' חינם אין כסף ולא צריך תאילנד, וגם מעריך את נעלי העקב החדשות שלך, נשמע כמו ווין ווין בעיניי. 

קאקולד (cuckold)

שרינג איז קארינג? מתברר ש-58% מהגברים ו-33% מהנשים פינטזו על צפיה בפרטרנר.ית שלהם עם אדם אחר, לפי הסקר שנערך בארה"ב. לדעתי אצלנו זה הרבה יותר, כי כידוע ישראלים זה עם נדיב שאוהב לחלוק, אך לצערי הדעה שלי עדיין אינה מדע מדויק. 

הפנטזיה מורכבת בחלקה מהרצון לגוון ולראות את הפרטנר.ית חווה הנאה עם אדם אחר, בחלקה יש בזה אספקט של בדס"מ שיכול לכלול גם צד נשלט של הצופה ולרוב ישלב גם השפלות מילוליות, ובחלקה או אם תשאלו את הבן זוג שלי  – הוא פשוט כבר עייף, ויאללה מה קרה שמישהו יתן יד ויעזור בעבודה. מילולית כן, מילולית. 

אוכל

עם כל ריבוי הפוסטים ברשתות של "אם היא אוהבת פיצה היא בחורה לחתונה", קשה להיות מופתעים שכ-40% מהאנשים פינטזו אי פעם על סקס עם אוכל. רגע. חשוב להבהיר  – לא לעשות סקס עם לחמניה או הפשטידה המפורסמת של דודה צילה, אלא לשלב בסקס מאכלים למיניהם. אוכל, קדימה אוכל! המזונות הנפוצים ביותר כוללים דברים כמו קוביות קרח, שוקולד, תותים וקצפת. שאם נגיד את האמת זה די מתבקש, אלו מאכלים סקסיים למדי, אז בואו נראה מי באמת קינקי ומוסיף סחוג. אם כבר לפלפל את העניינים אז עד הסוף! 

נוזלי גוף

טוב, מוכנות שאשפוך את הטי? מוכנות שאתן לכן את כל הג'וס? אוקיי די עם בדיחות נוזלים. הקינק הזה לא מדבר על נוזלי הגוף הטבעיים שמשולבים בזמן סקס, עם כל הכבוד לרטיבות הטבעית המכובדת שיש לחלקנו ואף חוסכת לנו על ג'ל, ועם כל הכבוד לזרע, ויש כבוד, כטבעונית אני תמיד מעריכה מקורות חלבון. לבריאות. מתברר שיש ביננו חובבי וחובבות יריקות – ולא רק במגרשי הכדורגל יחד עם גרעינים. 35% מהנשים ו-45% מהגברים מפנטזים על יריקות בסקס בדרך זו או אחרת. 

אבל זה לא נגמר שם! יש לחלקנו גם פנטזיות על חלב אם, זיעה ואיך לא  – גם משחקי שתן, שאפילו קיבלו שם של כבוד – "גולדן שאוור". בפעם הבאה שמציעים לכן זאת תוכלו לדעת שלא מדובר במקלחון עם עיטורי זהב, פחות הווייב של הום סנטר. 

לכל טורי הסקס של אלמוג שור