שבוע האופנה לונדון: ה-BDSM משתלט על המלתחה

כתפיות ספגטי בהשראת BDSM. תצוגה של Nensi Dojaka, שבוע האופנה לונדון אביב-קיץ 2022 | צילום: Gettyimages
כתפיות ספגטי בהשראת BDSM. תצוגה של Nensi Dojaka, שבוע האופנה לונדון אביב-קיץ 2022 | צילום: Gettyimages

קעקועי פנים שלטו באיפור, הטרנד הסקסי חוזר בגדול וקו המותניים יורד באופן שערוריתי ומחזיר אותנו לגזרה הנמוכה הידועה לשמצה. כל מה שצריך לדעת על שבוע האופנה בלונדון שהסתיים אתמול

88 שיתופים | 132 צפיות

שבוע האופנה בלונדון יצא לדרך ב-17 בספטמבר והסתיים אתמול (שלישי), בהשתתפות למעלה מ-100 מעצבים ובתי אופנה, כשיותר מחצי מהמשתתפים הציגו את הקולקציות שלהם לנשים ולגברים (וכמובן גם לחסרי מגדר) לאביב-קיץ 2022 בתצוגות דיגיטליות או במסגרת פרזנטציות קטנות, בשל רגולציות הקורונה למיניהן. מי שחזר להציג על המסלול, עשה זאת בפעם הראשונה מזה שנה וחצי.  בלטו מאוד בהעדרם שניים מהמציגים המרכזיים, ברברי וויקטוריה בקהאם, האחרונה בחרה להציג במסגרת בפרזנטציות מצומצמות ואישיות, באחת מהחנויות שלה בעיר.

הקולקציה האולימפית של רג׳ינה פיו

ללא ספק התצוגה המקורית ביותר, הייתה של המעצבת הדרום קוריאנית הפועלת מלונדון, רג׳ינה פיו, בוגרת סיינט מרטין, שעיצבה בעבר גם בבית האופנה של רוקסנדה אילינצ'יץ (המעצבת שמלבישה את קייט מידלטון ומישל אובמה). הקולקציה הוצגה בבריכת שחייה הממוקמת בפארק האולימפי של לונדון, על רקע המקפצות האולימפיות הגבוהות, כשקופצים מקצועיים למים, פתחו וסגרו את התצוגה בכוריגאוגרפיה מתואמת, בזמן שדוגמניות הלכו על המסלול.

טרנד בשיער – גלוס

בהמשך ישיר ללוק הרטוב של זנאדיה בפסטיבל ונציה, שהתקיים גם הוא החודש, אז נראתה כאילו עלתה מהמים, מראה הגלוס לשיער ומעבר לו, כבש גם את התצוגה של דיויד קומה מעצב גיאורגי-בריטי, ולשעבר המנהל הקריאטיבי של מוגלר. הדוגמניות נראו כאילו מישהו טבל אותן בגלוס וקינח בהתזת גשם לונדוני לפני היציאה למסלול, כדי להשיג לוק רטוב ופציח. הרטיבות של השיער מוזמנת לעבור גם לאיפור הפנים, שנראו מבריקים במיוחד כאילו הדוגמנית יצאה הרגע מהבריכה של רג׳ינה פיו.

טרנד איפור: עיניים מאויירות

כמעט כל המסלולים דאגו לזרות אופטימיות בעינינו, עם איפור עיניים צבעוני במיוחד וצלליות מאויירות, בצבעים שיוצאים מגדרם לשדר אושר. מלבד מסקרות בצבעים חזקים של סגול ותכלת ושילובים של צלליות ורודות וליפסטקים אדומים, הדהימו במיוחד איורי פנים וקעקועי פנים, כמו למשל בפול אנד ג׳ו, רודארטה והמרהיבים ביותר אצל סימון רושה.

חזרתה של הגזרה הנמוכה

חילופי משמרות בגובה המכנסיים, הם תמיד דבר שקשה להתרגל אליו. כשכולם הסתובבו בסוף שנות ה-90 עם ג׳ינסים נמוכים, בלתי אפשרי היה לדמיין את עצמנו בגזרת סבנטיז גבוהה ולהפך. קו המותניים גלש אל מתחת לפני הפופיק בכמה מסלולים, כמו למשל אצל מולי גודארד, ונראה בחצאיות ומכנסיים. מותניים נמוכים נמוכים. הנה זה מגיע.

Nensi Dojaka. מכנסיים נמוכים וגם: הסקסי חוזר. שבוע האופנה בלונדון | צילום: Gettyimages
Nensi Dojaka. מכנסיים נמוכים וגם: הסקסי חוזר. שבוע האופנה בלונדון | צילום: Gettyimages
KNWLS. קו המותניים יורד רחוק מתחת לפופיק. שבוע האופנה בלונדון | צילום: Gettyimages
KNWLS. קו המותניים יורד רחוק מתחת לפופיק. שבוע האופנה בלונדון | צילום: Gettyimages

חזרתו של הסקסי

כמו בתגובת נגד להלך הרוח הפוריטני ולתקופות הסגר והבידוד, שבאמת כבר מוצו ע״י המין האנושי בכל חלקה בעולם, מעצבים רבים הציגו עיצובים סקסיים, חושפניים, פתוחים ונועזים, עם לא מעט חזיות מרובות כתפיות ספגטי ברמיזת BDSM, גם בתמונות הקולקציה ששיחררה ויקטוריה בקהאם לרשת.

>>> הסייל הכי שווה בסוכות