רשת ארקוסטיל קיטצ'ן מציעות פתרונות אלטרנטיביים למתנות חג

ריכזנו עבורכם הצעות שונות למתנות חג עבור אלו שמצאו במטבח את מקום המפלט.

88 שיתופים | 132 צפיות

רשת ארקוסטיל קיטצ'ן, מציעות פתרונות אלטרנטיביים למתנות חג ומבקשות להנגיש את מוצרי הפרו (פרופשיונאל) למטבח הביתי. ריכזנו עבורכם הצעות שונות למתנות חג עבור אלו שמצאו במטבח את מקום המפלט.

כל טבח מתחיל יודע שישנם מספר כלי מטבח בסיסיים על מנת לצלוח את מלאכת הבישול בהצלחה. שיתוף הפעולה בין המותג ARCOSTEEL לשף מאיר אדוני הוליד את השילוב המושלם שבין פונקציונאליות במטבח לעיצוב מושלם וחשיבה על נוחות וצורכי המטבח בדמותה של מעמד ששת 7 חלקים. סט הששת מסדרת ARCOSTEEL Adoni מציע מעמד ו-6 כלים מעוצבים בעלי ידיות ארגונומיות לאחיזה נוחה ובמבנה כלים חזק המבטיח עמידות גבוהה. מתלה הכלים מסתובב לגישה מהירה, כאשר כל כלי הסט כוללים ידית הנחה מיוחדת לשמירה על ניקיון הכלי ומשטחי העבודה.

לאלו שמחפשים מתנה ייחודית, המתאימה במיוחד גם לחובבי הבישול הטבעוני-צמחוני המערב ירקות רבים, מציעים במותג ארקוסטיל חידוש אחרון בתחום, סכין הסומו-סנטוקו הרחבה המשלבת את תכונות סכין השף והקופיץ. מדובר בסכין גדולה ורחבה במיוחד (ועל כן שמה) המיועדת לקיצוץ וחיתוך ירקות, פריסה וקיצוץ של נתחי בשר וגם לפריסת חתיכות גבינה גדולות. הלהב הרחב מתאים לאיסוף הירקות הקצוצים מלוח החיתוך ישירות לקערת הסלט או כלי הבישול, ובנוסף המשקל והרוחב של הסכין מאפשרים חיתוך קל יותר של ירקות גדולים.

למי שחשוב הפן העיצובי, ניתן לשלב זאת במתנה ולהעניק כלי מסדרת מולטי-קוק של המותג ארקוסטיל. הסדרה משלבת בין פורצלן לטרקוטה ויוצרת כלים בשפה עיצובית גבוהה המתאימים לסוגי בישול שונים כמו כיריים גז, חשמל ותנור. באמצעות שימוש בטכנולוגיות מתקדמות וחומרים מיוחדים ביניהם טרקוטה ופורצלן, הכלים הופכים עמידים במיוחד בפני טמפרטורות קיצוניות.

המשקיענים, יוכלו להעניק גם כלי בישול, סירים ומחבתות בעלי טכנולוגיות מתקדמות ועיצוב ייחודי. סדרת סירים ומחבתות בעלת ציפוי Bio Rock – ציפוי בטכנולוגיה חדשנית עם עמידות מוגברת ומניעת הידבקות טובה יותר, זאת הודות לתהליך חישול מיוחד שעובר הכלי. מגע בפנים הכלי מגלה מרקם מעט גס – זה תורם להפחתת שטח המגע של המזון המתבשל בכלי הבישול ובכך מונע הידבקויות ומשפר את יכולות הטיגון של הכלים.

אך לא רק למטבח עצמו, מסורת המתנות מציעה לנו לקנות גם כלי אירוח והגשה כחלק ממתנות החג. היום ניתן להשיג מערכות אוכל עשויות בון צ'יינה במחירים אטרקטיביים. מערכות כלי אוכל עשויות פורצלן בון ציינה נחשבות למערכות הכלים האיכותיים ביותר. הכלים ידועים ברמה גבוהה של לובן ושקיפות בשל המינראליים השונים שבתערובת. איכות הכלים, למעט העיצוב והמראה העדין, הדק והאלגנטי, מבטיחים עמידות ונחשבים לחזקים במיוחד. ברשת ארקוסטיל קיטצ'ן ניתן למצוא מערכות באיכויות שונות ועיצובים מגוונים הקולעים לטעמם האישי של כל אחד.