רצות על הכל: אדידס משקיעה בנשים

מיטל פודינסקי | צילום: רון קדמי
מיטל פודינסקי | צילום: רון קדמי

בין הקריירה למשפחה, בין מימוש עצמי לחיי חברה – הנשים של היום רצות על הכל. תכירו 5 נשים אמיתות שהחליטו לרוץ באמת. לקחת את הרגליים, לרוץ, לנשום, להתפקס ולנצח את הכול

88 שיתופים | 132 צפיות

5 נשים שהצטרפו ל- findyourmore# – פרויקט קבוצות ריצה לנשים בלבד של adidas  והפכו את הריצה לחברה הכי טובה  – מציגות את נעלי הריצה הטובות בעולם.

מאיה שקדי (28)

"כשאני רצה, אני מרגישה את עצמי נושמת ונמצאת בדיוק ב'כאן ועכשיו'״.

מה הסיפור שלי: אני אדריכלית, צורפת ומעצבת, בעלת המותג YamaLook. בגיל 16, היה לי דוכן קטן לתכשיטי אופנה שהרכבתי לבד. בהמשך לאהבה ההיא, למדתי צורפות, ומשם המשכתי לתואר באדריכלות. כיום, אני מחברת בין שני העולמות – מתכננת מגדלים ומעצבת תכשיטים.

איך התחלתי לרוץ: בלימודי האדריכלות חיפשתי כל סיבה לצאת מהמחשב, ולקראת השנה הרביעית, פתאום לעשות ספורט היה נשמע כמו תירוץ לגיטימי. התחלתי בקטנה, ולאט לאט זה באמת הפך לנחמד. הריצה הכניסה לי הרבה פרופורציות ואיזנה המון לחצים.

למה אני רצה: כשאני רצה, אני פתאום ב״הווה״. אני מרגישה את עצמי נושמת ונמצאת בדיוק ב״כאן ועכשיו״.

מה הריצה משנה בי: מכירים את זה שבמקלחת יורדים מלא אסימונים? היום למחרת הופך בהיר יותר. המשימות מקבלות תעדוף נכון יותר? אז בריצה – אותו דבר. בול. רק עם נוף, אוויר טוב, ומוזיקה. אה כן, וחסכון מעולה של מים במקלחת…!

הטיפ הכי טוב שקיבלתי על ריצה: כשתתחילי להגיד לעצמך שאת מסוגלת, את לגמרי מסוגלת. הכול בראש – לא ברגליים.

findyourmore#: אני יכולה להתמודד עם הכל.

מאיה שקדי | צילום: רון קדמי
מאיה שקדי | צילום: רון קדמי

מורן מישל (37)

"דווקא כשאני רצה יש לי הרבה יותר זמן, כי אני יותר בפוקוס".

מה הסיפור שלי: אני אימא ל-5  בנות. כן, 5. בסבב ב׳ בזוגיות, עם אהובי שהיה ידיד שלי בתיכון. אני עצמאית בתחום התוכן והשיווק באינטרנט, ממובילות תנועת ״עצמאים עושים שינוי״ לשוויון זכויות לעצמאים ומובילה קמפיין למען "החופש להניק״.

איך התחלתי לרוץ: לפני 3 שנים התחלתי. רצתי לבד, והגעתי לריצה של עד 14 ק״מ. הפסקתי לרוץ בצוק איתן וחזרתי עכשיו, אחרי לידה חמישית.

למה אני רצה: אני תמיד עסוקה באלף משימות ביחד. באופן מפתיע, דווקא כשאני רצה, יש לי יותר זמן כי אני יותר בפוקוס, הראש נקי והמתחים מתפוגגים.

מה הריצה משנה בי: אני רגועה יותר, משחררת. משאירה מאחור מחשבות בלתי רצויות, מרגישה מסוגלת יותר, יצירתית יותר.

הטיפ הכי טוב שקיבלתי על ריצה: עינב גטריידה, המאמן שלנו בקבוצת הריצה של אדידס, ממליץבריצה לנשום רק דרך האף. זה משפר משמעותית את איכות הריצה.

findyourmore#: אני משתפרת בריצה ובחיים ע"י נפנוף מחשבות שלא מקדמות, ממני והלאה.

מורן מישל | צילום: רון קדמי
מורן מישל | צילום: רון קדמי

רוז אלבז (28)

"אני מתמלאת באנרגיות שמשדרגות את התפקוד היומי" – מדגמנת את ה- Pure BOOST X – הנעליים הראשונות בעולם שפותחו ע"י נשים ועבורן.

מה הסיפור שלי: אני עובדת בחברת השקעות נדל"ן, רווקה ומכורה לריצה.

איך התחלתי לרוץ: הרומן שלי עם ריצה קיים מאז ומתמיד. מכיתה ב' אני משתתפת במרוצים. ומאז האהבה פשוט פורחת.

למה אני רצה: הריצה מנתקת אותי מהשגרה היומית לשעה של אדרנלין, מחשבות, מוזיקה טובה. זו דרך מעולה פשוט ליהנות מהעיר ומהסביבה.

מה הריצה משנה בי: הריצה משפיעה לי על הנפש. אני מתמלאת באנרגיות שמשדרגות את התפקוד ואת מצב הרוח. הבוס שלי מעודד אותי לרוץ לפני העבודה, כי בימים שבהם אני רצה בבוקר, אני מלאה באנרגיה שמשפרת את הביצועים המקצועיים שלי.

הטיפ הכי טוב שקיבלתי על ריצה: להציב לעצמי יעדים. זה המתכון להתמדה. היעד שהצבתי לעצמי למרוץ הקרוב, הוא לרוץ חצי מרתון בפעם הראשונה. ההכנות בשיאן!

findyourmore#: עובדת על סוללות? הריצה ממלאת לי את מלאי האנרגיה

רוז אלבז | צילום: רון קדמי
רוז אלבז | צילום: רון קדמי

רחלי שרעבי (26)

"אני אוהבת לנצח את הקושי".

מה הסיפור שלי: מאז שאני זוכרת את עצמי אני מתמודדת עם עודף משקל. דיאטות כאסח ומאבק יומיומי רצוף עליות ומורדות. עד שגיליתי שרק שילוב בין ספורט לתזונה בריאה הם המתכון להצלחה. אני מחנכת כיתה א' בבית הספר "תל חי" בתל אביב, ואני מאוד מעודדת את הילדים לאכול מזון בריא.

איך התחלתי לרוץ: לפני 3 שנים נרשמתי לחדר כושר. עשיתי הכל: פילאטיס, ספינינג, קיקבוקסינג. כשהתחלתי להשתעמם ורציתי לאתגר את עצמי – התחלתי לרוץ. מאימון לאימון התחלתי לרוץ יותר. עכשיו, עם קבוצות הריצה של אדידס אני מתכוננת לריצת חצי מרתון, במרתון הקרוב.

למה אני רצה: אני מתחזקת. מבחינה פיזית ונפשית. ריצה זה 90% בראש ו-10% יכולת. אני אוהבת לנצח את הקושי, ההרגשה היא פשוט נפלאה.

מה הריצה משנה בי: אני חזקה יותר,  זקופה יותר. ולאורך היום אני ערנית ורגועה.

הטיפ הכי טוב שקיבלתי על ריצה: You never gets easier you just get stronger.

findyourmore#: אין קיצורי דרך למקומות ששווה להגיע אליהם. אני מאמינה בהתמדה ועקביות.

רחלי שרעבי | צילום: רון קדמי
רחלי שרעבי | צילום: רון קדמי

מיטל פודינסקי (35)

"הריצה לא עובדת רק כלפי חוץ, אלא מנקה את הראש, את הנפש" – מדגמנת את ה- ULTA BOOST – זוכת הפרסים, 100% קפסולות אנרגיה.

מה הסיפור שלי: אני מנהלת שיווק  ונשואה טרייה לאהבת חיי. אני בתקופה מרגשת של שינויים בחיים, שבה בין השאר גיליתי יכולת חדשה שלי – אני יכולה לרוץ!

איך התחלתי לרוץ: כחודש לפני תחילת הפעילות של אדידס, חברה הדליקה אותי על ריצה, וכך מצאתי את עצמי רצה בפארק הירקון ואפילו מחייכת תוך כדי.

למה אני רצה: אני רצה, כי הבנתי שאני יכולה. כל הבנה כזו דוחפת אותי עוד צעד קדימה. והמוטיבציה שלי היא הבנות המדהימות שאיתי בקבוצת הריצה, שכל אחת מהן היא השראה גדולה בפני עצמה.

מה הריצה משנה בי: עד קבוצות הריצה, כל הפעילות הגופנית שלי הסתכמה בפילאטיס, יוגה וצ'י קונג. העבודה הפנימית, לתוך הגוף והנפש משכה אותי הרבה יותר מהעבודה החיצונית על הגוף הפיזי. הופתעתי לגלות שהריצה גם היא מנקה את הראש, את הנפש, וגם מרוממת את מצב הרוח. זו תחושה עילאית וממכרת שקשה להסביר במילים.

טיפ הכי טוב שקיבלתי על ריצה: לרוץ בקצב דיבור. לא להגיע לקצה גבול היכולת, ותמיד להישאר עם טעם של עוד.

findyourmore#: הריצה היא סמלית לאמונה שלי. הכוח שגיליתי הוא הכוח להמשיך לזוז, להתקדם, לא לעצור, ליהנות מהדרך, ולא לחשוב על היעד הסופי.

מיטל פודינסקי | צילום: רון קדמי
מיטל פודינסקי | צילום: רון קדמי

 

צילום: רון קדמי | ארט: ויקי דיין ל- adidas | סטטילינג: לירון שטיינמץ, לירן רימי לראובן כהן | שיער: צחי (זק) אלמוג | איפור: תומה