הלו, זו ריטה? הזמרת האהובה מעניקה ייעוץ טלפוני בתוכנית חדשה

ריטה ב"מוקד 11" | צילום: באדיבות כאן 11
ריטה ב"מוקד 11" | צילום: באדיבות כאן 11

ריטה, נורית גפן, נעמי לבוב, דורין אטיאס ועוד נשים שאנחנו אוהבות לוהקו לשבת במוקד טלפוני ולייעץ בנושאי זוגיות, קריירה, ילדים ועוד. בקיצור, בול תוכנית הטלוויזיה שאנחנו צריכות עכשיו

88 שיתופים | 132 צפיות

נורית גפן מייעצת לאישה שכבר לא אוהבת את בעלה ונשארת בגלל הכסף, שי אביבי שומע מאישה שעובדת בחשפנות על הקשיים שהיא חווה בזוגיות שלה על רקע עבודתה ואילו ריטה מנסה לעזור לרופא ערבי שמטופלים יהודים לא מוכנים שיטפל בהם. זהו לא תסריט של סדרה עלילתית חדשה ומשונה, אלו הן רק חלק קטן מהשיחות שהגיעו ל"מוקד 11", התוכנית החדשה והמסקרנת של כאן 11, שתעלה ב-24 בינואר.

>> ההשקה הכי עצובה בארץ: יעל פוליאקוב כמו שלא ראינו מעולם

דורין אטיאס ב"מוקד 11" | צילום: באדיבות כאן 11
דורין אטיאס ב"מוקד 11" | צילום: באדיבות כאן 11

לצד השמות שהוזכרו למעלה, נזכה לראות עוד מוקדניות ומוקדנים מפורסמים כמו דורין אטיאס, אנה ארונוב, נעמי לבוב, ליאור דיין, אסתר רדא, מאיה בצלאל עסיס, אברהם טל, יגאל גואטה, הראל סקעת ואורלי זילברשץ.

כל החבורה השמחה הזו לוהקה לעבודה זמנית במוקד של כאן 11, על מנת לייעץ לפונות ולפונים בשאלות על החיים, קריירה, זוגיות, ילדים, אומנות, רוחניות, גזענות, להט"ביות וחברות, כגון: האם כדאי להחליף עבודה בגלל שאני כמעט לא רואה את הילדים? איך להגיד לאימא שלי שתפסיק לנסות להיות חברה שלי ותתחיל להיות אימא? האם להמשיך לגור במקום מסוכן מבחינה ביטחונית בגלל האמונה הדתית? איך לספר לבן הזוג שאני סובלת מדיכאון אחרי לידה? איך אפשר להפסיק להרגיש רגשות אשם כלפי ילדיי על איך שגידלתי אותם?

נורית גפן ב"מוקד 11" | צילום: באדיבות כאן 11
נורית גפן ב"מוקד 11" | צילום: באדיבות כאן 11

בתוכנית, המבוססת על הפורמט הבריטי "Celebrity Call Center", שהשיג בעקבות ההצלחה גם לארצות הברית, הפונות והפונים לא יודעים מי איש הצוות שצפוי לייעץ להם, וכך כל שיחה הופכת ייחודית בהתאם לאישיות המייעצת. תוך כדי השיחות עולים וצפים גם הסיפורים האישיים של אנשי הצוות שנחשפים בעצמם אחד מול השני.

בהתחשב בתקופה ההזויה והמטורללת שאנחנו חיות בה מאז השבעה באוקטובר, אין ספק שמדובר בקונספט הכי שפוי והכי מנחם ששמענו עליו לאחרונה. אנחנו כבר בכוננות על הספה.

התוכנית "מוקד 11" תשודר החל מ-24.1 בכל רביעי ושבת בכאן 11