ריו 2016: תיק האיפור של המתחרה האולימפית אנסטסיה גלושקוב־לבנטל

אנסטסיה גלושקוב־לבנטל | צילום: אנה קרמר
אנסטסיה גלושקוב־לבנטל | צילום: אנה קרמר

למרות שהוועד האולימפי העולמי הגביל את האיפור למתעמלות אמנותיות, המתחרה בשחייה צורנית אנסטסיה גלושקוב לבנטל עדיין חייבת להיראות מתוקתקת גם מתחת למים. איך היא עושה את זה? 

88 שיתופים | 132 צפיות

 

אנסטסיה גלושקוב־לבנטל

בת 31 אימא לשניים וספורטאית אולימפית בשחייה צורנית.

שגרת טיפוח

"את טיפוח הפנים אני מתחילה בצהריים לאחר שעה וחצי בחדר כושר ואימון בבריכה. אני שוטפת את הפנים בסבון פילינג של גרנייה ומשתמשת במי הפנים שלהם. בגלל שהכלור ממש מייבש את העור, אני מקפידה על קרם לחות. עכשיו אני משתמשת באיב רושה שהוא מעולה לעור רגיש כמו שלי. אני מאוד אוהבת מוצרים שהם ארבעה באחד, זה מאוד יעיל מבחינת לחץ זמן. קרם BB של גרנייה, למשל, מעניק לחות, יוצר מראה מט, מכווץ נקבוביות והוא גם מייק אפ".

שגרת איפור

"ביומיום חשוב לי להיראות פרֶשית. אני בהירה מאוד וגם הגבות שלי בהירות ולכן אני מקפידה תמיד להדגיש אותן עם צללית של שיסיידו או של מייק אפ פוראבר. גם על הקונסילר של מייק אפ פוראבר אני לא מוותרת לעולם. לפעמים, לפני שאני קופצת למים אני שמה מסקרה של איב רושה ושפתון או גלוס של לוריאל. זה משהו שאני עושה בשביל המצב רוח וזה נותן לי של בוסט ארנגיה טובה. בדרך כלל אם אני נראית טוב גם האימון הולך טוב".

איפור להופעות

"לפני שנה הוועד האולימפי העולמי הגביל את האיפור למתעמלות אמנותיות. אני מאפרת את עצמי ואם פעם הייתי עושה צלליות מטורפות ומוסיפה ריסים מוגזמים, היום אני מוגבלת למראה הרבה יותר סולידי. רוב המוצרים שלי הם של מייק אפ פוראבר כי הם מאוד עמידים במים ויש להם סדרה של איפור לתיאטרון שכוללת מסקרה, צלליות נצנצים ואייליינר. בגלל המאמץ בזמן ההופעה או חוסר חמצן הפנים לפעמים מוכתמות ולא אחידות. זה מאוד לא מחמיא ומייק אפ הוא אלמנט חשוב. מבחינת שפתון לא משנה לי המותג, העיקר שיהיה לו צבע חזק כמו אדום או פוקסיה. השוס האמיתי הוא מייק אפ לרגליים של סאלי הנסן. זה מוצר גאוני להופעות ולבהירות עור. גוף שזוף נראה יותר חטוב ובריא מגוף לבנבן עם כתמים".

תיא האיפור של אנסטסיה גלושקוב־לבנטל | צילום: רותם רייצ'ל חן
תיא האיפור של אנסטסיה גלושקוב־לבנטל | צילום: רותם רייצ'ל חן

 

1. תיק איפור Lesportsac
2. סט צלליות ג'ייד
3. מסקרה איב רושה
4. ספריי למראה שזוף עמיד במים סאלי הנסן
5. פודרה מייבלין
6. סומק בורז'ואה
7. סרום לפנים איב רושה
8. מי פנים גרנייה
9. קרם עיניים מייק אפ פוראבר
10. מברשת ביוטי קר
11. שפתונים לוריאל
12. צללית ז'יבנשי
13. עפרון עיניים עמיד במים ברוז'ואה
14. אייליינר עמיד במים מייק אפ פוראבר
15. שפתון שיסיידו
16,19,20. סט לציור ותיקון גבות עמיד במים מייק אפ פוראבר
17. קרם bb גרנייה
18. לק ביוטי קר
21. שפתון ז'יבנשי
22. צללית לוריאל