ריהאנה: למבוגרים בלבד?

ציוץ סקסי אחד יותר מדי גרר מאות תגובות כחולות ממעריציה ואיסור מעניין אחד מצד אמא בשם אנג'לינה ג'ולי. מה קורה לריהאנה?

88 שיתופים | 132 צפיות

"אני לא מודל לחיקוי ולא רוצה להיות מודל לחיקוי". זו המנטרה הקבועה שהזמרת ריהאנה מדקלמת כמעט בכל ראיון, כאשר היא נשאלת האם היא לא חושבת שהלבוש הפרובוקטיבי, הטקסטים הנועזים והציוצים הלא מצונזרים שלה בטוויטר עלולים להכיל מסרים שליליים בקרב מיליוני מעריצותיה. "אני רק רוצה ליהנות ולעשות מה שבראש שלי, מעולם לא ביקשתי להיות מודל לחיקוי, אז תניחו לי", היא אומרת.

אומרת ועושה. ב-48 השעות האחרונות הכוכבת מברבדוס סיפקה עוד רגע מעורר מחלוקת, שהוביל לתגובות נוקבות מצד ארגוני הורים בארצות הברית ותגובה של אמא אחת מודאגת בשם אנג'לינה ג'ולי.

כשכולם מצייצים לך

הכל התחיל לפני יומיים, כאשר ריהאנה צייצה משפט קטן אך שערורייתי: "אני רוצה ש…" וצירפה תמונת קלוז אפ סקסית שלה שצילמה באינסטגרם. בתוך שעות הציוץ גרר מאות ציוצים חוזרים של מעריציה, (יש לריהאנה 22.5 מיליון עוקבים) בהם בני נוער, שפשוט פירטו והרחיבו מה בדיוק הם היו "עושים" לריהאנה. אחת המעריצות צייצה: "מותק, את זורחת! רק הריון, אהבה או זקפה טובה יכולה לגרום לך להיראות כך". מעריץ אחר הגיב: "אני הולך עכשיו לשירותים…". מעריץ נוסף צייץ: "חמודה, את פשוט נראית מסוממת".

בינתיים, מסתבר שהציוץ עצמו נעשה בטעות. בלוג הרכילות Hollywood Life פרסם ידיעה שלפיה הזמרת תיכננה לשלוח את הטקסט ואת התמונה בהודעה פרטית לזמר כריס בראון, החבר שלה לשעבר שנעצר לפני כשנתיים אחרי שהוא תקף אותה בברוטליות. אז כנראה שלריהאנה יש זיכרון קצר, אבל היא עדיין הצליחה להתבלבל ולשתף את התמונה בטוויטר ובאינסטגרם במקום בהודעה פרטית. אולי זה באמת בגלל המכות שבראון הנחית עליה.


אנג'לינה ג'ולי אוסרת על ילדיה לשמוע שירים של ריהאנה. צילום: ויקי-שיתוף

אנג'לינה ג'ולי מגלה אחריות אימהית

הציוץ והתמונה של ריהאנה, ובעיקר התגובות – שרובן באו ממעריצים בני נוער – עוררו ביקורת נוקבת בקרב ארגוני הורים וארגונים פמיניסטיים בארצות הברית. "זה פשוט לא ייתכן שהילדים שלנו יהיו חשופים 24 שעות ביממה למסרים כל כך שליליים ומיניים, מישהו צריך לעשות משהו בנדון", אמרה אחת האימהות.

אמא מודאגת נוספת, שעוד לפני הציוץ השערורייתי החליטה לאסור על ששת ילדיה מלהקשיב לשיריה הפרובוקטיביים של ריהאנה היא לא אחרת מאנג'לינה ג'ולי. מי שבעבר נחשבה בעצמה לילדה הרעה של הוליווד הפכה לשמרנית משהו, ובלוגי הרכילות טוענים שהאם מרובת הילדים החליטה ששיריה של ריהאנה, כמו S&M שמדבר על מין קשה ו-Rude Boy שמאתגר גברים "להעמיד" משהו, פשוט לא ינוגנו בבית שלה או בנגני המוסיקה של ילדיה. הצהובון "סטאר" אף דיווח כי ג'ולי אף תפסה "על חם" את אחד מבניה, פאקס, כשהוא מזמר קטע מהשיר Hard – "אני רוצה ל*** אותך כאן ועכשיו", וזה היה הקש ששבר את גב הגמל עבורה.

הקשיבו לשיר שעל פאקס נאסר לשמוע: