למי קראתן שמנה? ריהאנה אוהבת את עצמה בכל מידה

ריהאנה | צילום: GettyImages
ריהאנה | צילום: GettyImages

סלבס אחרות היו מסתגרות במכון עד שהיו יורדות במשקל, אבל לא ריהאנה. זמרת הפופ מוכיחה שהיא מהממת בכל מידה, פשוט כי היא לא נותנת לשום מספר להגדיר אותה | "את" מסכמת שנה עם הנשים האמיצות של 2017

88 שיתופים | 132 צפיות

 

ריהאנה עלתה במשקל בקיץ האחרון, את זה כולנו יודעות. כתבות רבות צצו בתהייה אם הכול בסדר, מה נסגר, ומה באופן כללי עובר על ריהאנה שהיא הרשתה לעצמה לאכול קרואסון אחד יותר מידי. לאחר שנשאלה על ידי The Cut, אתר הלייף סטייל של New York Magazine, על העלייה במשקל, הגיבה ריהאנה ש"יש לה את העונג ליהנות מגוף שמידותיו משתנות". ליהנות? אנחנו שואלות. מה מהנה בלמרוד באידיאל היופי הבלתי אפשרי? ובכן, התשובה של ריהאנה מלמדת אותנו ששינויים גופניים הם הפוליאמוריה של המראה החיצוני.

ריהאנה מכניסה אותנו לפרופורציות | צילום מתוך חשבון האינסטגרם badgirlriri@
ריהאנה מכניסה אותנו לפרופורציות | צילום מתוך חשבון האינסטגרם badgirlriri@
צילום: GettyImages
צילום: GettyImages

 

תם עידן ההגדרות המונוגמיות. אנחנו לא "רזה" "שמנה" ו"מלאה", אנחנו משנות פרופורציות לאורך החיים. בין אם הריונות, דיאטות, ניתוחים, מחזור או כל שינוי אחר – אנחנו סיימנו להתחייב לקטגוריית משקל, או לכל היבט מקבע של המראה החיצוני שלנו. כמאמר הסבתות הפולניות: "מה שיוצא, אני מרוצה" וריהאנה מוסיפה "ואת זה נמצה". את הפוטנציאל הזה, של מה שקמנו איתו הבוקר, השבוע, החודש – נמקסם להכי מהמם שלנו. כי ריהאנה, באמירה הזאת, מעודדת אותנו לאמץ את המהות של הופעת פופ – כמו שבכל הופעה נצפה ממנה להחליף מספר לא מבוטל של אאוטפיטים ולוקים, כך גם החיים מזמנים לנו מיום ליום ומשבוע לשבוע הזדמנות להתנסות במגוון של פרופורציות ולוקים, רק של המציאות.

https://www.instagram.com/p/BZKERhWAnZ3/