רוצים להיות נועזים במיטה אך מתביישים

קודם מדברים על זה, אחר כך מנסים | צלם: ingimage
קודם מדברים על זה, אחר כך מנסים | צלם: ingimage

מה עושים כשרוצים לדבר "מלוכלך" או לנסות דברים נועזים במיטה, אך מתביישים להציע ולעשות את זה עם בן/בת הזוג? המטפל המיני ד"ר בני שכטר עונה

88 שיתופים | 132 צפיות

השאלה: התנהגות מינית נועזת בקרב זוג "רציני" וותיק

בעבר היו לי חיי מין מאוד נועזים עם נשים אחרות, שכללו דיבורים גסים (לא משפילים חס וחלילה, אבל כאלה שגירו אותי ואותן מאוד), סקס במקומות ציבוריים ועוד התנהגויות "שובבות".

כיום אני מנהל זוגיות מאושרת עם אישה שאני מאוד אוהב. הסקס מעולה והייתי רוצה להכניס גם אצלנו למיטה פעילויות "נועזות" מהסוג הזה, אך איני מרגיש בנוח. זה כאילו שאני מרגיש שיחסי המין שלנו הם יותר "נקיים" או "משפחתיים", ומוזר לי לדבר גסויות או לעשות דברים מהסוג הזה עם מישהי שאני רואה בה אשתי ואם ילדיי לעתיד. עם זאת, אני יודע שזה יכול לשדרג את הסקס שלנו. עליי לציין כי גם בת זוגי היתה רוצה בכך וכי אנחנו מאוד פתוחים האחד עם השנייה במיטה.

האם ניתן לעשות משהו כדי להתגבר על המבוכה הזו ולא להרגיש מוזר בסיטואציות שכאלה?

 

התשובה: לדבר – ולבצע באופן הדרגתי

מכיוון שאתם מאד פתוחים במיטה כהגדרתך, אני אומר שהישירות היא הפתרון הטוב ביותר. אתה אומר שגם היא רוצה בכך, כלומר שכבר דיברתם על זה וכעת נשאר רק החלק של היישום… אם אתם פתוחים במיטה כפי שאתה מציין, תופתעו כמה מהר ייעלמו המבוכה והעכבות. אני מניח שבהתחלה זה ייראה לשניכם אולי מוזר או מאולץ, אבל מהר מאוד שניכם תיהנו מכך וכל התחושות הללו ייעלמו.

אני מציע שכן תדברו ביניכם על קווים מנחים כלליים… זה נשמע דידקטי מדי אבל אין ברירה. חשוב לוודא שהדיבור המגרה שאתה מדבר עליו הוא אותו דיבור מגרה שהיא מדברת עליו. יש נשים שאוהבות שבן הזוג שלהן אומר להן "אני חייב שתרדי לי עכשיו" ויש נשים שנעלבות מכך ומרגישות מושפלות. יש גברים שנדלקים מדיבור על איבר המין שלהם ויש גברים שזה מפריע להם ודווקא סוגר אותם. מכיוון שהקשר ביניכם כבר רציני, אתם צריכים לבדוק מהם הגבולות שלכם כדי שאתה תכבד אותה כמו שמגיע לה והיא תכבד אותך כמו שמגיע לך, ותיהנו ללא שום חשש או מבוכה.

אם אתם נבוכים מאוד, על מנת להקל עליכם את התהליך נסו להתחיל בסיטואציות שהן פחות מביכות. כתבו אחד לשני הודעות SMS שיש בהן מעט מהדיבור שמגרה אתכם, דברו בטלפון על מקום לא שגרתי שראיתם שתרצו לעשות בו סקס… כלומר – תתחילו את ההגשמה של האינטראקציה המינית החדשה ביניכם לאו דווקא ישירות ביחסי המין עצמם אלא מסביב. משם יהיה לכם טבעי יותר ופחות מביך לגלוש לדיבור הזה גם בזמן מגע מיני ישיר.

אפשר גם לכוון ולחזק אחד את השני על הדיבור, כמו למשל לומר "את מטריפה אותי כשאת אומרת לי את זה" או "אתה מעיף אותי עם הדיבור הזה". לא חייבים, אגב, להגיד את זה "תוך כדי תנועה" אלא למחרת או מתי שרוצים.

ולגבי ההתייחסות אליה כאשתך לעתיד וכאם לילדיך, אין שום חוק שאומר שסקס בין בני זוג קבועים צריך להיות שגרתי. למעשה, אין שום חוק מלבד שמירה על הגבולות המיניים של כל אחד/ת מבני הזוג. דווקא דיבור מגרה הוא אלמנט נפלא ומרגש להוסיף ליחסים. פתיחות לגבי פנטזיות מיניות היא דבר חשוב מאוד בשימור הריגוש לאורך שנים.

ד"ר בני שכטר הוא מטפל מיני, בעל מרפאה גניקולוגית וסקסולוגית ברמת השרון ובבת חפר. לדף הפייסבוק של ד"ר שכטר, לערוץ ה-youtube של ד"ר שכטר