רוני סופרסטאר מדברת עם COSMO

אוכלת בריא, מרכיבה משקפיים, ולומדת תקשורת. רוני שלא הכרתם

88 שיתופים | 132 צפיות

תמיד יזכרו לה
"את הפעם הראשונה שנחשפתי בגיא פינס. כולם בבית ספר היו בהלם"

עד היום היא הספיקה
להגיע לשני אלבומי זהב

חוץ מזה היא גם
רוקדת, מנחה, מדגמנת וחונכת ליין איפור וטיפוח

הכי אוהבת
"לקנות דיסקים. לפחות פעם בחודש יש לי קרייבינג לדיסק חדש. אני אוהבת לפתוח את העטיפה, להסתכל בתמונות, לקרוא את המילים. אני יכולה יום שלם לעבור על דיסקים שיר שיר ולקרוא את המילים. אני בחורה מאוד היפראקטיבית, אבל לזה יש לי סבלנות".

אגלה לך את הסוד
"אף אחד לא יודע שאני מרכיבה משקפיים. יש לי משקפיים עוד מהחטיבה, אבל בתקופה ההיא היה לי גשר טבעות על השיניים, אז לא הסכמתי גם להרכיב משקפיים. בינתיים עלה לי המספר בגלל כל השנים שלא הסכמתי להרכיב משקפיים, אז היום אין לי ברירה ואני הולכת עם עדשות".

מה הלאה
"אני מתחילה ללמוד תקשורת וניהול במכללה למנהל. כל החיים עברתי את כל המסלולים הרגילים – תיכון, צבא, ועכשיו לימודים. זה משאיר אותי עם הרגליים על הקרקע, וגם נותן לי נושאים משותפים עם יותר אנשים. אני מתרגשת מאוד לקראת הלימודים. אני גם מתחילה לחשוב על אלבום שלישי וסינגל לקראת הקיץ, ועוד הפתעות".

<strong>צה"ל קרא לי
"זאת בכלל לא הייתה שאלה אם להתגייס או לא. אצלנו כולם עשו צבא, גם אחותי יעל, כשהיא צילמה טלנובלה. היה לי קשה בהתחלה, אבל בסך הכל זו הייתה חוויה מעולה, שלימדה אותי הרבה. הייתי מש"קית יחסי ציבור בחיל חימוש, היה לי מאוד כיף, ועכשיו זה נגמר וזה מלחיץ, כי יש לי את כל הזמן שבעולם לעשות מה שאני רוצה. מצד שני אני גם כמובן מאוד מחכה לזה".

סופרת קלוריות
"בגלל שאני רקדנית אני תמיד שומרת על עצמי, אבל אני כן מפנקת את עצמי מדי פעם. בבית יש לי רק אוכל בריא, עוד מאז שהייתי ילדה. תמיד יש לי בבית ירקות, קמח מלא. תמיד שמרתי, ככה גדלתי, בלי ממתקים. הלייף סטייל שלי בריא".

U GIRL
"הכל התחיל לפני שנתיים, כששמתי לב בהופעות ובמפגשי פורומים שהבנות מאוד שמות לב לבגדים ולאיפור, והן מתחילות להתאפר כבר בגיל 12, אבל עם האיפור של האמא או האחות הגדולה, וזה לא כל כך מתאים להן. הבנתי שהן צריכות משהו שיתאים להם, שיהיה יוניק, והחלטתי לספק להן את זה. המותג הזה, U GIRL, הוא הבייבי שלי. פנינה רוזנבלום מייצרת את המוצרים, ויאמר לזכותה שהיא עזרה לנו מאוד להביא את הוויז'ן למדפים. ככה הבנות יוכלו להתאפר ועדיין להיראות בנות 12, ולא כמו בובות בראץ מאופרות. חוץ מזה פתחנו גם אתר אינטרנט עם סרטוני הדרכה, איך להתאפר ולא להגזים".

 

מתוך: מגזין COSMOPOLITAN

לעשיית מנוי, לקבלת גיליון מתנה