איפור וטיפוח

אל פנינג ואווה לונגוריה כבר מכורות לטיפולים שלה: הישראלית שכבשה את פסטיבל קאן

אל פנינג | צילום:  Pascal Le Segretain/Getty Images
אל פנינג | צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images

המסכה שאל פנינג לא זזה בלעדיה והטיפול היוקרתי שג'וליאן מור מכורה אליו: רונית רפאל נותנת הצצה לחדר הטיפולים של הכוכבות הכי לוהטות בהוליווד

88 שיתופים | 132 צפיות

פסטיבל קאן המתקיים מדי שנה בריביירה הצרפתית הוא ללא ספק אחד האירועים הלוהטים של השנה. השטיח האדום המפורסם מושך אליו את מיטב הכוכבות והאנשים הכי חשובים בתעשיית הקולנוע ההוליוודית והעולמית. אין דבר מהנה יותר מלעבור על גלריית המתלבשות ולחקור את האיפור המפונפן שמלות הקצפת המפוארות וכמובן, נעלי הסטילטו שרחוקות מלהיות אנושיות. אבל אם נשים את פנלופה קרוז, ג'וליאן מור ואלסנדרה אמברוסיו בצד, יש אישה אחת ששמה כנראה נאמר עשרות פעמים על ידי אורחות הפסטיבל, תופתעו או לא מדובר בישראלית בעלת אימפרית הקוסמטיקה רונית רפאל, המחזיקה במכון ספא המומקם במלון בו מתארחות כל הכוכבות המגיעות לקאן. בין שלל אירועי שטיח אדום והקרנות הסרטים החדשים, הן מתייצבות אצלה בחלוק ומשקפי שמש לקבל את מנת הגלאם הנדרשת לפנים שלהן. "כשהן עולות מחדרן לטיפולי הספא, קשה לפעמים לזהות אותן" מספרת רפאל, "חלקן מרכיבות משקפי שמש גדולים ורוצות את הפרטיות שלהן. הן יודעות שמכאן לא יצא דבר אם הן לא יוציאו בעצמן ולפעמים הן מפרגנות".

רונית רפאל | צילום: דניאל אופלינגר
רונית רפאל | צילום: דניאל אופלינגר

הספא L.RAPHAEL שבבעלותה פועל כל השנה בקומה השביעית של מלון מרטינז היוקרתי בקאן. חלק מהלקוחות מגיעים לסדרה של מספר טיפולים, בונים להם תוכנית טיפולים אישית הנפרסת על שבוע ועלותה בין 5,000-8,000 יורו. אבל מבחינתה של רפאל פסטיבל קאן הוא הפירות אותם קוצרת אחרי שנים של עבודה קשה "הספא שלנו הפך למקום עליה לרגל של כוכבות ותסמכו עליהן שאם הן חוזרות אלינו שנה אחר שנה זה רק מסיבה אחת: הן רואות תוצאות".
בין הכוכבות שלא פסחו על טיפול השנה אפשר למנות את פנלופה קרוז, אווה לונגוריה, מריה קארי, אנדי מקדוול, ג'וליאן מור, אל פנינג, שלגמרי גנבה לכולם את ההצגה עם שלל אאוטפיטים מרהיבים, מישל רודריגז, אלסנדרה אמברוסיו, טיילור היל והרשימה עוד ארוכה. שלא תתבלבלו, הרשימה הזו לא כוללת את הכוכבות שפוקדות את הספא באופן קבוע כשהן באזור כמו ג'יין פונדה, סופיה קופולה ואמה ווטסון. "חלקן כבר הפכו לחברות שלי" מספרת רפאל בגאווה. "אווה לונגוריה מגיעה כבר שנה רביעית להתפנק אצלנו ואנחנו עוקבות אחת אחרי השנייה בטוויטר, כמוה גם ג'וליאן מור המקסימה שגם איתה נוצר קשר חברי. מריה קארי מגיעה לטיפולים באחד מבתי הספא שלנו לאורך כל השנה. מבחינתי זו הנאה צרופה לראות אותן אחרי הטיפולים. את רואה תוצאות מידיות והסיפוק עצום. אבל השנה הזאת היא ללא ספק השיא שלי".

אווה לונגוריה מגיעה כבר שנים ברציפות וקובעת תור לטיפול האהוב עלייה שהוא טיפול בארבע ידיים שכולל 2 מטפלות בו זמנית שאחת מטפלת בגוף ואחת בפנים

למה דווקא השנה?
"השנה חברתי למותג התכשיטים היוקרתי "שופרד" ויצרנו יחד מסכת בד, המסכה יצאה במהדורה מוגבלת במיוחד עבור פסטיבל קאן. מדובר ברעיון משותף של קרולין שופלה, המנהלת האמנותית וסגנית הנשיא העולמי של "שופרד" ושלי. המסכה משלבת את אבקת היהלומים של "שופרד" עם מסכת האנטי אייג'ינג CURE- C של L.RAPHAEL אבקת היהלומים מהווה מרכיב יעיל בהסרת תאים מתים מהשכבה העליונה של העור ומסכת האנטי אייג'ינג CURE-C מזינה את תאי העור ומאפשרת חדירה טובה יותר של חומרים פעילים וחזקים לעור. כל הכוכבות שהגיעו אלינו לטיפולים, קינחו את הטיפול שלהם במסכה".
וזה לא החידוש היחיד אותו מציעה רפאלי ללקוחותיה בריביירה, במהלך הפסטיבל השיקה רפאל גם סדרת מוצרי טיפוח חדשה המבוססת על קוויאר ירוק "אחרי מספר שנים של מחקרים בראשותו של מנהל המחקר שלנו פרופסור פאולו ג'אקומוני, אנחנו גאים להביא עוד בשורה גדולה לעולם היופי. הקוויאר הירוק הוא אצה שמקורה באי היפני אוקינאווה (בניגוד לקוויאר השחור שמקורו ביצים מדגים בים הכספי) יתרונו של הקוויאר הירוק שהוא חומר אנטי אוקסידנט רב עוצמה המספק לתאים רכיבים תזונתיים כמו ויטמינים, אומגה 3 חומצות שומן ותמציות בוטניות המעודדות את צריכת החמצן בתאי העור ומגבירות את האנרגיה בתאים".

תוכלי לתת לנו הצצה לטיפולים שעושות הכוכבות?
"אל פנינג ניסתה השנה לראשונה את מסכת היהלומים החדשה שהושקה בפסטיבל בשיתוף עם "שופארד" והתלהבה מאוד מהתוצאה. הפנים נראו קורנות ורעננות במיוחד – כפי שניתן גם לראות מכל התמונות שלה מהפסטיבל. אווה לונגוריה מגיעה כבר שנים ברציפות וקובעת תור לטיפול האהוב עלייה שהוא טיפול בארבע ידיים שכולל 2 מטפלות בו זמנית שאחת מטפלת בגוף ואחת בפנים, זה טיפול VIP שגם חוסך זמן יקר. הזמן בפסטיבל הוא בדרך כלל דחוק וטיפול כזה שאורך שעה מטפל גם בגוף וגם בפנים. טיפול הפנים האהוב עלייה הוא טיפול אוקסי-פיל שהוא שילוב של חמצן ופילינג להסרת שכבה עליונה מהעור ולמראה קורן וזוהר יותר.
ג'וליאן מור עושה באופן קבוע את הטיפול אוקסי–סטאר שהוא טיפול אנטי פיגמנטציה עם תועלות אנטי אייג'ינג מובהקות בשילוב יתרונות תמצית הכמהין – מרכיב נדיר ויקר שמרענן את מראה העור ועוזר להפחית את כתמי הגיל ופגמי עור אחרים, כך שהעור נותר בהיר, קורן ורענן ואנדי מקדואל ניסתה את טיפול 4D, טיפול שמשלב חמצן (אוקסי) יחד עם טיפול ייחודי בגלי רדיו להרמת העור ומיצוקו. מדובר בטיפול עוצמתי עם תוצאות מוכחות ונראות לעין. מצויין לעשות אותו לפני אירועים".

השחקנית אל פנינג בטיפול בספא של רונית רפאל בפסטיבל קאן | צילום: דניאל אופלינגר
השחקנית אל פנינג בטיפול בספא של רונית רפאל בפסטיבל קאן | צילום: דניאל אופלינגר
אל פנינג בפסטיבל קאן | צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images for Chopard
אל פנינג בפסטיבל קאן | צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images for Chopard
אווה לונגוריה בפסטיבל קאן | צילום: John Phillips/Getty Images
אווה לונגוריה בפסטיבל קאן | צילום: John Phillips/Getty Images
ג'וליאן מור בפסטיבל קאן | צילום: Vittorio Zunino Celotto/Getty Images
ג'וליאן מור בפסטיבל קאן | צילום: Vittorio Zunino Celotto/Getty Images
אנדי מקדואל | צילום: Vittorio Zunino Celotto/Getty Images
אנדי מקדואל | צילום: Vittorio Zunino Celotto/Getty Images