בתוך המלתחה המרהיבה של רונית אלקבץ ועוד 5 המלצות צפייה משגעות

רונית אלקבץ, פסטיבל הסרטים של דוביל 2009 | צילום: Marc Ausset-Lacroix/WireImage for Getty Images
רונית אלקבץ, פסטיבל הסרטים של דוביל 2009 | צילום: Marc Ausset-Lacroix/WireImage for Getty Images

הרימייק האמריקאי ל"בשבילה גיבורים עפים", ג'וליה רוברטס ושון פן מבריקים בסדרה חדשה על פרשת ווטרגייט ומשפחת אדמס חוזרת בשינוי אדרת. המלצות בינג' מעולות

88 שיתופים | 132 צפיות

דוקו אופנה: הסרט "ז'ה טם רונית אלקבץ"

לפני חמש שנים נפתחה במוזיאון העיצוב בחולון תערוכה מפעימה שהוקדשה למלתחה של רונית אלקבץ ז"ל. מעבר לכך שהייתה שחקנית שנגעה בה אצבע אלוהים, היא הייתה אייקון אופנה שחלק משמעותי בביטוי העצמי שלה התגלם בבגדים, אותם מגיל צעיר הייתה תופרת לעצמה לבד. עכשיו, עם הדוקומנטריסטית המחוננת מורן איפרגן על כס הבימוי ובהפקת האח שלומי אלקבץ, מגיע הסרט התיעודי שבוחן את היחס של האישה שחשפה את כל הרגשות שלה ביצירה מול הלבוש ששימש לה כיסוי וביטוי בו זמנית. סרט מרתק שמעמיק בקשר בין נשיות לבגדים דרך אישה שהייתה גדולה מהחיים בכל דבר שיצרה – מקולנוע ועד אחרון הדיטיילז במלתחה שלה.
איפה צופות: HOT 8, HOTVOD, יום ראשון, 21:15

>> ז'ה טם לנצח: המראות הבלתי נשכחים של רונית אלקבץ ז"ל

דרמה היסטורית: הסדרה "גזלייט"

פרשת ווטרגייט המפורסמת שהובילה להדחתו של נשיא ארה"ב ריצ'רד ניקסון היא אירוע היסטורי שהרבה דמויות המעורבות בו נדחקו לשולי ההיסטוריה. שתיים מהן מגולמות בסדרה חדשה על ידי ג'וליה רוברטס ושון פן. צרחות, אנחנו יודעות. הסדרה המבוססת על פודקאסט, נותנת את מרכז הבמה לאשת התובע הכללי במשפט, מרת'ה מיטשל, אישה ססגונית, חובבת תקשורת ובעלת פה גדול, ולתובע הכללי בגילומו של שון פן. מיטשל בגדול מפילה את ניקסון בפליטת פה ומסבכת את בעלה, שעכשיו צריך לבחור בינה לבין נשיא ארה"ב. ההיסטוריה ואנחנו כבר בחרנו, כי הרי אם יש משהו שרוברטס יודעת לעשות ממנו זהב זה דמויות המבוססות על סיפור אמיתי. כן ארין ברוקוביץ', אנחנו מסתכלות עלייך.
איפה צופות: HOT VOD, NEXT TV, yes VOD

דרמה משפטית: הסדרה "ג'אקס סטיוארט: ספק סביר"

ג'אקס סטיוארט היא הסנגורית הכי מבריקה באל.איי, שגם מדי פעם מכסחת את מערכת המשפט. רק שמהר מאוד מתברר שלהיות הכי טובה בתחום הזה מגיע עם מחיר: כשאת מסתובבת עם פושעים כל היום, יש סיכוי שתתאהבי בהם וגם שהבית שלך יתפורר. עכשיו היא מג'נגלת בין משפט רצח מול לקוח שדחה את שירותיה, לגירושים מבעלה ואב ילדיה, לדילמות המוסריות שמגיעות עם הג'וב ולגברים שנופלים לרגליה – וכל זה כשהיא מדלגת על עקבי סטילטו. ואם זה לא לוהט מספיק, אז את הסדרה יצרה מי שהייתה שותפה בכתיבה של "סקנדל" מבית שונדה ריימס.
איפה צופות: דיסני+

קומדיית אימה: הסדרה "ונסדיי"

זוכרות את משפחת אדמס? יותר נכון – לא שוכחות. אז טים ברטון הגיע לנטפליקס לביים סדרה בכיכובה של הבת הבכורה ונסדיי, בגילומה המיתולוגי של כריסטינה ריצ'י. עכשיו לנעליה נכנסת ג'ינה אורטגה (מסדרת הקרינג' הממכרת "YOU"), טינאייג'רית חכמה וצינית וגם קצת מתה, שמעידה "שהיא מתנהגת כאילו לא אכפת לה כשאנשים לא מחבבים אותה, אבל בפנים – היא נהנית מזה". ונסדיי מגיעה לפנימיית נברמור שצופנת הרבה סודות ובעיקר תעלומה סביב סדרת מעשי רצח בבית הספר. מלבד התפקיד המרהיב והקצב הכיפי, יש גם כמה שחקני חיזוק שאסור לפספס כמו קתרין זטה ג'ונס, לואי גוזמן ו… כריסטינה ריצ'י.
איפה צופות: נטפליקס

דרמת אקשן: הסדרה "אקו 3"

אם עפתן על "בשבילה גיבורים עפים", אתן חייבות לעצמכן את הרימייק היוקרתי הזה באפל TV שגורם לזה להיראות כאילו הסדרה בכלל נולדה בארה"ב, בקטע הכי טוב בעולם. כאן, יעלי הופכת לאמבר, מדענית נעדרת שעקבותיה נראו לאחרונה על גבול קולומביה-ונצואלה. כשמתברר שהיא נחטפה, אחיה ובעלה שהיו בכוחות המיוחדים, חייבים לאתר אותה ולהציל אותה. מבצע החילוץ מלבה מתיחות בין ארה"ב לאמריקה הדרומית, וצריך להגיע לאמבר לפני שכל הבלגן יהפוך למלחמה ויסכן את המבצע. שלושת הפרקים הראשונים יוסטרמו בבינג' ולאחר מכן יגיע פרק חדש מדי שבוע.
איפה צופות: Apple TV

דרמת אופנה דוברת צרפתית: הסרט "הוט קוטור"

קשה לנו להתעלם מסרט שהעלילה שלו מתרחשת כולה בבית האופנה של כריסטיאן דיור. לתופרת הראשית בסטודיו של המותג נגנב התיק ברכבת התחתית ובו עיצובים לשמלות חדשות. כשמתברר שמי שגנבה את התיק זו צעירה עם חוש מיוחד לבד, התופרת לוקחת אותה תחת חסותה ומלמדת אותה את מלאכת הרכבת השמלות ובכך משנה את מסלול חייה, שלא לומר את הסטייל. בין השתיים נרקמת מערכת יחסים מיוחדת, וכל זה כשברקע שמלות ועיצובים מרגשים, וזה בדיוק הממתק שאנחנו זקוקות לו בסופ"ש.

איפה צופות: יום שישי, סלקום TV

>> זה כמו בלוטוס הלבן: המדריך לחופשה טלוויזיונית בסיציליה