הסלבס מכורות: מוצר הטיפוח הזול שמטפל בקמטים

UPLIFT של האחות ג'יימי | צילום מסך מהאתר nursejamie.com
UPLIFT של האחות ג'יימי | צילום מסך מהאתר nursejamie.com

ג'סיקה אלבה, הילארי דאף וקמילה מנדס מודות שהן משתמשות באופן קבוע במוצר הזה, הוא לא יקר (פחות מ-70 דולר), איכותי ולפי הסלבס - עושה פלאים לעור

88 שיתופים | 132 צפיות

אחד הטרנדים הגדולים בתחום הטיפוח הוא רולרים מכל מיני סוגים, מרולר ג'ייד קלאסי ועד רולר מחטים, כן כן גם זה קיים. ביוטריות ועולם הטיפוח כולו משוגעים על רולרים שנועדו להמריץ את זרימת הדם בפנים, לעשות מסאז' עדין לפנים ולהרגיע אותן. כוהנת הטיפוח המומחית בחידושים קוסמטיים המכונה "האחות ג'יימי", בעלת פינה בערוץ E! וגם עבדה עם קלואי קרדשיאן, ניקול ריצ'י פריס הילטון ועוד, הוציאה רולר חדש וזול שגרם לכוכבות כמו ג'סיקה אלבה, היאלרי דאף וקמילה מנדס להתמכר. אהה כן, וגם לעורכת הטיפוח של מגזין ווג.

במפרט שנמצא באתר הרשמי של האחות ג'יימי כתוב שעל הרולר ישנן 24 אבני עיסוי ויש לו צורת משושה שמאפשרת סיבוב יעיל ואפקטיבי של המוצר על עור הפנים והשימוש בו הוא מהיר יותר מרולרים אחרים. בסרטון שפרסמה האחות ג'יימי בחשבון האינסטגרם שלה מודה הכוכבת היאלרי דאף שהיא "מאוהבת במוצר, הוא באמת מעיר את העור" והוסיפה כי אכן ראתה פחות קמטים צעירים אחרי שימוש במוצר וג'סיקה אלבה מציינת שהוא אחר הפייבוריטים שלה.

גם עורכת הטיפוח של מגזין ווג, ג'נה רנרט, לא נשארה אדישה ופרסמה טור באתר האינטרנט של המגזין על המוצר. בטור היא סיפרה כי את ימי הקורנה היא מנצלת כדי לנסות את המוצר ובעיקר לדאוג לעור הפנים שלה. רנרט כתבה שהיא ניסתה את המוצר במשך כמה שבועות וכתבה שהיא אכן ראתה שיפור ופנים מפוסלות מעט יותר. היא אהבה את המוצר לא רק בגלל מה שהוא עושה לפנים אלא בגלל הרוגע "עוזר לי ללחוץ על כפתור האיפוס, המדיטציה שלי".

אנחנו עוד לא ניסינו את המוצר, אך מהביקורת החיובית הוא נראה בהחלט מפתה, המוצר עולה 239 ש"ח וניתן לרכישה כאן.