רגב הוד: "הגבריות החדשה זה בוטוקס וקרמים"

רגב הוד | צילום: איזידור מרדכי
רגב הוד | צילום: איזידור מרדכי

הוא מדבר בחופשיות על הזרקות בפריים טיים ולא מבין גברים שלא דואגים למראה שלהם. כוכב "הישרדות", רגב הוד, חושף את הטיפולים הקוסמטיים שעושה ולא אכפת לו מה תחשבו

88 שיתופים | 132 צפיות

בשנים האחרונות יותר ויותר גברים "יוצאים מהארון" ומודים כי הם עוברים טיפולים אסתטיים כאלו ואחרים. הזמר ננסי ברנדס, למשל, סיפר לנו בעבר בגלוי על הטיפולים שהוא מבצע, הכוללים בין היתר הצרת פנים והזרקת חומצה היאלורונית. אבל עדיין מדובר במיעוט ורוב הגברים עדיין אינם מוכנים להודות בטיפולים שהם עוברים ורוצים שנחשוב שהזדקנותם היפה מקורה בגנים בלבד. "אני מופתע מזה בכל פעם מחדש", מצהיר הזמר וכוכב "הישרדות" רגב הוד בשיחה עם מגזין "את", "לא מבין למה להתבייש בזה, מותר לגבר להיות מטופח ולתקן מה שמפריע לו. זו הגבריות החדשה – טיפולי פנים קרמים, לייזר, לכל אחד מגיע להרגיש כמו שהוא. זו לא בושה בכלל". 

הוד, שנבחר לאחרונה כפרזנטור של רשת מכוני הכושר "ספייס" והוציא קאבר לשיר "זה משמיים", הוא ללא ספק אחת הדמויות הבולטות בעונה הנוכחית של "הישרדות" ולא רק בגלל האנושיות, הנחמדות וטוב הלב שאותם הוא מפגין על האי, לעומת מתמודדים אחרים כמו ליטל סמדג'ה וישראל אוגלבו, שמתבטאים הרבה פעמים בצורה נמוכה ורדודה. עוד סיבה שבזכותה הצליח הוד להיכנס ללב הקהל, או לפחות ללב שלנו, היא החופשיות שבה הוא מדבר על טיפולים קוסמטיים. הוא לא מפחד להגיד שהוא מזריק בוטוקס וחומצה היאלורונית. להפך, הוא מתגאה בכך, ולמה לא?

"אף פעם לא ראיתי בזה ביג דיל, אני לא מכיר את המחסום הזה אצלי", הוא מספר לנו. באחד הפרקים האחרונים, במהלך משימת חסינות אישית שבה זכה, סיפר כי החל להזריק בעקבות קמט חשיבה במצח שהפריע לו. "הבוטוקס התחיל לפני שנתיים. מיד אחרי 'המירוץ למיליון' אשתי אמרה לי שאני חייב, אחרי שהיא ראתה אותי בטלוויזיה. היינו תמיד מרטשים את הקמט בתמונות ואחרי שראינו אותו בטלוויזיה החלטנו להתחיל להזריק. אנחנו הגברים – עד שלא מניעים אותנו זה לא קורה", הוא צוחק. "לייזר אני עושה כבר מעל עשור, בכל הגוף, ככה אני אוהב, אני רואה כבר את התגובות".

רגב והלן הוד ב"המירוץ למיליון" | צילום: יח"צ
רגב והלן הוד ב"המירוץ למיליון" | צילום: יח"צ

בעניין התגובות, למה לדעתך גיא זוארץ הרגיש מובך כשדויד דביר אמר לו באופן ישיר שהוא חייב בוטוקס?
"התפלאתי מהאומץ של דוד להגיד לו באופן ישיר".

למה?
"הוא לא מסנן מילים, אני פחות ישיר. יש כאלה שאוהבים את הטבעי וזה בסדר, אף שגם עם זריקות קטנות אפשר להיראות טבעי, זה לא לכל החיים".

רגב הוד ב"הישרדות VIP" | צילום: אור דנון
רגב הוד ב"הישרדות VIP" | צילום: אור דנון

למה גברים מתביישים כל כך להודות בזה?
"אצלי זה לא היה איזה מחסום שהייתי צריך לשבור, עשיתי תמיד מה שטוב לי. אבל אני גם בשוק מזה, למה אנשים מגיבים ככה? לא יודע למה אנשים מתחבאים". 

יש כאלה שרואים בזה משהו פחות גברי.
"לא מבין למה גברים חושבים שגבר לא צריך להיות מטופח, לא נפל לי האסימון למה. אני ממליץ לכל מי שמרגיש טיפה לא נוח, לא לחשוש ולא לחשוב על מה יגידו". 

במהלך השיחה ציין הוד לא פעם שלדעתו זה הגבר החדש – הגבר שמזריק, מורח קרמים ואם משהו מפריע לו הוא מתקן. "אני חושב שאנשים מודעים מאוד לעצמם היום, יש הרבה דיבור על זה ואנשים מתחילים לראות שאנשים קרובים אליהם עושים ומתחילים להתעניין. לדוגמה, אחרי הפרק ב'הישרדות' שבו דיברתי על זה, פנו אליי הרבה חברים וביקשו טיפים וטלפונים".

אף שגברים עדיין מתביישים להודות בזה, אנחנו רואות כי תחום טיפוח הגברים מתפתח והביקוש אליו רק עולה. נוסף על בוטוקס, חומצות וטיפולי פנים, גברים יכולים לעשות גם איפור קבוע ועוד שלל טיפולים. "הרבה גברים עושים טיפולי ערפד שממצקים את עור הפנים, טיפול מירה דריי, שזה טיפול שממיס את בלוטות הזיעה בבית השחי ומבטל אותה ואת הריח, מחדדים את קו הלסת והסנטר", מספר לנו ד"ר איתן ברמן, מומחה ברפואת עור ודרמטולוגיה אסתטית. שמטפל בין היתר בהוד, קיי לונג ובחובי סטאר. "תמיד היו גברים, אבל זה נכון שיש עלייה מטורפת במספר הגברים שמגיעים לעשות טיפולים", הוא מצהיר, "הרבה גברים באים בעקבות הנשים, הם מלווים את הנשים רואים שהתוצאה כל כך טבעית ויפה ורוצים גם. יש לזה סטיגמה של מוגזם וברגע שהם רואים את הנשים שלהם כאלה יפות וטבעיות, הם מבינים שאפשר לתקן דברים שמפריעים להם. אני לא חושב שהם מתביישים, הם די גאים, רוצים להראות שהם פורצי דרך, אני חושב שיש היום הרבה גברים בגישה של רגב". 

אז בוא תגלה לנו מה רגב עושה.
"רגב הגיע אליי בעקבות קמט עמוק מאוד במצח, והוא רצה להעלים אותו אז עשיתי לו בוטוקס כדי שהשריר של המצח לא יזוז. אחרי שבועיים השריר שותק אז מילאתי לו את האזור עצמו עם חומצה היאלורונית וכפי שאפשר לראות גם ב'הישרדות' כבר לא רואים אותו. מאז רגב מתחזק את עצמו אחת לחצי שנה, במצח, בצידי העיניים ובין הגבות. הוא נראה מעולה וגם דוד דביר אמר את זה", הוא צוחק.

רגב הוד | צילום: איזידור מרדכי
רגב הוד | צילום: איזידור מרדכי

רגב, מה הדבר הבא שגברים צריכים להפסיק להתבייש שהם מטפלים בו?
"קרחות. גברים שמתחילים להקריח יכולים לטפל במפרצים, אני אישית לא עושה, אבל מכיר כל מיני טיפולים. אני מבין שזה גם עניין פיננסי ולא תמיד אפשר".

קרם הפנים האהוב על רגב, 299 ש"ח באתר סופר פארם
קרם הפנים האהוב על רגב, 299 ש"ח באתר סופר פארם
רגב הוד בקמפיין של רשת מכוני הכושר "ספייס"
רגב הוד בקמפיין של רשת מכוני הכושר "ספייס"