קרן פלס בווידוי חריג: "יש לי פוביה מתכשיטים"

קרן פלס | צילום: אינסטגרם kerenpeles@
קרן פלס | צילום: אינסטגרם kerenpeles@

קרן פלס חושפת את הפוביה הגדולה שלה: "זה משהו בלתי מוסבר ובלתי נשלט. הפסדתי פעם קמפיין בהמון כסף רק כי לא הייתי מוכנה לקרב אליי שרשרת זהב"

88 שיתופים | 132 צפיות

"אם מקרבים אליי שרשרת אני בורחת כמו מנחש צפע, כולל צרחות", התוודתה הזמרת קרן פלס בפוסט חשוף שהעלתה בחשבון האינסטגרם שלה בסוף השבוע האחרון, ובו חשפה כי יש לה פוביה מתכשיטים. כן כן, שמעתן נכון, תכשיטים. לרגל השנה העברית החדשה שמתחילה בסימן החגים, לזמרת התחשק להתגבר על הפחד הנורא. אז מה הסיפור?

>> לא נעים: קרן פלס לא מאמינה שזה קרה לה

"זה משהו בלתי מוסבר ובלתי נשלט", המשיכה, "הפסדתי פעם קמפיין בהמון כסף רק כי לא הייתי מוכנה לקרב אליי שרשרת זהב. פסיכולוג לשעבר אמר לי שהוא מכיר מישהו עם פוביה ממטבעות ושהפוביה שלי שלי בטח קשורה לעבר שלי, הפסקתי את הטיפול".

"רצה הגורל ונולדה לי תינוקת שגדלה לילדה שממש אוהבת תכשיטים. שנים לא הצלחתי אפילו לסגור לה אבזם בצמיד", הודתה הזמרת, "אבל היא המורה וההשראה הכי גדולה שלי, אין ויתורים!".

הפוביה של קרן פלס | צילום: צילום מסך מאינסטגרם kerenpeles@
הפוביה של קרן פלס | צילום: צילום מסך מאינסטגרם kerenpeles@

"אסרתי על עצמי להשליך עליה את שק החרדות שלי ולכן יש לה תכשיטים, והרבה", סיפרה על התהליך שהיא עוברת על מנת להתגבר על הפוביה. "לכבוד השנה החדשה נפרדתי מהרגל ישן של שנים, וקניתי ללונה צמיד שבחרה בדוכן קטן. היא לא ידעה שכתוב שם אמא, פשוט אהבה את הכיתוב. ענדתי לה אותו הבוקר וכבר לא פחדתי", שיתפה. "רק אהבתי אותה יותר עד שהלב התפוצץ והתאחה מחדש. אני אוהבת את הילדה שלי יותר משאני שונאת כל דבר בעולם הזה – יותר מכל פחד או הרגל. סיפור קטן על כוחה של אהבה גדולה, ושוב סליחה, הפוביה שלי מעוררת גיחוך אבל תודה לאל – אין לי בעיה עם שנקל", סיכמה.

אנחנו מקוות שהצמיד שענדה על בתה, יעזור לפלס להתגבר מעתה על כל פוביה אפשרית. בנימה אישית, ריגשת אותנו.