קולקציית שמלות ערב ל-Adika ויואב ריש

אופנה למיטיבות לכת. קולקציית שמלות הערב והפרום של Adika ויואב ריש
אופנה למיטיבות לכת. קולקציית שמלות הערב והפרום של Adika ויואב ריש

מותג האופנה עדיקה יוצא עם קולקציית קפסולה חדשה של שמלות ערב ונשף בעיצובו של יואב ריש. הבשורה: קו מתוחכם, נקי ונגיש לכל כיס

88 שיתופים | 132 צפיות

בתזמון מושלם עם יריית הפתיחה של עונת החתונות ונשפי הסיום – משיק אתר הקניות Adikastyle.com קולקציית קפסולה עם מעצב שמלות הערב יואב ריש. זהו שיתוף הפעולה הראשון של המותג האינטרנטי עם מעצב ישראלי והוא מגיע לאחר שיתופי פעולה מוצלחים עם חברת פומה ועם אוצרת פריטי הווינטג' איילת גלאור, לצד שיתופי פעולה קריאייטיביים עם אושיות אופנה כנסטיה ליסנסקי, שירן קדר ומיטל ויינברג.

קו נקי ובמחיר שפוי. מתוך הקולקציה החדשה של Adika ויואב ריש | צילום: דנה קרן
קו נקי ובמחיר שפוי. מתוך הקולקציה החדשה של Adika ויואב ריש | צילום: דנה קרן

עדיקה שהוקם ב-2012 ופונה לקהל נשים בגילאי 18-40, ביסס מאז את מעמדו כאתר ישראלי מוביל ברשת ונרכש השנה על ידי רשת גולף. קברניטיו פועלים נמרצות להרחבת קהל היעד שלו, בין היתר על ידי השקת קולקציות למידות גדולות וליין לגברים. שיתוף הפעולה הנוכחי מסתמן כבקשה לפנות לקהל בוגר יותר – ניסיון שניתן לחשוב עליו כעל גלגול מחודש של קטגוריית האקסקלוסיב שהושקה בעבר (קו אלגנטי של פריטים מהודרים ומוקפדים יותר מאלה הנמכרים באתר דרך קבע). "המטרה היא לנסות ולספק ללקוחות שלנו חוויה שלמה ומשלימה", מסביר דדי שוורצברג, מנכ"ל ומייסד החברה. "כשחשבנו על קולקציית ערב שתתאים לתקופת הפרום ולעונת החתונות שבפתח, החיבור עם יואב, הקו הנקי והצעיר שלו והדרך שעשה המותג בראשותו, היה טבעי. כמו כן כמובן ששמחנו להביע אמון במעצב ישראלי משלנו", הוא מוסיף.

יואב ריש הקים את קו השמלות האופנה הראשון שלו ב-2010 ומאז מתמחה בעבודת "אטלייה". ב-2014 יצא עם קולקציית שמלות ערב ראשונה בסגנון ריזורט, המושפעת ממחוזות אקזוטיים וצבעוניים. השילוב בין הידע המקצועי של ריש לבין הסגנון מלא החיים שלו, מנבא כי מדובר במעצב המתאים לצורך של עדיקה להרחיב את יריעת המותג תוך שמירה על הרוח האופיינית לו.

המעצב יואב ריש | צילום: יח"צ
המעצב יואב ריש | צילום: יח"צ

"התחשק לי לגעת בתחום של אופנה מהירה", מספר לנו ריש בראיון טלפוני. ״היום יש המון מודעות לנושא של מחירים ואצלי בסטודיו השמלות פחות נגישות. קיבלתי המון פניות מבנות שלא יכולות להרשות לעצמן לקנות את העיצובים שלי ואני רואה בעדיקה הזדמנות להנגיש את עצמי אליהן", הוא מוסיף.

הקהל של עדיקה הוא ברובו מאוד שונה משלך. אלה בנות צעירות שמחפשות אופנה מהירה והתייחסות נגישה לטרנדים. זה הקשה עליך בעיצוב הקולקציה?

"התייחסתי ללקוחות של עדיקה בצורה בוגרת. זה שהן צעירות לא אומר שצריך להגיש להן את המובן מאליו. אלה בנות מעודכנות אופנתית ואפשר לתת להציע להן אופנה למיטיבות לכת. לא צריך להזהר, הן מבינות יותר ממה שנראה לנו".

כמעצב שמלות כלה וערב ששם דגש על התפירה, הגימור והדיטיילס – איך התחושה לראות את העיצובים שלך יוצאים לפועל בצורה מסחרית, באופן שבוודאי גובה מחיר מבחינת האיכות?

"ניסיתי לייצר דברים בטכניקה פשוטה שתיראה טוב, כדי שבתפירה המונית הקווים ישארו כמו שהם. הבדים שנבחרו לא סינתטיים מדי, הם מאוד רכים ונעימים. הקולקציה לא גדולה, עשיתי עריכה אכזרית כדי להגיע ל"אסנס" שלה בצורה הטובה ביותר. שמלות הכלה והערב שלי עשויות עם המון דיטיילים. כאן, הלכתי על קו נקי יותר כדי לאפשר מחיר שפוי וזה קו שבכוונתי להמשיך איתו גם בקולקציית הריזורט (קולקציית בגדי הערב – נ"ב) הבאה שלי. אני חושב שלשם העולם הולך. אחרי הרוויה הגדולה בדיטיילים, אבנים וקשקושים – אנחנו הולכים לכיוון נקי יותר".

מתוך הקולקציה החדשה של Adika ויואב ריש | צילום: דנה קרן
מתוך הקולקציה החדשה של Adika ויואב ריש | צילום: דנה קרן

קולקציית הקפסולה Adika X Yoav Rish כוללת כעשרה דגמים, ביניהם שמלות קוקטייל וערב, וסטים של חלקים עליונים עם חצאיות באורכים שונים, בצבעוניות והדפסים אופייניים למעצב. היא תהיה זמינה לרכישה באתר Adikastyle.com החל מה-10 ביוני, בטווח מחירים  489-629 ש״ח.