קסטרו עוברים למוצרי בית ובגדי ההיריון עוברים מהפך

שלומית מלכה לקסטרו הום | צילום: דודי חסון
שלומית מלכה לקסטרו הום | צילום: דודי חסון

בגדי היריון לפי טרימסטרים, כלי קרמיקה של סן לורן ורשתות האופנה הישראליות עוברות אל תחום מוצרי הבית. חדשות מפתיעות במיוחד בעולם האופנה

88 שיתופים | 132 צפיות

מותגי הרחוב מגיעים לסיבוב דאווין
רשת פקטורי 54 מנסה להרים את המורל לנשארים בארץ בקיץ ובחגים ומקימה את #streetpopup, חנות פופ־אפ המוקדשת לבגדי סטריט, שתפעל עד אוקטובר במתחם שרונה בתל אביב. בחנות תמצאו פריטים עם אטיטיוד של עשרות מותגים לגברים ולנשים (בייפ, קום דה גרסון פליי, סטייפל, אוף ווייט ועוד), בהם גם כאלה שיצאו במהדורה מוגבלת לבוטיקים נבחרים בעולם, ומותגים שמגיעים לישראל לראשונה כמו: אקסל אריגטו, דרול דה מונסייה וג'אסט דון. במילים אחרות: צפו לאורגיה של חולצות בטן, גוזיות, טייצים וחולצות טי רחבות (170־2,000 ש"ח).

החיים אחרי גוצ'י
"טום פורד 002", אוטוביוגרפיה נוספת למעצב האמריקאי טום פורד, יוצר מוערך בעולם האופנה וגם מעבר, תראה אור בנובמבר. בספרו הראשון "טום פורד", שפורסם לפני 17 שנה, סיפר פורד בן ה־59 על התקופה שבה כיהן בתפקיד המנהל הקריאטיבי של גוצ׳י. כעת הוא מגלה מה קרה לקריירה שלו אחרי שעזב והקים ב־2005 את מותג האופנה והקוסמטיקה הנושא את שמו. הספר עוסק גם בשני הסרטים שביים והיו מועמדים לאוסקר, והנה לכן ההזדמנות לשאוב השראה מסיפור חיים סוחף של אדם שממציא את עצמו בכל בוקר מחדש. כיאה למעמד, את המבוא כתבה עורכת ווג המיתולוגית אנה וינטור. 135 דולר ל־444 עמודים במכירה מוקדמת ב־tomford.com.

קסטרו הום | צילום: מירב בן לולו
קסטרו הום | צילום: מירב בן לולו
in beetwein לרונן חן, חורף 21-22. מחיר 150 ש"ח | צילום: רוני כנעני
in beetwein לרונן חן, חורף 21-22. מחיר 150 ש"ח | צילום: רוני כנעני

 

in beetwein לרונן חן, חורף 21-22. מחיר 280 ש"ח | צילום: רוני כנעני
in beetwein לרונן חן, חורף 21-22. מחיר 280 ש"ח | צילום: רוני כנעני

 

Happy Lemon | צילום: יח"צ
Happy Lemon | צילום: יח"צ

הכי טוב בבית
עולם האופנה המקומי מבין שאין כמו בבית, ואחרי שסיימו כולם להתעסק עם בגדי פנאי, הם עוברים לעיצוב המאורה של כולנו. רונן חן משיק קולקציית אונליין לעיצוב הבית, לצד קסטרו וקרייזי ליין שמשיקות החודש שתי רשתות חדשות בתחום. חן מציע באתר שלו כלי בית וטקסטיל באווירה סקנדינבית בטווח המחירים 100-420 ש״ח, ורשת Happy Lemon (״הלימון השמח״ בשבילכן) של קרייזי ליין, מציעה קולקציות מעוצבות לחדרי הבית השונים, בחנות הראשונה שנפתחה בקניון איילון (ומנובמבר גם בקניון עזריאלי גבעתיים) ובטווח מחירים מאפשר של 5-99 ש״ח. חנות ראשונה של קסטרו הום Castro Home, תפתח בגן העיר בתל אביב, לצד 14 סניפים נוספים ברחבי הארץ (חלקם חנות בתוך חנות).

שלומית מלכה לקסטרו הום | צילום: דודי חסון
שלומית מלכה לקסטרו הום | צילום: דודי חסון

בגדי היריון
הכול התחיל כשהיזמית הישראלית־אוסטרלית דנה מידן נכנסה להיריון ולא ממש התחברה להיצע האופנתי בארץ. זה הסתיים בלידה של חנות מקוונת חדשה בשם "Babe", שמציעה ארבעה מותגי היריון אוסטרליים: Soon ,Ripe ,Bae ו־Angel. המבחר הגדול כולל גזרות ספורטיביות ומשוחררות, לצד דגמים צמודי בטן, לנז'רי ובגדי ים יפים, כולל סינון חכם של שופינג לפי טרימסטרים. מחירים: עד 599 ש״ח.

Babe | צילום: יח"צ
Babe | צילום: יח"צ

קצרים
רוסלנה רודינה השיקה מותג בגדי ים.
סן לורן מוציאים קולקציית כלי קרמיקה.
סטורי פותחים חנות קונספט למותג אול סיינטס.

#streetpopu לפקטורי 54 | צילום: אור רוזנברג
#streetpopu לפקטורי 54 | צילום: אור רוזנברג

אלדו משיקים קולקציית אקססוריז מחומרים ממוחזרים תחת השם Aldo Love Planet.

אלדו. 199.90 ש"ח | צילום: יח"צ 
אלדו. 199.90 ש"ח | צילום: יח"צ