אופנה

קסטרו נפרדים מאביב אלוש. השחקן גל פופולר מצטרף

רותם סלע ואביב אלוש לקסטרו | צילום: אייל נבו
רותם סלע ואביב אלוש לקסטרו | צילום: אייל נבו

הסיבה: רצון לרענן את השורות וסיום החוזה. פופולר, שהיה ידוע רק כשחקן עד עכשיו, יצטלם בקרוב לקמפיין הגברים של המותג יחד עם עומר דרור

88 שיתופים | 132 צפיות

על רקע התרסקותה של קסטרו בבורסה ועל מסלול האופנה, מודיעה הרשת הישראלית על שינוי באגף הפרזנטורים. אביב אלוש (37) מסיים את תפקידו והשחקן והרקדן גל פופולר (27) מצטרף.

זהו הג׳וב הראשון של פופולר, בוגר הסטודיו למשחק של יורם לוינשטיין, כפרזנטור בעולם האופנה. בימים אלה הוא מככב במחזמר ״שיגעון המוזיקה״ (הקאמרי) בתפקיד הראשי ובסדרת הנוער "דאנסטורי", המשותפת ל-Yes ולערוץ דיסני. בעבר השתתף במספר הצגות ובסדרות הטלוויזיה "שכונה", "כפולה" בעונות 2 ו-3, "כיפת ברזל" ו"האחיות המוצלחות שלי".

גל פופולר | מתוך האינסטגרם של גל פופולר
גל פופולר | מתוך האינסטגרם של גל פופולר

למרות הדשדוש בעולם האופנה, קסטרו נותרו חזקים בתחום השיווק ומשמרים את היכולת לזהות טרנדים אנושיים ולסמן את השמות החמים של הרגע. עם המינוי הם מוכיחים שמספר העוקבים באינסטגרם הוא דווקא לא חזות הכול, כשפופולר מביא איתו קצת פחות מ-17 אלף עוקבים בלבד, לעומת 390 אלף של אלוש.

אלוש, שחקן, זמר, דוגמן ומנחה טלוויזיה ישראלי, עוזב את תפקידו לאחר שחבר לקסטרו לפני כשנתיים, במקביל לבחירתו כגבר הסקסי של ישראל לשנת 2017 (לפי מגזין "פנאי פלוס"). 

מקסטרו נמסר כי החליטו לרענן את השורות וכי בחרו בפופולר משום שמצאו בו בדיוק את מה שהם מחפשים: כישרון, אמת פנימית ורעב לכבוש כל פסגה. "החיבור בינינו היה מיידי ואנו בטוחים שייצור רגעים מלאים בסטייל. אנו נפרדים מהפרזנטור אביב אלוש, השחקן האהוב והמוערך בישראל, לאחר שנתיים של שיתוף פעולה וסיום החוזה. קסטרו אוהבים את אביב אלוש ומאחלים לו הצלחה גדולה והנאה מכל שיעשה בהמשך דרכו".

פופולר מצטרף לחבורת הפרזנטורים המובילים כיום את קסטרו: רותם סלע, עומר דרור והודיה כהן, ובקרוב יצטלם ביחד עם עומר דרור לקמפיין הגברים החדש של הרשת.

פופולר בתגובה: "אם היו מספרים לי לפני כמה שנים שאני אצטרף ואהיה חלק ממשפחת קסטרו, לא הייתי מאמין. בדיוק בשביל הרגעים האלה עבדתי ואני עובד מאוד קשה מילדותי. אני רוצה להגיד תודה גדולה מאוד לקסטרו שראו בי מתאים למותג ולערכים שלהם. זו עשייה חדשה עבורי שמצטרפת לעבודתי בטלוויזיה ובתיאטרון ומי יתן והבשורות הטובות ימשיכו לבוא".