קסטרו חזרה לשנות ה-60

גל גדות, יונתן ווגמן ולירז דרור בתצוגת אופנה של קסטרו לפני שבע שנים | צלם: אבי ולדמן
גל גדות, יונתן ווגמן ולירז דרור בתצוגת אופנה של קסטרו לפני שבע שנים | צלם: אבי ולדמן

תסרוקות גבוהות, עיניים חתוליות וגזרות בעלות מותן גבוהה כיכבו בתצוגת האופנה של קסטרו לאביב-קיץ 2013. כל הרשמים לפניכם

88 שיתופים | 132 צפיות

יום א', 10:00 בבוקר, השיקה קסטרו את קולקציית אביב- קיץ 2013 בגני התערוכה, בתצוגת האופנה המסורתית שלה. על המסלול צעדו הפרזנטורים גל גדות, לירז דרור, יונתן ווגמן ושלל דוגמנים ודוגמניות יפות. מסתמן בבירור כי שנות השישים העליזות חזרו אלינו העונה ובענק; תסרוקות גבוהות, עיניים חתוליות, מכנסיים בעלות מותן גבוהה, שמלות בגזרת A והרבה שחור לבן.

מהם הטרנדים החמים של העונה לפי קסטרו, וחשוב מכך איך תוכלי ללבוש אותם נכון?

שחור לבן

השילוב של שחור ולבן שולט ממש כמו שראינו על מסלולי התצוגה בשבועות האופנה בעולם. פסים, הדפסים גיאומטריים ומשבצות לא מתאימים לכל אחת ולכל מבנה גוף. שמלות בגזרת A מחמיאות כמעט לכולן, אחת שאהבנו במיוחד היא כזו שההדפס שלה נוצר בסטודיו המעצבים של קסטרו. אם את נמנית ברוב האוכלוסייה שלא מתאים להם פסים רוחביים את יכולה לאמץ את הטרנד בעזרת אקססוריז. תיקי יד, עגילים ונעליים כפי שהציגו על המסלול.

מטאלי

הטרנד המטאלי מתכתי בעל הלוק העתידני בלט על מסלול התצוגה. על מנת שלא תיראי כמו איש הפח מהקוסם מארץ עוץ, או כדור דיסקו נוצץ הקפידי ללבוש רק פריט מטאלי אחד. מכנסי סקיני מטאליות עם טי שירט לבנה או נעלי עקב כסופות עם ג'ינס יקנו לך מראה טרנדי מבלי שתיראי כמו קורבן אופנה. בגזרת האקססוריז אהבנו במיוחד את הכיסוי המטאלי לאייפד.


>> מגזין BelleMode במתנה! לחצו כאן לקבלת ההטבה

פרחים

הדפסי הפרחים בקולקציה נוצרו על ידי טכניקה חדשה המקנה לפרחים מראה ריאליסטי ותלת מימדי. הצבעוניות העזה והרוויה עושה לנו חשק שהאביב כבר יגיע. בחלק מהעיצובים נכחו גם פאייטים שלטעמנו היו מיותרים וגרעו מן הבגדים. הקיטש שנוטף מהשילוב הוא עודף ולכן כדאי להתרחק מהם. לעומת זאת תמצאו בקולקציית הבלאק שלהם שמלה כחולה נהדרת עם הדפס פרחים ממוקד ומחמיא.

רקמה

הרקמה בהשראת הבארוק ממשיכה איתנו לעונה נוספת. לטכניקה המסורתית נוספו חיתוכי לייזר, חרוזים ואפקטים שונים המקנים לרקמה מראה עכשווי בצבעי אדום קוראל וקאמל. הבדים די כבדים ולא מתאימים לימי הקיץ החמים, לכן כדאי ללבוש אותה בימים אלו של עונת מעבר. לרקמה נוכחות מספיק גדולה ולכן אין צורך להעמיס בתכשיטים או אקססוריז מוגזם.

ג'ינס

הג'ינס הוא על זמני תמיד טרנדי ומותאם לכל עונה, בקולקציה זו צבע הג'ינס מתבהר והבד נהיה דק ואוורירי יותר. מלבד הגזרות הטובות והמוכרות של חולצות, חצאיות ומכנסיים תמצאו העונה את הג'יניוס – הג'ינס המחטב. פיתוח ייחודי וחדשני של קסטרו עם הסטודיו לעיצוב, הג'ינס אוסף אותנו במקומות הנכונים ומקנה מראה מחוטב.

קראו גם:

* מה חושבת קארן דנסקי על טרנד הפסים ואיך היא מציעה ללבוש אותו נכון

* גם העור שלך מתייבש בחורף? בואי לראות איך תוכלי לשקם אותו

* איך מייבשים שיער נכון בחורף?

* 5 טעויות הנעליים שנשים עושות