אזעקת התרוששות: קניון רמת אביב פתח קניון אונליין

השקת קמפיין רמת אביב און ליין | צילום: אייל נבו
השקת קמפיין רמת אביב און ליין | צילום: אייל נבו

קניון רמת אביב יוצא במהלך שישמח את קהל הפאשניסטות בישראל - הכירו את הקניון הדיגיטלי הראשון בארץ. אילו מותגים תמצאו בו ותוך כמה זמן תקבלו את המשלוח? כל הפרטים

88 שיתופים | 132 צפיות

הכינו את הפייפאל והצטיידו בעו"ש נדיב, כי היום נולד הקניון הדיגיטלי הראשון בישראל, ובהתחשב בזה שהוא פתוח 24/7 בטלפון שלכן – כנראה שתבלו בו הרבה.

>> סתיו קצין מקבלת את האביב בשמלה ורודה קטנטנה

אחרי שנתיים של מלאכת פיתוח, קניון רמת אביב היוקרתי (מרשת קניוני עופר, פותח על ידי זרוע הדיגיטל של מליסרון) מציג את "רמת אביב Mall Online" (באתר הקניון ובאפליקציית MY OFER). הם קוראים לזה קניון היברידי, ואנחנו קוראות הצילו. תמצאו שם פריטים מהמלאי הקיים של חנויות הקניון, שלאו דווקא תוכלו למצוא באתרים החיצוניים או בחנויות השונות של אותם מותגים. לא כל חנויות הקניון עשו עדיין טרנספורמציה דיגיטלית, אבל בינתיים בתפריט החנויות אתן יכולות למצוא שלל שמות נחשקים כמו דיזל, עמנואל, ליוויס, לקוסט, מייקל קורס, קלווין קליין, טומי הילפיגר, סקוטש אנד סודה, פומה, סטורי, רזילי, רונן חן, מאק, ג'ו מלון לונדון, בובי בראון ועוד.

השקת קמפיין רמת אביב און ליין | צילום: אייל נבו
השקת קמפיין רמת אביב און ליין | צילום: אייל נבו

היתרון העיקרי טמון בכך שאתן יכולות ללקט לכן מוצרים מכל חנויות הקניון לסל אחד, ולשלם על משלוח אחד. עוד דבר נחמד הוא שאם אתן גרות או עובדות במרחק של עד 20 ק"מ מהקניון, תוכלו לקבל את המשלוח שלכן כבר באותו יום. אם אתן נמצאות במרחק גדול יותר – תקבלו את החבילה ביום שלמחרת (יש משלוחים בכל הארץ). יש גם אפשרות לרכוש אונליין ולאסוף מהחנות או מנקודת איסוף אחרת בקניון.

>> חיי כלב: קולקציית יוקרה לכלבים ולמי שיש לה יותר מדי כסף בחיים

במסגרת ההשקה יעלה בשבוע הקרוב קמפיין בסושיאל ובדיגיטל בכיכובן של משפיעניות הרשת: ירדן ויזל, אן זיוי ואור לוזון, שגויסו להיות הפנים של המהלך הדיגיטלי החדש. אנחנו נאחל לכן שופינג נעים ואקונומי ונמליץ לכן להימנע מבזבוז יתר. בקיצור, תשמרו על הכיס שלכן.