קמדיס תחליב מרגיע לטיפול בעקיצות ובאדמומיות

מעניק הקלה מיידית ומרגיע את הגירוי והגרד. ללא סטרואידים ללא פרבנים וללא בושם. התחליב המרגיע של פועל להרגעת המקום תוך שימוש במרכיבים פעילים צמחיים בטוחים ויעילים.

88 שיתופים | 132 צפיות

קמדיס תחליב מרגיע לטיפול בעקיצות הינו תכשיר שמבוסס על מרכיבים צמחיים בטוחים ויעילים. מעניק הקלה מיידית ומרגיע את הגירוי והגרד. ללא סטרואידים ללא פרבנים וללא בושם. התחליב המרגיע של פועל להרגעת המקום תוך שימוש במרכיבים פעילים צמחיים בטוחים ויעילים.

למה אנחנו נעקצים? יתושים הם על-משפחה של חרקים בעלי כנפיים עם קשקשים. עקיצת היתוש היא בעצם עקיצה של נקבת היתוש, העוקצת פונדקאים בעלי דם חם, כולל האדם, לשם השגת חלבון מתאים להתפתחות הביצים. עקיצות היתושים מטרידות ומגרדות ועלולות לאפשר העברת גורמי מחלה.(כגון מלריה). הארס המוחדר בעת מציצת הדם יוצר את תגובה אלרגית ותגובת דלקתית מקומית. הגרד שאנו חשים לאחר העקיצה הוא תגובת הגוף לחלבון או ארס המוחדר לגופנו.מספר האנשים המתים בעולם בשנה בגלל מחלות המועברות על ידי היתוש מוערך בכ-3 מיליון ולפיכך זהו בעל החיים שממית הכי הרבה אנשים בעולם. גירויי עור וגרד מוגדר כתחושה לא נעימה על העור שמעורר את הרצון לשפשף או לגרד את האזור על מנת להשיג הקלה.

הגירוי אדמומיות וגרד יכול לנבוע משילוב של אלרגיה/דלקת. לטיפול יעיל ומקיף מומלץ לשלב 3 עקרונות: 1.אנטי היסטמין 2.אנטי דלקת 3.מרגיע הוראות שימוש: ילדים בגילאי חצי שנה ועד 3 שנים- פעם ביום ילדים מעל 3 שנים- 1-3 פעמים ביום .

מחיר לצרכן: 60.00 שקלים גודל: 50 מ"ל .