הגולשים בהלם: מה קרה לפנים של קלואי קרדשיאן?

קלואי קרדשיאן | צילום: Matt Winkelmeyer/Getty Images
קלואי קרדשיאן | צילום: Matt Winkelmeyer/Getty Images

התמונה האחרונה שהעלתה קלואי קרדשיאן לאינסטגרם חושפת פנים חדשות לגמרי. העוקבים לא נשארו אדישים

88 שיתופים | 132 צפיות

בנות משפחת קרדישאן שוב עולות על הכוונת של הגולשים. והפעם זה תורה של האחות הצעירה לבית קרדשיאן, קלואי. בתגובות לתמונה האחרונה שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, טוענים הגולשים כי יש לה פנים חדשות ושואלים: "מי את ומה עשית לקלואי?".

View this post on Instagram

location: under bitches skiiiinnnnn ????

A post shared by Khloé (@khloekardashian) on

הגולשים התווכחו אם מדובר בתמונה מעובדת בהפרזה או אשכרה בניתוחים ובפנים חדשות שרכשה קלואי במהלך הסגר. וכמו תמיד כשמדובר במשפחת קרדשיאן, טוויטר התמלא ציוצים משובחים. אחת הגולשות כתבה שקלואי נראית כל שנה כמו מישהי אחרת, ותכלס, אפשר להסכים איתה. אחרת ניסתה להוכיח את הטענה כי מדובר בפוטושופ מוגזם כששמה לב שבשרשרת שקלואי עונדת בתמונה חסר חלק וכתבה: "היא עשתה לעצמה פנים חדשות אבל שכחה להחזיר את השרשרת. את לא עובדת על אף אחד". "לא יכולתי להשיג נייר טואלט, וקלואי השיגה פנים חדשות", כתב מישהו אחר. ויש עוד שלל מימז שנראה לכן מיד.

לא ברור עדיין מה עלה בגורל פניה של הקרדשיאן, ועניין השרשרת מצביע כנראה על תאונת פוטושופ. כמובן, כל אישה יכולה לעשות מה שבא לה ואנחנו לא בעד באדי שיימינג. אין בעיה בניתוחים/פוטושופ – כאמור שכל אחת תעשה מה שטוב לה – אבל לא הגיע הזמן שקלואי תבחר לעצמה פנים ותדבק בהם? כשאת נראית כמו אדם אחר בכל תמונה, אכן קצת קשה להתחבר אלייך. וקלואי, בחייאת, בפעם הבאה תדאגי לפחות לטשטש עקבות ולא להשאיר חצי שרשרת על הצוואר.