מאיפה הגיע התקף הנוסטלגיה של קים קרדשיאן?

קים קרדשיאן ובנותיה שיקאגו ונורת' | צילום: Gotham/GC Images
קים קרדשיאן ובנותיה שיקאגו ונורת' | צילום: Gotham/GC Images

קים קרדשיאן העלתה כמה תמונות מילדותה והעוקבים בהלם מכמה שהיא ונורת' דומות. ואיך התקף הנוסטלגיה של קים קשור לזה שקיילי עקפה אותה במספר העוקבים?

88 שיתופים | 132 צפיות

עוד יום – עוד סיפורי קרדשיאנס. כמו שאמרו חכמים מאיתנו ברשת, יום בלי 20 אייטמי קרדשיאנס לפחות הוא היום שבו האנושות צריכה להתחיל לדאוג. אירוניה בצד, בסוף השבוע העלתה קים קרדשיאן לחשבון האינסטגרם שלה כמה תמונות מעברה הרחוק ונטול הניתוחים והעוקבים סערו וגעשו סביב העובדה שהיא מאוד דומה לבתה הבכורה נורת'. סביר שלא תתלהבו יותר מדי מהעובדה הזאת, משום שזה די הגיוני שאם תהיה דומה לבתה, אלא שמאז הולדתה של נורת' היה ויכוח אדיר ברשת – למי היא דומה יותר, לקים או לקניה. הוויכוח פיצל את הרשת לשניים וחלש על פני עשרות עמודי מעריצים. תופעה דומה נרשמה בישראל אי אז בתחילת שנות ה-2000 כשנערות ישראל שצפו בסדרה "המורדים" התחלקו למחנות פבלו ועמנואל. אז כן, כזאת היסטריה.

View this post on Instagram

Triplets

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

יכול להיות שהוויכוח הארוך סוכם בכך שנורת' דומה יותר לקים, אבל הוא אינו פוסח על שאר ילדיהם של בני הזוג. זה היה רק עניין של זמן עד שתעלה התמונה הזו, שמשווה בין סיינט המתוק לאביו קניה ווסט. רבים מהגולשים הצליחו לראות את הדימיון המטורף ואחרים כמובן גרסו כי השניים לא דומים בכלל.

התקף הנוסטלגיה של קרדשיאן גרם לגולשים שלא לקחו חלק במשחק של מי דומה למי, לתהות אם מדובר בספין שיטשטש את העובדה שקיילי ג'נר, אחותה הקטנה, עקפה אותה במספר העוקבים. באחת הפעמים הקודמות שזה קרה, קים העלתה סרטון שבו היא אומרת כמה היא שמחה בשביל אחותה, אבל הפעם זה לא קרה ולא הייתה התייחסות מאף אחד מהצדדים. אל דאגה, ההיסטוריה הראתה לא פעם שקים תמיד עקפה את קיילי בחזרה. האם גם הפעם זה יקרה? ימים יגידו.