בשיער קצוץ ובגדים מטונפים: הלם שזו קים קרדשיאן

קים קרדשיאן | צילום: אינסטגרם kimkardashian@
קים קרדשיאן | צילום: אינסטגרם kimkardashian@

שיער קצוץ, בגדים מלוכלכים, גבות דקיקות ומשקפיים: אין ספק שקים קרדשיאן התעלתה על עצמה, ואנחנו לא יכולות להוריד ממנה את העיניים

88 שיתופים | 132 צפיות

כבר חשבנו שראינו את קים קרדשיאן בכל לוק אפשרי, אבל הלוק העדכני שלה הותיר אותנו פעורות פה. כן, חברות, האישה שלפניכן, זו שבשיער קצוץ, גבות דקיקות, בגדים מלוכלכים ומשקפיים – היא קים קיי.

>> הצילו: קים קרדשיאן לבשה שמלה מאתגרת במיוחד

כוכבת הריאליטי והרשת הצטלמה לשער של מגזין CR Fashion Book של עורכת האופנה האגדית קרין רויטפלד בלוק יוצא דופן, לכבוד חגיגות העשור למגזין. את המגזין הקימה רויטפלד, העורכת המיתולוגית של ווג פריז, לפני עשר שנים בדיוק. על השער הראשון של המגזין בניצוחה כיכבה קרדשיאן, כך שכעת הן סוגרות מעגל.

קים קיי כבר צילמה לא מעט שערים שערורייתיים והפקות נועזות בעבר, אבל ככה מעולם לא ראינו אותה. ההפקה צולמה ברובה בשחור-לבן, ולהגדיר אותה כמחוספסת יהיה אנדרסטייטמנט. על השער מצולמת קימי בגופיית סבא לבנה ומלוכלכת ומבט רצחני בעיניים. את תמונת השער ההיסטרית מלווים צילומים עוצרי נשימה של קרדשיאן, למשל, צילום בו היא נשענת על מסעד הספה בסריג שחור ואוחזת בסיגריה בוערת, כשהאיפור שלה מרוח כולו ועיניה נראות בורקות כמו אחרי בכי. בפריים חזק אחר נראית קרדשיאן ישובה על ספה, הפעם בסריג וי אפור, בעודה אוחזת סיגריה, כוססת את האגודל שלה ומביטה אל נקודה כלשהי במרחב.

את ההפקה צילמה האמנית והצלמת הבריטית נדיה לי כהן, סטייל אייקון מסעירה בפני עצמה, ומי שצילמה בעבר נשים איקוניות כמו לנה דל ריי ובלה חדיד, קמפיינים ארטיסטיים לבלנסיאגה וסן לורן ועוד. לי כהן אחראית גם לשער אייקוני ושערורייתי אחר של קרדשיאן – צילום השער של גיליון ספטמבר 2022 של מגזין Interview, בו מתועדת קים קיי בשיער וגבות שעברו חמצון, בעודה חושפת ישבן למצלמה. אין ספק שקים קרדשיאן שוב התעלתה על עצמה.