קיילי ג'נר מציגה מחשוף מוגזם במיוחד

קיילי ג'נר | צילום: Rich Fury/Getty Images
קיילי ג'נר | צילום: Rich Fury/Getty Images

"את אימא, איך את מתלבשת"? הגיבו לקיילי ג'נר הגולשים שלא קיבלו את הממו שאנחנו כבר ב-2021. נכון, מדובר במחשוף מוגזם, אבל אנחנו עפות עליו

88 שיתופים | 132 צפיות

אף תחזית טרנדים לא הצביעה על כך שהסטרפלס עתיד לחזור לארון או לפיד בתקופה הקרובה, אבל מבחינה אופנתית (ויש יגידו שגם בעוד תחומים) קיילי ג'נר חיה בפלנטה משלה ולא מצייתת לאף חוק אופנתי, זה כנראה מה שהופך אותה למכתיבת טרנדים בעצמה, אך גם למי שחוטפת לא מעט ביקורות סביב הלוקים הלפעמים הזויים שלה. כך למשל כשלבשה את  השמלה עם המחשוף התחתון שלבשה לא מזמן של המעצבת שרלוט נואלס, והלילה לבשה ג'נר שמלה נוספת של אותה מעצבת שעברה לחלק מהגולשים קצת פחות חלק בגרון.

"את אימא איך את מתלבשת", "חושפת קצת יותר מדי", "תצטלמי כבר ערומה וזהו", היו חלק מהתגובות מגולשים שמרניים שקצת קשה להם להבין שאנחנו עוד רגע ב-2021 ושקיילי – כמו כל אישה – צריכה להחליט על הגוף שלה ולעשות רק מה שטוב לה. יחד עם זאת היו גם כאלה שפירגנו לגזרתה הלוהטת. אנחנו מהצד שמפרגן למעצבת שרלוט נואלס על השמלה, מדובר בשמלת סטרפלס מקסי, בשילוב מחוך עם שסע ענק, דגם שכלל לא פשוט לייצר, במיוחד למימדים של ג'נר. לדעתנו מדובר בדגם סופר מתחוכם ומדויק שיכול להתאים לכל אחת שתרצה ללבוש אותו, בין אם היא אימא ובין אם היא רווקה הוללת, או שתיהן ביחד.