קיילי ג'נר בשמלה סקסית ומשגעת במחיר משתלם

קיילי ג'נר | צילום מסך מאינסטגרם
קיילי ג'נר | צילום מסך מאינסטגרם

מחשוף קדמי עמוק, צבע בוהק, פרנזים ומחיר שווה: קיילי לבשה שמלה משגעת שהטריפה את הרשת, המעצבות שמאחוריה רוצות לגרום לכל אישה להרגיש סקסית כפי שהיא וסוחפות את כל הכוכבות הגדולות

88 שיתופים | 132 צפיות

לא בטוח שהשמלה האחרונה שלבשה קיילי ג'נר תקלע לטעמה האישי של כל אחת ואחת, לוקח כמה שניות לעכל את המראה, אבל אנחנו מצאנו את עצמנו מפנטזות הצבע הכתום הבוהק, השסע הצידי, המחשוף הקדמי העמוק משובץ זרקונים, ההדפס המדמה תחתונים, הפרנזים בסיומות השרוולים והגזרה הצמודה באורך קצרצר במיוחד. נכון, לא מדובר בעיצוב שגרתי, אבל משהו בחיבור שבין הכל דווקא מוצלח ולא נופל למקומות המצועצעים כפי שהתיאור וודאי נשמע. חדות הזיכרון וודאי יבחינו כי גם מלכת הסטייל הנוכחית, דואה ליפה, לבשה אותה בעבר. מחירה לא ברקיע ואפילו משתלם, 89 אירו שהם 399 ש"ח. חקרנו קצת את המותג שעומד מאחורי השמלה וגילינו שתי נשים שרוצות לגרום לכל אחת מאיתנו להרגיש כמו שילוב בין פיה סקסית לנערת דיסקו בועטת ששלמה עם הגוף שלה באשר הוא. דואה ליפה, דוג'ה קאט, סיטה אבלן ועוד כוכבות התאהבו בעיצובים ובאג'נדה.

קיילי ג'נר | צילום מסך מאינסטגרם
קיילי ג'נר | צילום מסך מאינסטגרם

מה הקשר בין פאריס הילטון, דיוויד בואי, סרטי מדע בדיוני, סצינת המסיבות של הניינטיז ודמותה של טיטינה מלכת הפיות ב"חלום ליל קיץ" של שייקספיר? כולם יחד נותנים השראה לשתי המעצבות הבריטיות, נטשה סומרוויל ופנצ'סקה קאפר, העומדות מאחורי המותג "פוסטר גירל" שמתפשט ברשת כמו אש בשדה קוצים, וכל הפאשניסטות שמבינות עניין נמנות ברשימת הלקוחות שלהן.
בשנת 2017 סומרוויל וקאפר הקימו את המותג מתוך רצון לתת במה לאופנה איטית, סקסית שמבליטה את האישה הלובשת אותה ולא נותנת לאף אחד לפספס אותה. תוך ארבע שנים בלבד כל הכוכבות הגדולות לובשות פריטים שלהם והן גם מוכרות באתר האופנה הנחשק Farfetch.

השמלות עשויות מבדים נמתחים ונשפכים שמתאימים בדיוק לכל מי שלובשת. הן מאמינות שהעיצובים הסופר סקסיים מביאים לידי ביטוי את המיניות של כל אחת ושזו הדרך להעלות לנו את הביטחון העצמי לשחקים. צמד המעצבות למדו יחד עיצוב אופנה בסנט מרטינס שבלונדון ולשתיהן יחד רזומה עשיר. עם עבודות והתמחויות בבתי אופנה כמו דיור, ויויאן ווסטווד, אלכסנדר וונג וג'רמי סקוט. ניתן בהחלט להרגיש את ההשפעה של וונג על עיצובים מסוימים הכוללים שמלות נשפכות מבדים מנצנצים עם שפע של מחשופים ושסעים.

מגזין PAPER כתב שנראה כאילו ההשראה המרכזית היא המועדון האייקוני "סטודיו 54" שפעל במנהטן בשנות ה-70 ומשך אליו את כל הברנז'ה הכי לוהטת. "הושפענו מאוד מסצינת המסיבות של שנות ה-90 אבל אנחנו מייצגות בעיקר את מה שהמילניאלס רוצים: אורח חיים בזבזני וחסר דאגות, בריחה מהרצינות והלחץ של החיים, להוסיף כיף לאופנה". הן סיפרו בריאיון. מהסטודיו שלהן בלונדון, בו הן מעצבות את הפריטים, הן מייצרות מדי שנה ארבע קולקציות כדי להתאים את עצמן לקצב המהיר של עולם האופנה, אבל גם ממשיכות למכור גם פריטים מקולקציות קודמות כדי להראות שהבגדים שלהן על זמניים ויכולים להתאים תמיד. "מטורף לראות שכל כך הרבה נשים מדהימות לובשות את הבגדים שלנו, אנחנו אוהבות לראות איך השמלות גורמות להן להוציא את המיניות שלהן אנחנו מאמינות שזה מעלה את הביטחון העצמי. תמיד האמנו שנצליח, אבל לא חשבנו שכל כך הרבה כוכבות יבחרו להופיע על הבמות עם השמלות שלנו", הן הוסיפו. כשנתבקשו לתאר את הלקוחה האוליטמטיבית, או את הפוסטר גירל הן ענו: "נערה מודרנית, קשוחה, עצמאית, מסתורית ובעלת חוש הומור משובח", וכשנשאלו מי הסטייל אייקון שלהם ענו "דייוויד בואי". על החלום הגדול הן סיפרו: "החלום שלנו הוא לראות את הבגדים שלנו בסרטי מדע בדיוני של לוק בסון או רידלי סקוט הם גם משפיעים מאוד על תהליך העיצוב", למגזין "ווג" איטליה הן הוסיפו כי הן חולמות גם לערוך תצוגת אופנה בחלל ביום מן הימים. ואכן בעיצובים אפשר להרגיש את הבלבול בין עודף ההשראות, אך הקו הכללי הוא כנראה בין תלבושות סקסיות של פיות ספרותיות כמו טינקרבל לבין נערות מסיבות של סוף שנות ה-90 ותחילת שנות ה-2000 כמו קייט מוס, נעמי קמפבל ופאריס הילטון. כנראה שהסיבה שבגללה החיבורים הללו עובדים, ולא נופלים למקום מוגזם וחסר הטעם, היא נסיונן של הבנות ותהליך הלמידה שלהן במגוון מותגים, בניגוד לתופעה הרווחות היום לפיה כמעט כל אחת עם עוקבים באינסטגרם מקימה מותג ורוצה לשנות את העולם. רואים שיש כאן ידע וטכניקות, ניסיון ובעיקר כישרון. סומרוויל סיפרה בנושא ל"ווג" איטליה: "כשעבדתי במותג היוקרה בולגרי למדתי המון על אמנות העור. הקמתי מותג לפרטי עור יוקרתיים בשם 'MORMO' ובו עשיתי את כל הטעויות האפשריות, כל טעות שעשיתי לקחתי איתי ל"פוסטר גירל". במקרה הזה, הטעות השתלמה לה ובגדול.

>>> הטריק ההיסטרי של קים קרדשיאן להסוואת המותניים