זורחת וזוהרת: כל המימז שפיספסתן על הפרשה האחרונה של קיילי ג'נר

קיילי ג'נר | צילום: Ethan Miller/Getty Images
קיילי ג'נר | צילום: Ethan Miller/Getty Images

קיילי ג'נר העלתה סרטון קריפי במיוחד שבו היא שרה לבתה. הרשת עפה על זה וגם אנחנו, אז אספנו את כל המימז הכי מצחיקים

88 שיתופים | 132 צפיות

בתחילת השבוע שעבר שחררה קיילי ג'נר לאוויר העולם, סרטון שכולל סיור במשרדים של קיילי קוסמטיקס וקיילי סקין. במשך 16 (!) דקות שלמות נאלצנו לעקוב אחרי המיליארדרית הצעירה בעולם מקפצת בין החדרים הוורודים להחריד.

הרבע שעה הזאת מהחיים שלנו, שלא תחזור לעולם, יצרה אינספור מימז וזה בעיקר בגלל הסצינה האחרונה שבה היא "הולכת להעיר את סטורמי" (שיושבת ערה במיטה ומחכה לה, אבל נגיד ש…) כשהיא מזמזמת "רייז אנד שיין" (תזרחי ותזהרי) בקולי קולות. ונשאלת השאלה איך זה שכל כך הרבה אנשים צלחו את הסרטון והגיעו לסצינה האחרונה. התשובה טמונה בסוד הקסם של משפחת קרדשיאן – כמה שזה משעמם וחסר תוכן, ככה זה מרתק ושואב.

 

ה"שיר", אגב, ממש לא היה ההיילייט של הסרטון. למה אף אחד לא מדבר על ההתנהגות הקריפית שלה לאורך כל הסרטון, או זה שהיא מנשקת את התמונות של אחותה קים? או על הפרחים שעשויים מכסף שנשלחו על ידי אלכסנדר וונג, שבכל מקום יש סוכריות M&M עם הפרצוף שלה, או שהכל כל כך ורוד שזה ליטרלי שורף בעיניים ונראה כמו יצירת פופ-ארט כושלת?

>> כל מה שצריך לדעת על הפרידה של קיילי וסקוט
>> קיילי ג'נר מציגה את הנעליים המכוערות ביקום

מי שבכל זאת ירצה לצפות בלי לדלג יזכה לקבל הצצה לסטודיו צילום שלה, לחדר ההלבשה והאיפור, למשרד שלה ושל אימא קריס שיש מצב שיחד הם גדולים יותר ממדינת ישראל כולה. אה, כן וגם חדר המשחקים הפרטי של סטורמי הקטנה שצמודה לאימא כל היום, ולפעמים אפילו אוכלת שם ארוחת ערב, לטענתה של ג'נר.

התגובות ברשת התחלקו כרגיל בין אנשים שחשבו שזה מתוק שהן כל היום יחד לכאלה ששוב התעצבנו שקיילי אמא גרועה, כי היא משאירה ילדה בת שנתיים במשרד כל היום בלי ילדים בגילה. אבל מי אנחנו שנשפוט אותה, אנחנו כאן בשביל המימז. כאמור, הרשת התפוצצה בכאלה, במיוחד ברגע בו היא שרה "רייז אנד שיין". אנחנו תמיד מעריכות מימז איכותיים, אבל במקרה הזה הם לא השתוו לסרטון עצמו, שהיה כל כך קריפי בפני עצמו ולגמרי הרגיש כמו מימ אחד גדול בלי פתח מילוט.

View this post on Instagram

no caption needed

A post shared by Kylie ✨ (@kyliejenner) on

אפילו אריאנה גרנדה הצטרפה לטרנד

 

View this post on Instagram

omg ???????? @sainthoax #kyliejenner #riseandshine

A post shared by fanpage (@jenners.videos) on

View this post on Instagram

A Star is Born ????

A post shared by Saint Hoax (@sainthoax) on

ומי שלא מסתפקת במימז ורוצה לנצור את החוויה בצורה קצת יותר עמוקה, באתר אופנת הרחוב הייפביסט כבר עומד למכירה הודיז רייז אנד שיין שיחמם אתכן בבקרים הקרירים של החורף.

הודי של קיילי | צילום מסך מהאתר Hypebeast
הודי של קיילי | צילום מסך מהאתר Hypebeast