איך היא לובשת את זה? קיילי לבשה את הלוק הכי לא נוח שראינו

קיילי ג'נר | צילום: Jon Kopaloff/Getty Images
קיילי ג'נר | צילום: Jon Kopaloff/Getty Images

קיילי ג'נר תמיד מפתיעה אותנו, אבל הפעם היא שברה כל שיא. הכוכבת טיילה עם חברים במדבר עם האאוטפיט הכי לא נוח שיכול להיות

88 שיתופים | 132 צפיות

אם קיילי ג'נר לא הייתה נולדת היה צריך איכשהו להמציא אותה, כי כנראה שהחיים שלנו היו מאוד מאוד משעממים בלעדיה. כי היא תמיד מפתיעה אותנו עם כל מיני פרשיות ושערורויות (ע"ע זיוף המסמכים לכאורה למגזין פורבס והגילוי כי אינה המילארדרית הצעירה בעולם). אז מה עוללה ג'נר הפעם? היא וחברים קרובים מבלים יחד בריזורט חמישה כוכבים מהמם בשם "אמנגירי", בסניף היוקרתי הממוקם במדבריות יוטה שבארצות הברית. לילה במלון הסופר מפנק ופסטורלי, המעוצב בסגנון מינימליסטי מוקפד, מתחיל ב-600 דולר ויכול להגיע גם ל-2000 דולר עבור לילה אחד. ריזורט "אמנגירי" יוטה אהוב במיוחד על הסלבס, הקודמים שעשו שם כותרות היו היילי וג'סטין ביבר.

>> הריטריטים הכי מפנקים בעולם (שיום אחד עוד נגיע אליהם)

ג'נר הביאה לשם הרבה אאוטפיטים והיא מצטלמת שם ללא הרף ומשגרת לאינסטגרם תמונות הורסות שגורמות לנו לפנטז על מדבריות יוטה בזמן שאנחנו תקועות במשרד בידיעה הכואבת שטיול פוטוגני בחו"ל כנראה לא נחווה בזמן הקרוב, תודה לך וירוס הקורונה.

בקיצור, מבין מגוון הלוקים היפים איתם הצטלמה קיילי, ביניהם שמלת ערב שקופה של המעצב האוונגרדי ריק אוונס ושמלה א-סימטרית יפהפייה של המותג Loud Brand Studios. שיצרה גם היא שערוריה קטנה – קיילי לא תייגה את המותג בתמונה שהעלתה והגולשים טענו שזה בגלל שהוא שייך למעצבת אפרו אמריקאית. ג'נר הכחישה והתנצלה בציוץ בטוויטר והוסיפה את התיוג המבוקש. הסיפור הפך את השמלה שמחירה 144 דולר לסולד אאוט כמובן, כמו כל הדגמים באתר המעצבת.

זמן קצר מאוד אחרי לבשה חליפה שיצרה גם היא רעש ברשת, הפעם מהסיבה שהיא כנראה לא הדבר הכי נוח שאפשר לחשוב עליו כשיוצאים לטייל במדבר. "איך את מסוגלת ללבוש את זה?", שאלו הגולשים.

View this post on Instagram

only thing missing is you

A post shared by Kylie ???? (@kyliejenner) on

View this post on Instagram

i love it here.

A post shared by Kylie ???? (@kyliejenner) on

מדובר בחליפה שכוללת טופ וחצאית קצרצרים וצמודים שעשויים אך ורק מחרוזים. צדקנו כשאמרנו שזה לא הבגד הכי מתאים לטיול במדבר? נכון שכנראה היא הצטלמה איתו וישר החליפה, אבל אי אפשר להגיד שהעניין לא משעשע מעט. "נראה כמו בגד שעשוי מסקיטלס", השתעשעה אחת הגולשות, "איך שכחנו לקחת את האאוטפיט הזה לטיול שלנו", צחק גולש אחר והיו עוד גולשים שפשוט תהו איך אפשר לזוז עם הבגד הזה.

למרות חוסר ההתאמה לאירוע הספציפי הזה, אי אפשר שלא להודות שמדובר בפיס מהמם. לסקרניות – הטופ והחצאית המחורזים שייכים למעצבת אריקה מאיש (Erika Maish) שמרבה לעצב דגמים מחרוזים וחומרים ייחודיים כאלה ואחרים. את שני החלקים יחד תוכלו לרכוש בכ-800 דולר.

View this post on Instagram

special kind of energy.

A post shared by Kylie ???? (@kyliejenner) on

View this post on Instagram

one day at a time ????✨✨

A post shared by Kylie ???? (@kyliejenner) on