פחות מ-250 ש"ח: קיילי מפתיעה בביקיני לוהט במחיר משתלם

קיילי ג'נר | צילום: Gregg DeGuire/FilmMagic
קיילי ג'נר | צילום: Gregg DeGuire/FilmMagic

קיילי ג'נר מוציאה לנו את העיניים בחופשה חלומית במקסיקו עם הרבה בגדי ים מטריפים. מהחופשה הזאת אנחנו אולי יכולות לשכוח, אבל את בגדי הים שלה הרבה יותר קל להשיג

88 שיתופים | 132 צפיות

בזמן שהאריכו לנו את הסגר וסגרו לנו את השמיים יחד עם החלומות על החופשה שאנחנו צריכות נואשות, קיילי ג'נר המריאה עם הבסטיז שלה לחופשה חלומית ופוטוגנית במקסיקו. בתחילת החופשה היא הוציאה לנו את העיניים עם שיער שלא נגמר במראה מרושל ואורך לא שגרתי, אחרי זה היו אלה הנופים מעוררי הקנאה ועכשיו מגיע תורו של הביקיני שלה.

בגלל צבעו שקרוב לגוון העור של ג'נר, הצליח בגד הים לבלבל חלק מהגולשים ועורר בין היתר תגובות כמו: "את עירומה?" ו-"לא ברור איפה נגמר בגד הים ומתחיל הגוף". לדעתנו מדובר בבגד ים משגע וכשאנחנו מסתכלות על התמונה קשה להבין את הבלבול, הרי ברור שמדובר בבגד ים, אבל מי אנחנו שנשפוט אחרים.

להפתעתנו הביקיני של ג'נר גם לא יקר במיוחד: 467 ש"ח לשני החלקים, כאשר אפשר גם לרכוש כל אחד מהחלקים בנפרד. בגד הים הוא של Maisie Wilen, מעצבת אמריקאית שהתחילה את דרכה כבת טיפוחו של הגיס קניה ווסט ואהובה על משפיעניות אופנתיות נוספות, כמו בלה חדיד למשל. כבר ראינו בעבר את ג'נר לובשת עיצובים שלה, ואפילו את בתה המתוקה סטורמי, שעוד לא בת שלוש וכבר מסתמנת כפאשניסטה לוהטת.

ג'נר נצפתה במהלך החופשה שלה בעוד כמה בגדי ים משגעים, אחד מהם הוא ביקיני בצבע ורוד בייבי ובגזרה קלאסית, מהסוג שכבר בקושי רואים היום מרוב תחכומים בקרב בתי האופנה והמעצבים. הביקיני הוורדרד הוא של המותג האיטלקי Bikini Lovers, ומחירו הוא 212 ש"ח בלבד (כן, לשני החלקים יחד). ג'נר לבשה ביקיני נוסף של המותג בגזרת סטרפלס עם בד במראה סריג שנהיה מאוד פופלרי. גם המחיר שלו כזה: 245 ש"ח בלבד.