העולם בהלם מההתנהגות של קייט מידלטון

מה עובר על קייט מידלטון? | צילום: Samir Hussein/WireImage
מה עובר על קייט מידלטון? | צילום: Samir Hussein/WireImage

צחקוקים, התלחששויות ויד אחת סוררת: בעולם לא נרגעים ממה שהתרחש בטקס הבאפט"א הבריטי בין קייט מידלטון והנסיך וויליאם. אז מה עובר עליהם?

88 שיתופים | 132 צפיות

אמש (19.2) התקיים בלונדון טקס הבאפט"א, או בשמו הלא רשמי, טקס האוסקר של הבריטים. כמיטב המסורת, היו שמלות וואו והיו שמלות "וואו, מה היא חשבה לעצמה", אבל מי שם לב לכל זה כשקייט מידלטון גונבת את ההצגה.

>> מישל פייפר גונבת את ההצגה על השטיח האדום בגיל 64

מילדטון והנסיך וויליאם פיזרו אבק כוכבים מלכותי על השטיח האדום ונראו קרובים מתמיד. הם חייכו, צחקקו, שלחו מבטים, התלחששו והחזיקו ידיים, והשיא – מידלטון טפחה על ישבנו הנסיכותי של בן זוגה לעיני כל העולם ואשתו.

חדות העין יזהו כאן טפיחה. קייט מידלטון מפתיעה את הנסיך וויליאם בבאפטא | צילום: Chris Jackson/Getty Images
חדות העין יזהו כאן טפיחה. קייט מידלטון מפתיעה את הנסיך וויליאם בבאפטא | צילום: Chris Jackson/Getty Images

הרשת כמובן בהיסטריה. לא כל יום בני מלוכה מתנהגים כמו שאר בני האנוש ומביעים רגשות כמו חיבה ואהבה ועוד לעיני כל, במיוחד נוכח הביקורת שמתחו מייגן ומרקל והנסיך הארי על השניים בטענה שהעניקו להם יחס קר ונהגו בהם במניפולטיביות כשעשו יד אחד נגדם עם התקשורת הבריטית. נשאלת השאלה, האם זה רק שואו שנועד להשיב אש במלחמת האחים הזו, או גילוי חיבה אותנטי?

ב"ווג" פרסמו את הסרטון הוויראלי שמציג את רגע הטפיחה המדובר וכתבו שבני המלוכה "הם בדיוק כמונו". והתגובות? לא ממש תגובות הזדהות. עוקבת אחת כתבה: "אם מייגן הייתה עושה זאת להארי הכותרות היו שונות". התגובה שלה קיבלה יותר מ-2,500 לייקים, והציתה מחדש את השיח שהתמלא בתגובות דומות שמאשימות את התקשורת הבריטית בצביעות. עוקבת נוספת כתבה ש"כל האקט הזה מחושב מיסודו", ועוקבת אחרת כתבה: "הרבה אנשים לא יכולים להרשות לעצמם אוכל או מקלט, ובני המלוכה יושבים על סכום מגוחך של כסף. הם בכלל לא כמונו".

באתרים אחרים בחרו להתמקד בלוק המוצלח של מידלטון, שלבשה שמלת פליסה לבנה א-סימטרית של אלכסנדר מקווין החושפת כתף אחת ונקשרת באלגנטיות על הכתף השנייה. מידלטון, הנוהגת לשלב בין אקולוגיה לאופנה ולמחזר לוקים, כבר לבשה את השמלה הזו בעבר באירוע פומבי. זוהי מגמה מאוד מבורכת, כי למה לא לתרום לשמירה על הכדור ולמחזר או למחדש בגדים יפהפיים שגם עולה הון לייצר אותם ונלבשו רק פעם אחת? וזה לא הכל, מידלטון הטריפה את הרשת פעם נוספת אחרי שהתברר שהעגילים מלאי הנוכחות שלאוזניה הם עגילים של זארה שמחירם הוא בסביבות ה-30 דולר, שזה בערך 100 ש"ח. את הלוק השלימה הנסיכה עם כפפות אופרה שחורות וארוכות שמגיעות כמעט עד כתפיה, ותיק קלאץ' שחור וקופסתי.

>> לבן זה השחור הלוהט של הרגע. כך תלבשי אותו נכון

אל תמצמצו. צפו בטפיחה המלכותית: