עדיין אייקון אופנה? קייט מוס תועדה בתמונות מטרידות

קייט מוס | צילום: Dave Benett/GettyImages
קייט מוס | צילום: Dave Benett/GettyImages

דוגמנית העל המיתולוגית תועדה ברחובות לונדון כשהיא נראית "בלתי ניתנת לזיהוי", כפי שזעקו כותרות העיתונים והמגיבים ברשת. מה קרה לקייט מוס?

88 שיתופים | 132 צפיות

מה עובר על קייט מוס? מי שנחשבת עד היום כאייקון אופנה וכאחת מדוגמניות העל הגדולות ביותר בהיסטוריה, נצפתה בשבוע שעבר בבראנץ' בלונדון מעשנת סיגריה, ונראית… במילים עדינות, לא משהו – מתוחה, חסרת הבעת פנים, רזה וחיוורת.

>> סקס, קוקאין והרבה עירום: הרגעים הגדולים של קייט מוס

כשהניו יורק פוסט צייצו בטוויטר כי מוס "בלתי ניתנת לזיהוי", התגובות מצד המעריצים והמעריצות לא איחרו להגיע – ומשני צידי המתרס. "בלתי ניתנת לזיהוי?", כתבה אחת, ונחלצה להגנתה של מוס: "אני מזהה אותה. כמה רוע צריך בשביל לצלם אישה בת 50 בכזה זום, מבלי שהיא מאופרת וכשידוע שהיא מעשנת כבר שנים, ולשים כזו כותרת? אז מה נשים צריכות לעשות? בוטוקס בכל מקום?", כתבה בכעס.

הציוץ של פייג' סיקס | צילום: צילום מסך מטוויטר @pagesix
הציוץ של פייג' סיקס | צילום: צילום מסך מטוויטר @pagesix

>> האחות הבכורה של ג'יג'י ובלה חדיד פוצחת בקריירת דוגמנות

אחרים ואחרות הוסיפו כי היא "נראית רע יותר ומבוגרת", "תראו לנשים שיופי לא נמשך לנצח, וואלה יופי", בזמן שעוקבים נוספים תהו האם זאת בכלל היא וחלקם אף קבעו בנחרצות כי מדובר באישה אחרת.

>> קלאודיה שיפר חוגגת 53 בביקיני משגע – ומעלפת כמו בניינטיז

קייט מוס בשבוע האופנה בלונדון | צילום: Dave Benett/GettyImages
קייט מוס בשבוע האופנה בלונדון | צילום: Dave Benett/GettyImages

מוס, כאמור, ידועה בכך שהיא מעשנת כבר שנים רבות, ואפילו כונתה בעבר "המעשנת הגדולה ביותר בכל הזמנים". לפי דיווח של הצהובון "פייג' סיקס", התמונות הלא מחמיאות הללו מגיעות לאחר בחודש שעבר, דווח כי מוס עברה מטבק לסיגריה אלקטרונית.

>> איך נראות היום דוגמניות העל של שנות ה-90? בדיוק אותו הדבר

יש לציין אגב שהבארנץ' המשפחתי נערך באותו השבוע בו מתקיים שבוע האופנה בעיר, שיימשך עד מחר, 19 בספטמבר. מוס ובתה הדוגמנית העולה לילה, נצפו במסיבה אופנתית ואקסקלוסיבית במסגרת אירועי שבוע האופנה, ומוס האם נראתה מעולה בשמלת משי בוהמיינית בגזרת קולר ובגוון פודרה עם עיטורים נוצצים ויפהפיים. ובנימה אישית נמסור לקייט מוס אהובתנו – אנחנו אוהבות אותך בכל מצב, ומותר לנשים להתבגר ולהזדקן בשקט.