הלם! קייטי הולמס נתפסה ברגע של איחוד מפתיע מהעבר

קייטי הולמס באירוע של שאנל בשבוע האופנה בניו יורק | צילום: Gilbert Carrasquillo/GC Images for GettyImages
קייטי הולמס באירוע של שאנל בשבוע האופנה בניו יורק | צילום: Gilbert Carrasquillo/GC Images for GettyImages

המעריצות והמעריצים בשוק: קייטי הולמס תועדה באיחוד לא צפוי ומפתיע ברמות בשבוע האופנה בניו יורק. והלוק שלה? בואו נגיד שכמעט התעלפנו

88 שיתופים | 132 צפיות

טוב, זה ללא ספק היה ההיילייט של סוף השבוע שלנו: בקצה אחד, אישה מהממת שגדלנו עליה בניינטיז. בקצה השני, עוד אישה מהממת שגדלנו עליה בניינטיז. שתיהן שיחקו זו לצד זו, ועכשיו, אחרי עשרים שנה, הן התאחדו!

>> תאונת אופנה או יציאה נועזת? העולם לא נרגע מקייטי הולמס

אנחנו מדברות על קייטי הולמס ומישל וויליאמס, ג'ואי פוטר וג'ן לינדלי מ"דוסון קריק", בשבילכן. השתיים כיכבו בתפקידים הנשיים הראשיים בסדרת הלהיט "דוסון קריק", ששודרה בין השנים 1998-2003, ומעריצות ומעריצי הסדרה (וגם כאן במערכת "את"), לא נרגעות ממפגש האיחוד המרגש שלהן שאירע בשבוע האופנה בניו יורק בסוף השבוע, 21 שנה אחרי רדת הסדרה מהמסך.

וויליאמס והולמס היו בסוף שנות העשרה שלהן כשהסדרה עלתה למסך, והפכו לכוכבות הגדולות שיצאו ממנה. וויליאמס (43) גדלה להיות אחת השחקניות המוערכות בהוליווד (ואף הייתה מועמדת לאוסקר), ואילו הולמס (45) פחות מסוקרת כיום בשל הופעותיה על המסך או מאחורי הקלעים (היא גם במאית), אך עדיין אהובה מאוד וכל לוק ואאוטפיט שלה מסוקרים ללא הרף באתרי האופנה.

השתיים גם ידעו דרמות ללא היכר בחייהן הפרטיים. וויליאמס הייתה נשואה לשחקן המנוח הית' לדג'ר, שהלך לעולמו ב-2008 בנסיבות טרגיות. סמוך לסיום צילומי "האביר האפל", הסרט בו גילם את תפקיד חייו (הג'וקר), הוא נמצא ללא רוח חיים בדירתו אחרי אוברדוז קטלני של תרופות שונות. זה קרה שלוש שנים אחרי שוויליאמס ולדג'ר הביאו לעולם את בתם המשותפת, מטילדה. הולמס, כידוע, הייתה נשואה לטום קרוז והתגרשה ממנו לאחר שהבינה עם איזה סיינטולוג מטורלל היא החליטה להביא ילדה לעולם. הגירושים שלהם הם מהמתוקשרים שידעה הוליווד, וכיום היא בגדול מגדלת לבד את בתם סורי קרוז.

>> סורי קרוז בת 17, איך היא נראית היום?

בקיצור, אנחנו בטוחות שלוויליאמס והולמס היה המון קצ'ינק אפ לעשות בשבוע האופנה. הן נפגשו באירוע נוצץ של שאנל, והתלבשו בהתאם בבגדי מותג העל הצפרתי – הולמס לבשה שמלת מיני משובצת מטוויד עם כפתורים ונגיעות מנצנצות, ואילו הולמס שיחקה אותה בחליפה ספורטיבית שחורה – מעין קרדיגן ומכנסי טרנינג צמריריים ואלגנטיים עם שסעים – שאנחנו רוצות להחרים אלינו מיד. הולמס לבשה את הקרדיגן ללא חולצה מתחת, מה שחשף את עורה היפה ואת חזיית התחרה השחורה שבצבצה מתחת. היא התאבזרה בתיק קטנטן של שאנל ונעליים קלאסיות של בית האופנה בשחור ולבן, שהרימו את הלוק לגבוה. התעלפנו גם על הצמה הארוכה של הולמס שנחה לה בנונשלנט על הצד, האודם בצבע יין ושרשרת הפרח המושלמת.

>> בר רפאלי מדגימה את הדרך הכי סקסית ללבוש קרדיגן

קייטי הולמס באירוע של שאנל בשבוע האופנה בניו יורק | צילום: Jamie McCarthy/WireImage for GettyImages
קייטי הולמס באירוע של שאנל בשבוע האופנה בניו יורק | צילום: Jamie McCarthy/WireImage for GettyImages