קייטי הולמס מדברת על הילדות המורכבת של סורי קרוז

קייטי הולמס מסירה את השכבות | צילום: Raymond Hall/GC Images for GettyImages
קייטי הולמס מסירה את השכבות | צילום: Raymond Hall/GC Images for GettyImages

קייטי הולמס נחשפת בריאיון למגזין גלאמור ומדברת על תאונת האופנה שאיימה להרוס לה את תואר מלכת הסטייל ועל הרצון להגן על בתה סורי קרוז מילדות. וחכו שתראו איך היא נראית על השער

88 שיתופים | 132 צפיות

קשה להאמין, אבל 25 שנה עברו מאז שקייטי הולמס פרצה על המסך. ווי אר נוט אין קייפסייד אנימור, אלא אם כמונו גם אתן חרשתן על השידורים החוזרים של דוסון קריק בנטפליקס.

>> קייטי הולמס הפסיקה לצבוע, והיא הורסת גם עם שיער שיבה

לרגל ציון 25 שנות קריירה וסרט חדש בכיכובה ובבימויה, הצטלמה הולמס בת ה-44 לשער של מגזין גלאמור ופתחה את הלב בריאיון אישי ביותר.

הולמס שפרצה בגיל 19 בדרמת הנוער הרגישה והממכרת, מעסיקה בשנים האחרונות את מדורי הרכילות בעיקר בזכות חוש הסטייל המפותח שלה. לכן לא פלא שהכתבה נפתחת בהתייחסות למראה התמוה והשנוי במחלוקת שלבשה מוקדם יותר השנה ושבר את הרשת – לטוב ולרע. אנחנו מדברות כמובן על שמלת הסטרפלס שלבשה הולמס מעל מכנסי ג'ינס וסניקרס, כאילו השנה היה 2002.

תאונת האופנה של קייטי הולמס | צילום: Dave Kotinsky/Getty Images for iHeartRadio
תאונת האופנה של קייטי הולמס | צילום: Dave Kotinsky/Getty Images for iHeartRadio

״וואו״, היא הגיבה בריאיון לאמירות הקשות שהציפו בזמנו את הרשת, וסיפרה כי בשכונה שלה בנות מתלבשות ככה כל הזמן. הולמס לא ציפתה לעליהום האופנתי שאירע לה, ומנגד, מאחורי הלוק לא הסתתרה שום אג׳נדה מהפכנית. לדבריה, השמלה היא בכלל מעין טופ-מחוך שקיבלה מהסטייליסטית שלה, ובגלל שהוא היה קצר מדי היא לבשה מתחת ג׳ינס. ״קאם און וומן״, אומרת הולמס בריאיון, או בתרגום חופשי, בחייאת רבאק. ״בואו נחזק אחת את השנייה, ובואו נסתכל קצת מעבר למה שאנחנו לובשות. זאת החובה שלנו אחת כלפי השנייה״.

לעומת זאת, הלוק שלה בשער הגיליון הוא קונצנזוס. היא נראית פשוט וואו! בצילום השער היא לובשת שמלה של המעצבת גבריאלה הרסט בגווני שחור, לבן וזהב ובגזרה מתוחכמת מכדי להגדיר. היא עונדת עגילים ארוכים שמבצבצים מבעד לשיער הביץ׳-ווייב (אזעקת טרנד לקראת הקיץ?) שעיצבו לה, ומאופרת כמו חלום.

הולמס מציינת 25 שנות קריירה ומשיקה סרט חדש ושלישי בבימויה (ובכיכובה). הסרט שנקרא ״חפצים נדירים״ ומבוסס על ספר באותו השם, מתאר את הקשר המיוחד שנוצר בין שתי נשים במרכז טיפולי לבריאות הנפש.

בריאיון היא נשאלת איך זה שהיא מעולם לא שובצה במשבצת הסקסית, בין אם כנערה מתבגרת שהתקבלה ללהיט של בני הנוער כשהייתה בת 18 ובין אם כאישה בוגרת. ״לא רציתי להיות הצעירה הסקסית. אני לא סקסית״, אומרת הולמס, ״אני מניחה שפשוט רציתי להיות שחקנית״. באותה הזדמנות היא מגלה כי נהגה להביא לסטים חברה שתשגיח מקרוב ותוודא שלא מנסים להפוך אותה למה שלא הייתה מעוניינת להיות.

הולמס נשאלה איך זה להיות אימא לנערה מתבגרת, הלא היא סורי קרוז, הילדה שנולדה תחת עדשת הפפראצי והיום היא כבר כמעט בת 17. ״מה שהיה חשוב לי במיוחד עם הבת שלי, בגלל שהיא הייתה חשופה מגיל כל כך צעיר, זה שאוכל להגן עליה״.

סורי קרוז ואימא קייטי הולמס | צילום: James Devaney/WireImage/GettyImages
סורי קרוז ואימא קייטי הולמס | צילום: James Devaney/WireImage/GettyImages

מדבריה של הולמס משתמע כאילו הרצון שלה הוא להגן על בתה מאימת הפפראצי ומדורי הרכילות, אבל מיטיבות הלכת בוודאי זוכרות את הגירושים הסוערים בינה ובין טום קרוז כאשר סורי בתם הייתה בת 5. לפי הדיווחים, הולמס נמלטה מנישואיה לקרוז הסיינטולוג האדוק, שהיו מבוססים על יחסים רעילים (מצדו) ובגדול נוהלו על ידי הכנסייה הסיינטולוגית. הולמס רצתה להגן על סורי מפני הטרלול הסיינטולוגי, והוציאה לפועל תוכנית בריחה של ממש בזמן שקרוז צילם סרט באיסלנד. מאז הולמס היא ההורה הכמעט בלעדי של סורי, ובין השתיים יש קשר קרוב מאוד.

״אני אסירת תודה על כך שאני אימא״, אומרת הולמס, ״במיוחד על כך שאני אימא שלה. היא בנאדם מדהים״.