בעקבות נינט טייב וקורל סימנוביץ': האם עגיל בשפה זה הטרנד הלוהט הבא?

קורל סימנוביץ' ונינט טייב | צילום מסך
קורל סימנוביץ' ונינט טייב | צילום מסך

ביממה האחרונה זכינו לראות את נינט טייב וקורל סימנוביץ' עם תכשיט שנראה כמו עגיל בשפה, האם זה תחילתו של טרנד חדש, ואיפה תוכלו להשיגו?

88 שיתופים | 132 צפיות

בתחילת שנות ה-2000 היו אלה כריסטינה אגילרה וטראוויס ברייקר שגרמו לחלק גדול מהנערים והנערות באותה תקופה לחורר או לפנטז על חור בשפה התחתונה. לקראת שנת 2010 הטרנד דעך. פה ושם עדיין ראינו כל מיני מפורסמים שמנסים ליצור לוקים נועזים ושילבו תכשיט שנראה כמו עגיל בשפה בלוק שלהם, כמו קארה דלווין, קים קרדשיאן, בילי אייליש ועוד. לפני שנה בדיוק הראפרית קרדי בי העלתה סרטון מפורט מאוד למיליוני העוקבים שלה בו היא מחוררת את השפה ולאחר מכן משוויצה בעגיל החדש שלה. ומכאן נוצר כדור שלג שהתגלגל והתגלגל ברשת עד שהגיע השבוע לשתי כוכבות ישראליות שנחשבות לאנינות טעם בכל הקשור באופנה: נינט טייב וקורל סימנוביץ, שהצטלמו השבוע עם התכשיט המדובר.

קים קרדשיאן | צילום מסך מיו טיוב
קים קרדשיאן | צילום מסך מיו טיוב

"תכשיט שפתיים, כל הפואנטה שלו שזה בעצם תכשיט שיושב על השפתיים מאוד נוח ולא צריך עור, זה פיס, אביזר שפתיים, סופר סקסי", מספרת מעצבת התכשיטים קרן וולף, שנינט ענדה את עגיל השפתיים שלה, "קונות את זה בחורות מגניבות פאשניסטות שבא להן להיות בנוכחות ולא מפחדות להרגיש סקסיות ושונות, שיודעות שידברו איתן על זה, לאורך השנים מכרתי לא מעט כאלה, זה פריט סטייטמנט עם אמירה ונוכחות וממש שמחתי שנינט שמה אותו כי יש לה את מה שצריך בשביל זה". היא מוסיפה.

את מרגישה שזה טרנד שיכול לסחוף גם את הכלל?
"זה טרנד לקהל מאוד ספיציפי, נשים שאוהבות את זה קונות והולכות עם זה גם ביומיום וגם באירועים, בואי נראה איך יגיבו לזה כשישודר הפרק בו נינט עונדת את זה, אולי עוד ועוד אנשים יתחילו לאהוב את זה".

יש סיכוי לא קטן שבעקבות נינט וסימנוביץ' הדבר אכן יהפוך לטרנד. לכן חשוב לדעת שכשמשלבים תכשיט כזה שלגמרי גונב את ההצגה מומלץ לשלב איתו לוק קלאסי ונקי יותר, עד כמה נקי? תלוי בגודל התכשיט. אם תתחילי להתפרע ולשלב חולצות של מטאליקה ומכנסי ג'ינס עם קרעים, תראי כמו טינאייג'רית שנתקעה בתחילת שנות ה-2000. גם שמלות פרחוניות או הדפסים מאסיביים אחרים לא יעשו עם זה חסד. אבל אם תצרי לוק מהודק שכולל לדוגמה מאם ג'ינס, חולצה לבנה ובלייזר, או אפילו חליפה אלגנטית – זה ישתלב נהדר ויצור מראה אלגנטי, נכון ומתוחכם.

איפה ניתן להשיג? באתר של וולף תוכלי למצוא מגוון רחב של תכשיטי שפתיים בטווח מחירים של 350-750 ש"ח וכמובן שאם תכתבי באיביי, עלי אקספרס ואתרים דומים Lip Jewellery תוכלי למצוא עוד מגוון אדפטציות זולות.

קורל סימנוביץ' | צילום מסך
קורל סימנוביץ' | צילום מסך
קורל סימנוביץ' | צילום מסך
קורל סימנוביץ' | צילום מסך

 >> טרנד הכובעים שהולך להיות הלהיט של הקיץ