קול האימהות: נשים רוקדות בסוזן דלל למען השבת החטופים

נשות בית ספר ׳גילה׳ בתנועה ואמנות הבמה לנשים בגוף בוגר  I צילום: אלי פסי
נשות בית ספר ׳גילה׳ בתנועה ואמנות הבמה לנשים בגוף בוגר I צילום: אלי פסי

הכוריאוגרפית גלית ליס והמעצבים רוני לבבי ואביה מירון, בשיתוף עם מרכז סוזן דלל, הרימו מיצב והופעה עוצמתיים במיוחד להשבת החטופים והחטופות הביתה - ואתן חייבות להיות שם. כל הפרטים

88 שיתופים | 132 צפיות

העסקה להשבת כ-50 מהחטופות והחטופים הישראלים יוצאת לדרך, ואנחנו כבר לא יכולות לחכות לראות כל אחת ואחד מהם בבית, אבל אסור לשכוח שבשבי חמאס ישארו כמעט 200 חטופות וחטופים שמשפחותיהם משתוקקות שכבר ישובו הביתה. מיזמים רבים וטובים קמו במטרה לקרוא להחזרתם, אחד מהם הוא המיצג המרגש בסוזן דלל, שנועד להעלות את המודעות לעובדה שהם עדיין שם – ואתן חייבות להגיע.

>> קצת חיוך במלחמה הזו: הצגות חינמיות למשפחות שפונו מבתיהן

הכוריאוגרפית גלית ליס והמעצבים רוני לבבי ואביה מירון, בשיתוף עם מרכז סוזן דלל בתל אביב, עומדים מאחורי יוזמה בשם "קול האימהות" – הופעה משולבת במיצב, הבנויה משני חלקים:

המנהרה
מיצב של האמן רוני לבבי, המלווה בפסקול של המוזיקאי אבי בללי (נקמת הטרקטור). המיצב מבוסס על מנהרה שניתן לעבור בה, ולחתום את שמכן ביציאה כדרישה להחזרת החטופים.

קול האימהות
הופעה המלווה בפסקול של המוזיקאי אבי בללי בביצוע כ-80 נשים בנות הגיל השלישי, נשות בית ספר "גילה" לתנועה ואמנות הבמה, המבקשות להשמיע את קול האימהות ולגלם בגופן את הזמן שאוזל.

ומה אתן יכולות לעשות כדי לקדם את המיצב בעצמכן?

המבקרות מוזמנות לצלם ולתייג את המיצב בהשטאג  #מחזיריםאותםהביתהעכשיו ו-BringThemHomeNow#, כדי לסייע להשאיר את החטופים בראש סדר העדיפויות.

המנהרה בסוזן דלל. מיצב של האמן רוני לבבי I צילום: חגי שלומוב
המנהרה בסוזן דלל. מיצב של האמן רוני לבבי I צילום: חגי שלומוב

המיצב והמיצג יתקיימו שניהם ברחבת סוזן דלל בתל אביב, בימים רביעי וחמישי (22-23.11) בין השעות 15:30-16:30