קולקציית סתיו – חורף 2018-2019 של פריטי בלרינס

חורף חם , השפעות של בית המלוכה הספרדי משולבים באלמנטים בלעדיים למותג כגון: ניטים, פרנזים ורקמות יוצרים קולקציה המתכתבת עם הטרנדים העולמיים, עשירה ומגוונת בצבעים חמים ונועזים כגון סגול, ירוק יער, חרדל עמוק, גווני ורוד פודרה לצד פריטים קלאסים שקטים של שחור, תכלת, ניוד ועוד המשלמים כל מלתחה.

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי

הפרנזים כובשים את המלתחה:

הפרנזים של פריטי בלרינה מקבלים טוויסט מקורי אם כאלמנט זעיר או כהצהרה אופנתית לנועזות. דגם הדגל בקו זה מייצג ארבע עובדות שלא ידעתם על האישה של פריטי: ורוד מייצג את הנשיות, השחור את הרצינות, האדום את הנועזות וורוד פוקסיה את הסקסיות.

הדיטיילס עושים את ההבדל:

ניטים, חרוזים ורקמות מקוריים השזורים בבלרינות, משווים להן מראה שקט, מלכותי ואריסטוקרטי. מעצבי המותג מקפידים על בחירת הדיטיילס הנרקמים ונתפרים כולם בעבודת יד במפעל המותג.

טקסטורות:

מעצבי הטקסטיל של פריטי בלרינה מעצבים מדי עונה טקסטילים ייחודים למותג. קטיפות צרובות וברוקד, לצד שילובים מפתיעים של בדים מעולמות שונים, פרינטים חייתיים, שימוש בגליטרים מנצנצים ועוד. הנעליים מיוצרות בסדרות קטנות מה שמבטיח שמירה על מקוריות וייחודיו

פרוות מלאכותיות:

הטרנד ממשיך איתנו מחורף שעבר, נגיעות כקישוט על הנעל בשיבלובים מפתיעים וצבעוניים של ורוד- ירוק, כחול-סגול, לבן-שחור. והעונה כמחווה ללקוחות הישראליות, עיצובו בפריטי בלרינה את הדגם הקלאסי הקטום באצבעות עם רצועת פרווה מקורית בשלל גוונים.

הנסיכות של פריטי בלרינה:

קולקציות הילדות של פריטי בלרינה מתכתבת עם הטרנד העולמי minime  השואב השראות מעולם הגדולות. גם כאן ניתן למצוא דיטיילים, ובדים ייחודים למותג המשלבים נוחות מיירבית ומתאימים למראה קזו'אל לצד הופעה חגיגית מלכותית.

 

להשיג בחנויות המותג: קניון רמת אביב קומה 1 גינדי תל אביב ליד שער החשמונאים