קולקציית התינוקות של רימה רומנו

רימה רומנו תלבישי לי ילד! איפור ושיער יוסי טייר, טוטאל לוק רימה רומנו | צילום: זוהר שטרית
רימה רומנו תלבישי לי ילד! איפור ושיער יוסי טייר, טוטאל לוק רימה רומנו | צילום: זוהר שטרית

ללא השכלה פורמלית בעיצוב אופנה אבל עם הרבה ניסיון חיים, תשוקה ורצון להלביש את בנה באופן לא שבלוני, יצרה המעצבת רימה רומנו קולקציית תינוקות חדשה בשחור לבן

88 שיתופים | 132 צפיות

רימה רומנו בת 32, מעצבת אופנה לנשים, גברים וילדים.

בגיל 12 עלתה לארץ מברית המועצות. נשואה לאשת יחסי הציבור ציפי רומנו והשתיים מגדלות את בנם רומיאו בתל אביב. רימה לא למדה עיצוב אופנה בצורה פורמלית. את הידע רכשה מעבודתה כדיילת במטוסים פרטיים, ואת ההשראה לעיצובים ספגה מעולם המוזיקה, מאנשים, מבדים וממראות לבוש ברחובות הערים הגדולות. בימים אלו היא יוצאת בקולקציה חדשה לגברים ותינוקות.

מה הביא אותך לעשות קולקציה לתינוקות?

“לפני שבני רומיאו נולד לא חשבתי בכלל על עיצוב בגדי ילדים, זה לא דיבר אליי. עם הולדת בני משהו בתפיסה שלי השתנה, הרגשתי צורך להלביש את רומיאו באופן שיהיה דומה לעולם שלי. הבנתי את החוסר בהיצע בבגדי תינוקות בסגנון הייחודי שאני יוצרת, והתחלתי לחשוב וליצור קולקציה לתינוקות שהיא מינימי של הקולקציה של המבוגרים. אני מאמינה שיהיה לזה ביקוש עולמי, כי גם בחו"ל נדיר למצוא מישהו אמיץ מספיק כדי לעצב בשחור ובלבן לילדים ולא להיות כפוף לצבעוניות הבנאלית של ורוד־כחול. אני מרגישה שאני הולכת נגד כל המוסכמות, לא כי אני מורדת אלא כי זו המציאות שלי, זו מי שאני באמת".