קולקציית הכריסמס המיוחדת של טופשופ

מתוך קמפיין הסילבסטר של טופשופ | צילום: יח"צ
מתוך קמפיין הסילבסטר של טופשופ | צילום: יח"צ

שמונה מהדוגמניות הצעירות שמרתיחות את עולם האופנה מככבות בקמפיין החג של טופשופ. בראיון קבוצתי מיוחד הן מספרות מה הופך דוגמנית לסופרמודל ומה הדבר הכי כיף במקצוע

88 שיתופים | 132 צפיות

תקופת כריסמס וראש השנה האזרחית הם זמן מצוין בשנה עבור חברות האופנה בחו"ל, כדי להשיק קמפיינים ברוח חג מרגשת. ביניהם בלט השנה הקמפיין עטור הדוגמניות של טופשופ, שהושק בנובמבר. המותג הבריטי אסף את נבחרת הכוכבות העולות בתעשיית האופנה העולמית והלביש אותן בקולקציית החג. בלה חדיד (19) – אחותה של ג'יג'י חדיד, אימאן חמאם (18), אניטה פג'יק (24), סופיה אהרנס (19), גרייס הרצל (19), מלייקה פירת' (21), אלה ריצ'רדס (18) – נכדתו של האבן המתגלגלת קית' ריצ'ארדס ומרג'ה אסקיבל (20) הן שמונה דוגמניות מהעסוקות בתעשייה שכיכבו בשנתיים האחרונות במיטב התצוגות והקמפיינים. בראיון מיוחד ברוח חגיגות חג המולד והשנה החדשה, מספקות הבנות חלון הצצה לעולמן ולנעשה מאחורי הקלעים של הסטים והתצוגות הכי חשובים, ומספרות על התכניות שלהן לחופש המתקרב.

מרג׳ה אסקיבל מתוך קמפיין הסילבסטר של טופשופ | צילום: יח"צ
מרג׳ה אסקיבל מתוך קמפיין הסילבסטר של טופשופ | צילום: יח"צ

תמיד רציתן להיות דוגמניות? מה הדבר הכי טוב במקצוע? מה פחות טוב?

סופיה ארנס: "מעולם לא חשבתי שאהיה דוגמנית, אני לא יודעת איך זה קרה בכלל! אני עדיין שואלת את עצמי איך הגעתי לכאן. גדלתי מחוץ לעיר ותמיד רציתי להיות חוואית".

אימאן חמאם: "הדבר הכי מלהיב במקצוע הוא ההליכה על המסלול. כשאני מתחילה ללכת – אי אפשר להסביר את התחושה שמלווה את זה. התרגשות היא לא מילה גדולה מספיק. הלב שלי פשוט טס. לעומת זאת, כשרק התחלתי לדגמן, הייתי מאוד מפוחדת. פתחתי את התצוגה של ג'יבנשי כשאנה וינטור וקניה ווסט ישבו בשורה הראשונה ופשוט רעדתי".

בלה, איך זה לעבוד עם אחותך באותה תעשיה?

"אנחנו תמיד מאוד עסוקות, אז נחמד שלפחות בעבודה יוצא לנו להפגש. שבוע האופנה זאת הזדמנות מצוינת מבחינתנו לבלות זמן ביחד".

אלה ריצ׳רדס מתוך קמפיין הסילבסטר של טופשופ | צילום: יח"צ
אלה ריצ׳רדס מתוך קמפיין הסילבסטר של טופשופ | צילום: יח"צ

מה הופך אנשים למודל לחיקוי בעולם האופנה?

מלייקה פירת': "העובדה שהם לא מפחדים להיות עצמם. כדי להיות מודל לחיקוי אתה צריך להיות מסוגל להגיד מה שעל ליבך ולדעת מה אתה רוצה להשיג, מבלי לחשוב מה אחרים יגידו. זה מה שגורם לאנשים לרצות להיות כמוך".

מרג'ה אסקבל: "הדבר הכי חשוב בעיני הוא להישאר מי שאתה. אני גאה בעובדה שאני נשארת אני – הרבה דברים בתעשיה הזאת יכולים לגרום לאנשים להשתנות ואני שמחה שהראש שלי נשאר על הכתפיים"

מה הופך דוגמנית לסופרמודל?

אלה ריצ'רדס: "אני חושבת שבסופר מודלס יש מין משהו מסתורי. בנוסף, הן צריכות אישיות חיובית, מישהי שנעים לעבוד איתה".

סופיה אהרנס מתוך קמפיין הסילבסטר של טופשופ | צילום: יח"צ
סופיה אהרנס מתוך קמפיין הסילבסטר של טופשופ | צילום: יח"צ

גרייס הרצל: "אני חושבת שעקביות. את צריכה להיות עצמך ולהיות נחמדה לכולם. חשוב גם להגיע למקומות בזמן ולבחור נכון את העבודות שאת לוקחת. את חייבת להיות רצינית".

בלה חדיד: "את חייבת להיות נחמדה. יחסים בין אישיים הם כנראה הדבר החשוב ביותר בעולם האופנה, אם לא תשמרי על יחסים טובים – אף אחד לא יכבד אותך. אם תהיי רעה, לא תגיעי רחוק".

איך אתן מעבירות את הזמן בצילומים?

סופיה ארנס: "אני בדרך כלל מביאה איתי מחברות סקיצות אבל תמיד מתפתה לפטפט. בשאר הזמן אני באינסטגרם. אני מכורה!".

אניטה פג'ק: "בעיני זה זמן טוב ללמוד טריקים, למשל – מאפרת שעבדתי איתה לימדה אותי שאפשר להכין פילינג גוף מסוכר ודבש. זה עובד מעולה!".

גריס הרצל מתוך קמפיין הסילבסטר של טופשופ | צילום: יח"צ
גריס הרצל מתוך קמפיין הסילבסטר של טופשופ | צילום: יח"צ

לסיום, מה התכניות שלכן לחגים?

אלה ריצ'ארדס: "לאכול יותר מדי ולחוות את אווירת החג".

אניטה פג'ק: "כל מה שאני רוצה זה לבלות זמן עם המשפחה שלי. להירגע, להיות עם האהובים עלי ולאכול אוכל טוב – זאת התכנית האולטימטיבית״.

מרג'ה אסקיבל: אני מתכוונת לבלות הרבה עם המשפחה שלי ועם החבר ולצפות ב- ״Nightmare Before Christmas״.

מתוך קמפיין הסילבסטר של טופשופ | צילום: יח"צ
מתוך קמפיין הסילבסטר של טופשופ | צילום: יח"צ