חורף ב- FOX HOME

ב-FOX HOME מאמינים שכל אחד יכול להוסיף בקלות שמחה וצבע לביתו, בהתאם לטעמו וסגנונו האישי. הרשת מציעה ללקוחותיה קונספט ייחודי, המעניק חווית קנייה ייחודית, ידידותית בשטח גדול ותחת קורת גג אחת

88 שיתופים | 132 צפיות

FOX HOME משיקה בימים אלו את קולקציית החורף 2016-2017, שמבטאת את הטרנדים המובילים כיום בעולם העיצוב והלייף סטייל לצד הבייסיק המוכר והנדרש.  הרשת מציעה לקראת עונת החגים מספר הצעות למתנות ומארזים מעוצבים בטווח מחירים רחב.

הקולקציה מאופיינת בצבע הזהב הדומיננטי מאוד, שמופיע על חומרים שונים המשתלבים נפלא זה בזה. העץ הגס תופס מקום של כבוד בשתי קולקציות כאשר באחת הוא מקבל טוויסט חזק ומרשים, במיוחד בשילוב של עץ ושיש על משטחי הגשה, מלח, פלפל וכו'. החזרה לטבע, החיפוש אחר הפשטות מביאה הפתעות בשימוש בחומרים ממוחזרים דוגמת פלייסמטים מנייר ממוחזר לשימוש חד פעמי, סלים קלועים מעיתונים ממוחזרים בשילוב קש ועוד. קולקציית הקינוחים היא הומאז' לשנות ה-70 עם צבעוניות חזקה באפקט מטאלי.

סידור החנויות מדגיש את הצבעוניות המגוונת והדומיננטית של הרשת ואת מגוון המוצרים המספרים סיפור ומסייעים ללקוח לראות תמונה כוללת, כמו למשל של שולחן חגיגי ערוך, על רקע דקורציה תואמת לסלון, לשטיחים שבו ועד לחדר השינה.

רשת FOX HOME, מותג הלייף סטייל המוביל בתחומי המטבח, אירוח ושולחן, טקסטיל, אמבטיה ונוי אשר מציע מגוון רחב של מוצרי קז'ואל אופנתיים לבית. הרשת נמצאת בפריסה ארצית ומונה כ-64 חנויות.

הרשת שמה לה למטרה להעשיר את סגנון החיים של כל מי שאוהב ומחפש חדשנות ויצירתיות, לצד איכות ומחירים טובים.

למידע נוסף ולבירור החנות הקרובה ניתן להיכנס לאתר: www.foxhome.co.il או בפייסבוק.