צריכה את זה לאתמול: כי יש לנו כוח עצום כשאנחנו יחד

מור בירן ומרינה פאפ, מנהלות קהילה "צריכה את זה לאתמול" | צילום: מיקה גורוביץ
מור בירן ומרינה פאפ, מנהלות קהילה "צריכה את זה לאתמול" | צילום: מיקה גורוביץ

נבחרת קהילות הנשים המשפיעות בפייסבוק לשנת 2022: חשיפת הטרדות מיניות במשרדי פרסום, צמצום פערי שכר והפיכת ענף השיווק לפמיניסטי. תעשו כבוד ל"צריכה את זה לאתמול"

88 שיתופים | 132 צפיות

אנחנו שמחות להכריז על צריכה את זה לאתמול כקהילה הזוכה כבחירת המערכת בקטגוריה "קבוצות מקצועיות" ובכך הצטרפה לנבחרת קהילות הנשים המשפיעות ביותר בפייסבוק לשנת 2022 של מגזין "את" ומטא בישראל. אם את מתחום הפרסום או השיווק, ועדיין לא נמצאת בקהילה הזו, זה הזמן להצטרף. הכירי את הקהילה שהחברות והמנהלות בה לא יוותרו עד שיהיה פה שינוי אמיתי.

מנהלות הקהילה מור בירן מורג ומרינה פאפ
שנת הקמה 2020
חברות בקהילה 8,000

מור בירן ומרינה פאפ, מנהלות קהילה "צריכה את זה לאתמול" | צילום: מיקה גורוביץ
מור בירן ומרינה פאפ, מנהלות קהילה "צריכה את זה לאתמול" | צילום: מיקה גורוביץ

במה עוסקת הקהילה ומה מטרתה?
"הקהילה מיועדת לנשות השיווק והפרסום בארץ ומיועדת לעודד ולעורר פרסום 'פמיניסטי' ומכוון לנשים, ולהעניק מרחב בטוח ונשי לנשות פרסום לדבר ולדון על תחום הפרסום והשיווק בארץ".

>> לנבחרת המלאה של קהילות הנשים המשפיעות בפייסבוק 2022

מה הופך את הקהילה למשפיעה בעיניכן?
"הקהילה משפיעה על תחום הפרסום בישראל ונותנת קול לנשים בתחום ובכלל. אנחנו שואפות לעשות מהפכה בדרך שבה הפרסום מתנהל בארץ, מבחינת פערי שכר, פערי תפקידים, דרך ההתנהלות במשרדי פרסום – הטרדות ושעות העבודה, ותוצרי הפרסום שיוצאים ממשרדים אלו לקהל הרחב, שכן הפרסום הוא חלק מעולם התקשורת הישראלי והוא משפיע על ילדינו, ועלינו בכלל".

מה גרם לכן לפתוח את הקבוצה?
"רצינו להקים מרחב בטוח לנשים להביע את דעתן על תוצרי הפרסום בארץ ועל תחום הפרסום בכלל ובדרך זו להשפיע על עולם הפרסום לטובת הנשים".

מה הדבר הכי מרגש שקרה במסגרת הקהילה?
"בזכות האמון של חברות הקבוצה בנו, ובעיתונאית שרון שפורר, הצלחנו לאסוף מספיק עדויות כדי להוציא כתבות על הטרדות מיניות במשרדים. מקוות שזו רק ההתחלה וזה ישנה את צורת עבודת המשרדים מהיום, כדי שנשים יוכלו להרגיש בטוחות ולהתקדם ליותר תפקידים בכירים עם הזמן".

מור בירן ומרינה פאפ, מנהלות קהילה "צריכה את זה לאתמול" | צילום: מיקה גורוביץ
מור בירן ומרינה פאפ, מנהלות קהילה "צריכה את זה לאתמול" | צילום: מיקה גורוביץ

מה למדתן מניהול הקהילה?
"שנשים רוצות להשפיע, רק צריך לתת להן את ההזדמנות, הקול והמקום הנכון, כדי שלא ירגישו שהן לבד במערכה".

טיפ לניהול קהילה מצליחה?
"להחליט מראש על רוח הקהילה, לסנן פוסטים שאינם מתאימים לה ולשמור על שיח מקצועי גם כשהרוחות נושבות למקומות לא רלוונטיים".

מסר לגולשות פייסבוק?
"יש לנו כוח כשאנחנו ביחד".

***
הזוכות בבחירת המערכת בקטגוריית קבוצות מקצועיות:

"צריכה את זה לאתמול" ו"נשים מדברות נדל"ן".
הזוכות בבחירת הקהל בקטגוריה קבוצות מקצועיות:
חדר רופאות – הקבוצה של נשות הרפואה ו-she codes;
המועמדות הנוספות בקטגוריית קבוצות מקצועיות:
ההייטקיסטיות של ישראל, המרעננות, FemTech Israel, הסטודנטיות של Queen B, באות, הדיגיטליות.

> לנבחרת המלאה של קהילות הנשים המשפיעות בפייסבוק 2022

 

נבחרת קהילות הנשים המשפיעות ביותר בפייסבוק לשנת 2022 של מגזין "את" ומטא (פייסבוק) בישראל, מורכבת מ-20 קהילות שנבחרו על ידי הקהל הרחב במעל 60 אלף הצבעות, ו-5 קהילות נוספות שנבחרו על ידי מערכת את ומטא בישראל. הפרויקט נערך לכבוד יום האישה הבינלאומי, מתוך רצון לתת כבוד לקהילות הנשים הישראליות שהפכו להיות מרחב של תמיכה, ידע, עזרה והשראה עבור נשים רבות.
נבחרת קהילות הנשים המשפיעות ביותר בפייסבוק לשנת 2022 של מגזין "את" ומטא (פייסבוק) בישראל, מורכבת מ-20 קהילות שנבחרו על ידי הקהל הרחב במעל 60 אלף הצבעות, ו-5 קהילות נוספות שנבחרו על ידי מערכת את ומטא בישראל. הפרויקט נערך לכבוד יום האישה הבינלאומי, מתוך רצון לתת כבוד לקהילות הנשים הישראליות שהפכו להיות מרחב של תמיכה, ידע, עזרה והשראה עבור נשים רבות.